יום חמישי , אפריל 25 2024
הוט, HOT, 2019

הודעת יח"צ: הוט השיקה פיילוט לשידורים ללא ממיר

1 ביולי 2019

HOT משיקה פיילוט לשירותי טלוויזיה ללא ממיר

 

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT: "HOT מציגה היום מהלך חדשני נוסף,  לראשונה התוכן העשיר של HOT בשידורי הכבלים יהיה זמין לצפייה על מסך הטלוויזיה הביתי ללא ממיר. זהו חלק ממהלך אסטרטגי של החברה לאפשר את כל שורת הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ללקוחותיה ולאפשר את חוויית הצפייה המתקדמת ביותר בשוק הטלוויזיה בישראל. אנו מתחילים היום בפיילוט בקרב לקוחות HOT בסופו יוצע המוצר כפתרון נוסף לצד מגוון הפתרונות של החברה".

חברת HOT הודיעה היום על השקת פיילוט לשירותי טלוויזיה ללא ממיר, כשירות משלים ללקוחות הכבלים. פיילוט השירות יכלול את קטלוג התוכן העשיר של HOT. במסגרת הפיילוט יוצע השירות החדש למספר מוגבל של משתתפים שהינם לקוחות הכבלים של החברה, וברשותם ממיר וטלוויזיות החכמות של Hisense ו-LG או טלוויזיות וסטרימרים בעלי מערכת הפעלה AndroidTV.

במסגרת המהלך, HOT תציע שירותי טלוויזיה ללא ממיר, הכוללים קטלוג VOD עשיר, ומגוון ערוצים לינאריים. בנוסף, יאפשר השירות החדש הקפאת שידור, שירות Start Over ועוד. ממשק המשתמש של האפליקציה תוכנן ועוצב בקפידה, לאחר מחקר מגמות ובחינה של הרגלי צריכת התוכן לסוגיו השונים בעולם ובקרב לקוחותינו. 

מערכות הליבה להעברת השידורים, מערכות ה-VOD וההצפנה פותחו על ידי אגף פיתוח המוצרים ב-HOT בשיתוף החברות המובילות בתחום בעולם: Nagra Kudelski, Media Kind וHarmonic-, שפתרונות המדיה שלהן מוטמעים בקרב חברות הטלוויזיה המובילות בעולם.

לקוחות HOT המנויים לשירות ייהנו מתמיכה ושירות מלאים הכוללים תמיכה טלפונית או תמיכה באמצעים הדיגיטליים שמציעה החברה ללקוחותיה ובמידת הצורך גם שירות טכני מלא בבית הלקוח. במידה ובבית הלקוח מצוי ציוד תומך (טלוויזיה חכמה או סטרימר) יוכל הלקוח לבצע התקנה מהירה של השירות מבלי להמתין לטכנאי או לממיר.

 

כיום, מציעהHOT  ללקוחותיה את חוויית התקשורת המתקדמת ביותר בשוק הטלוויזיה – ממירי ה- Multi, המספקים את כל שירותי התקשורת הביתיים: שידורי טלוויזיה ו-VOD באיכות 4K, תמיכה במהירות אינטרנט של עד 500 מגה, ראוטר אלחוטי מתקדם וטלפון קווי. בנוסף, ממירי ה-Multi כוללים מגוון אפליקציות ביניהן: Netflix, YouTube, אפליקציית שלט, ועוד ומגוון פיצ'רים כגון Follow Me, Picture in Picture, מדיה סנטר ו-Start Next. ממירי ה-Multi מספקים איכות שידור גבוהה פי 4 משיטת Full HD המקובלת היום בעולם ומשדרגים באופן משמעותי את חוויית הצפייה לצד ממשק משתמש עדכני ושורה של בשורות חדשניות שמאפשרות חוויית צפייה וגלישה חזקה באינטרנט.

החברה תמשיך להציע את מגוון הפתרונות הקיימים ובראשן האפליקצייה המשלימה למנויים  HOT play. בנוסף, מציעה החברה את שירות NEXT+, אפליקציית התוכן העשירה ביותר בשוק הכוללת את כל הפקות המקור של HOT לצד תוכן מובחר מהעולם ומגוון ערוצים לינאריים.


הוט, HOT, 2019
הוט, HOT, 2019
הוט, HOT, 2019
הוט, HOT, 2019

 

יש לבדוק גם

יום השואה בסינמטק תל אביב

יום השואה בסינמטק תל אביב מכתב לחזיר, בגלל המלחמה ההיא, חיי ילד, עקבות: קולות של …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.