יום רביעי , מאי 1 2024
עץ תאנה , צילום: דניאל מילר , 14 במארס בקולנוע

סרטי קולנוע לב – מארס ואפריל

מרץ

 

14.03 – עץ תאנה | Fig Tree

לפניות בנושאי יח"צ נא לפנות להדס שפירא

 

אפריל

11.04- כולם יודעים | Everybody Knows

             סרט הפתיחה, פסטיבל קאן 2018

אסגאר פרהאדי, הבמאי האיראני המוערך שזכה באוסקר פעמיים בהפרש של שנים בודדות, על "פרידה" ועל "הסוכן", חוזר עם סרט חדש, הפעם בספרד ובכיכובם של שניים מכוכבי הקולנוע הספרדי הגדולים והאהובים בעולם – זוכי האוסקר פנלופה קרוז וחוויאר בארדם. "כולם יודעים" היא דרמה משפחתית כתובה לעילא ומשוחקת להפליא, שכמנהגו של הבמאי הופכת לסיפור מותח ומסעיר עם סוף מפתיע.

לאורה והילדים שלה מגיעים לחתונתה של אחותה בעיירת ילדותן – מקום קטן וציורי באיזור הכפרי של ספרד, מוקף ביקבים, שבו כולם מכירים את כולם. ערב החתונה, שמתרחשת בוילה גדולה ויפה, הוא כל מה שאפשר לצפות מחתונה ספרדית – אלכוהול, מוזיקה, ריקודים ושמחה. מצב הרוח משתנה כשאירוע מפתיע סוחף את כל בני המשפחה והכפר למערבולת של שקרים וחושף סודות שהיו קבורים במשך עשרות שנים – מהסוג שאף אחד לא מדבר עליהם, למרות שעם הזמן נדמה שכבר כולם יודעים.

 

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=zeE_wftLc5c

 

18.04 – גלוריה בל | Gloria Bell

             פסטיבל טורונטו 2018 –SPECIAL PRESENTATIONS

"גלוריה בל" של הבמאי זוכה האוסקר סבסטיאן לליו, הוא עיבוד חדש לסרטו המצליח ועטור הפרסים מ- 2013. עם זוכת האוסקר ג'וליאן מור בתפקיד הראשי, הסרט זכה לביקורות ותגובות נלהבות בהקרנת הבכורה שלו בפסטיבל טורונטו 2018 ומבטיח להיות אחד הסרטים הסוחפים, המהנים והמרגשים של השנה.

 גלוריה (ג'וליאן מור) בת ה- 58 גרושה כבר למעלה מעשור, נמצאת בקשר קרוב עם משפחתה. למרות אהבתה הגדולה לילדיה ולנכדה התינוק, חייה לא סובבים רק סביבם: היא עובדת במשרה מלאה, נראית ומרגישה נהדר, ואת לילותיה היא מעבירה בבילויים עם חברות או לבד. כאשר ארנולד (ג'ון טורטורו), גרוש טרי, מתחיל איתה במסיבה, מתפתח בין השניים רומן מפתיע, מרגש ומלהיב אשר מעורר בגלוריה תחושות שכבר מזמן לא חוותה. אולם, לאט לאט מתגלים אתגרים וקשיים אשר יאלצו את גלוריה להתמודד מחדש עם עברה וגם לקבל החלטות לעתיד…

 

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=_RH17HHRyzA

יש לבדוק גם

אפריל 2024 בערוצי הסרטים של HOT

בכורות החודש בערוצי הסרטים   מבודדות – Sick (ארה"ב, 2022)     בכורה.                בעקבות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.