יום שישי , מרץ 29 2024
תומאס מידלדיץ', עמק הסיליקון עונה 6, באדיבות הוט

עמק הסיליקון עונה 6 – בישראל

עונת הסיום של הקומדיה זוכת ה"אמי" 

 

אחרי שנים של כישלונות, חברי "פייד פייפר" נאלצים להתמודד עם ההצלחה בעונה השישית והאחרונה של "עמק הסיליקון" 

 

החל מה-28.10 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

כמובן גם ב-יס ובסלקום טיוי.

"עמק הסיליקון" ("Silicon Valley"), הקומדיה של HBO מבית היוצר של זוכה ה"אמי" מייק ג'אדג' ("ביוויס ובאטהד", "המלך היל" ו"מייק ג'אדג': סיפורים מהאוטובוס") והמועמד ל"אמי" אלק ברג ("הדיקטטור", "בארי"), חוזרת לעונה שישית ואחרונה שתעלה ב-HOT בצמוד לחו"ל.

 

הסדרה, שגרפה שני פרסי "אמי" והיתה מועמדת ל"גלובוס הזהב", עוסקת בחברת סטארט-אפ קטנה שמוצאת את עצמה בקרב דויד-גוליית מול תאגיד ענק. בתור הזהב של עולם ההיי-טק בעמק הסיליקון, האנשים שהכי צפויים להצליח הם אלה שלא יודעים להתמודד עם ההצלחה – כאלה הם ריצ'ארד (המועמד ל"אמי" על תפקידו בסדרה תומאס מידלדיץ', "הזאב מוול סטריט" ובקרוב ב"זומבילנד: ירייה כפולה"), ג'ארד (זאק וודס, "המשרד"), גילפויל (מרטין סטאר, "סוף") ודינאש (המועמד לאוסקר קומייל ננג'יאני, "חולי אהבה"), או בקיצור חברת הסטארט-אפ "פייד פייפר".

 

אחרי שנים של כישלונות, "פייד פייפר" היא כעת חברה לגיטימית וגדולה בעמק הסיליקון, שהצליחה להבדיל את עצמה מהמתחרים על ידי התחייבות שלא לשאוב מידע מהמשתמשים שלה – אך עד מהרה הם מגלים ששמירה על ערכים עלולה לגבות מחיר כבד בעולם ההייטק הדינמי והאכזרי. ריצ'ארד, כעת שחקן מרכזי בתעשייה, נאבק לאזן בין היושרה שלו לבין כמויות הכסף האדירות שמגיעות אליו. למרות שמוניקה (אמנדה קרו, "הסיפור של אדליין") שייכת רשמית לצוות שלו, ריצ'ארד עלול לאבד את ג'ארד, שמרגיש לא במקום בתוך "פייד פייפר" החדשה ונמשך חזרה לאכסניית ההאקרים, אותה מנהלים כעת ראש גדול (ג'וש ברנר, "לדפוק התמחות") וג'יאן-יאנג (ג'ימי או. יאנג, "עשיר בהפתעה"). 

 

בינתיים, במשרדים היוקרתיים של "פייד פייפר", גילפויל ודינאש מתמודדים עם האחריות שמגיעה עם תפקידם החדש כמנהלים של צוותים גדולים, ואילו גאווין (מאט רוס, "אהבה גדולה"), שסירב לנטוש את החברה שלו אחרי שירד מגדולתו, פונה לכיוון מקצועי חדש ומפתיע.

 

בעונה השישית ישובו להתארח כריס דיאמאנטופולוס ("אלים וגיבורים"), ניל קייסי ("מכסחות השדים") ובן פלדמן ("מד מן"). אליהם יצטרף העונה גם ארתורו קסטרו ("ברוד סיטי").

 

החל מה-28.10, ימי שני ב-23:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

 

כמובן גם בסלקום טיוי וב-יס.

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: "האמת לגבי ג'ים"

סדרת הדוקו-פשע "האמת לגבי ג'ים" מגיעה לישראל ב14.3 האמת לגבי ג'ים, סדרת הדוקו בת ארבעת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.