יום שישי , אפריל 26 2024
לוגו פופ טארטס

חדשות קולנוע: יורם גלובוס חוזר להוליווד

   יורם גלובוס חוזר להוליווד, לראשונה מאז קריסת חברת קנון שבה החזיק יחד עם מנחם גולן ז"ל.

 

אתר דדליין מדווח היום, שגלובוס הוא הפיננסייר הראשי מאחורי חברת ההפקות החדשה REBEL WAY ששמה לה למטרה להפיק סרטי קולנוע בעלות נמוכה שישתתפו בהם כוכבי רשת פופולריים במיוחד.

 

המטרה היא לחבר את הצעירים, שלא חושבים בכלל ללכת לקולנוע, לאולמות הגדולים, באמצעות הפיתוי לראות את הכוכבים הוויראליים שאחריהם הם עוקבים ביוטיוב, ויין, פייסבוק ושלל אפליקציות ואתרים נוספים.

 

הסרט הראשון נקרא DEPORTED ובין כוכביו נמנים שחקנים מוכרים כאריק רוברטס, אנדי דיק וסטיבן באואר. אבל ה"אקסטרה" שבקאסט הם כוכבי הרשת אמנדה סרני, בריטני פורלן ואמן הרשת המוסיקאלי REDFOO.

 

כאמור, באתר דדליין מגדירים את המעורבות של גלובוס בחברה החדשה כקאמבק להוליווד.

 

בשנות השמונים הוא וגולן ז"ל עמדו בראש חברת קנון, שהפיקה כשלוש מאות סרטים, ושהציגה לעולם את כוכבי האקשן ז'אן קלוד ואן דאם, צ'אק נוריס וסרטי מחץ הדלתא בין היתר.

 

בנו של יורם, אורי גלובוס, הוא המנכ"ל של החברה החדשה, ואביו יורם מוגדר כאקזקיוטיב פרודיוסר של הסרט הראשון, שכבר מצטלם בלוס אנג'לס, ושל הסרטים העתידיים.

 

הבסיס העסקי הוא ליצור בסיס אוהדים/מעריצים לכל סרט, עוד לפני שהחברה תדבר עם מפיצים על הגעתו לבתי הקולנוע. החברה החתימה שלל כוכבי רשת, שיחד מספר עוקביהם עולה על 100 מיליון.

 

בריאיון לאתר אמר גלובוס: "אנו מאמינים שהאינטרנט הוא המדיה החדשה, ושבסיס האוהדים של הכוכבים שלנו יעקוב אחריהם כדי לראות את הסרטים בכיכובם".

 

עוד פרטים כאן .

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: עובדי ה-BBC התחלקו למחנות

זוכרים את הביקורת הרבה בתחילת המלחמה על ההטיה של הבי בי סי לטובת חמאס והפלסטינים? …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.