יום שישי , מרץ 29 2024
לוגו ערוץ האוכל, 2019

אוגוסט 2019 בערוץ האוכל

ערוץ האוכל: אפיק 28 ב-yes וערוץ 38 ב-HOT

 

סיפור של טעם עם הילה אלפרט הפקת מקור חדשה

ימי שישי, החל מה-23 באוגוסט בשעה 18:00

אשת הקולינריה, העיתונאית והמנחה הילה אלפרט לוקחת אותנו למסע קולינרי מרתק שמספר את סיפורם של המתכונים והמנות שהפכו לכל כך מרכזיים, אהובים ומיוחדים בחיינו פה בישראל: טחינה, קפה, דגים, גבינות, תבלינים, לחמים, וירקות משק חקלאי. בכל פרק תתמקד הילה בחומר גלם אחר, תחקור אודותיו ותצא אל שטח גידולו הטבעי. לאחר מכן, במטבח, היא תדגים כיצד להכין מנות שונות המבוססות על חומר הגלם הנבחר. 

 

בייק אוף קרם דה לה קרם 2 עונה חדשה

ימי ראשון, שלישי וחמישי, החל מה-18 באוגוסט בשעה 23:00

סדרת ספין אוף ללהיט האפייה הבריטי שבה בעונה חדשה. גם הפעם יתמודדו שפים קונדיטורים מקצועיים מכל ענפי התעשייה, החל ממלונות יוקרה, מסעדות פאר ומאפיות בוטיק, וכלה בסופרמרקטים, הצבא הבריטי וארגונים נוספים. כל קבוצה תידרש לשני אתגרים: אתגר הקינוח המיניאטורי ואתגר קינוח הראווה, בו יתבקשו להמציא מחדש קינוח בריטי פופולרי.

במהלך העונה ידרשו השפים לאפות עוגת חתונה מסורתית, מאפה צרפתי קלאסי בשם קרוקמבוש  (מגדל פחזניות במילוי קרם), עוגת נפוליאון ועוד.


 

מרתה אופה 10 עונה חדשה

ימי ראשון-חמישי, החל מה-4 באוגוסט בשעה 21:15

עונה חדשה לסדרת האפייה המצליחה בכיכובה של כוהנת הבישול מרתה סטיוארט, בה היא שבה להגשים פנטזיה ישנה: יצירת קורס ויזואלי עם המתכונים הטובים ביותר לאפיה ביתית. התכנית מתבססת על שנים של התנסויות, הוראה ומחקר על מנת להביא אליכם מבוא בהיר ומפורט לאמנות האפייה.  

בעונה ה-10 מרתה ואורחיה המיוחדים יספקו לכם מדריך לאפייה מודרנית, לצד רעיונות חדישים לרענון מנות קלאסיות כמו קציפות מרנג, קאפקייקיס ועוגיות. 

 

פוד פורן 2   עונה חדשה

ימי ראשון-חמישי, החל מה-4 באוגוסט בשעה 21:40

ההתמכרות ל"פוד פורן" סוחפת את העולם. נדמה כי מיליוני משתמשים ברשתות חברתיות ניגשים לאוכל שלהם עם סמארטפון במקום עם מזלג. השף והמסעדן מייקל צ'רנאוו שב בעונה חדשה הצוללת עמוק יותר אל תופעת ה-"פוד פורן". ובוחן על הדרך את המסעדות, המזללות והבלוגרים האחראים על הטרנדים החמים ביותר בעולם המזון המקוון.

יש לבדוק גם

יום האישה ב-yes

  יום האישה 2024 ב-yes       שיתוף פעולה עם 'שבוע הנערה הישראלית' וסרטי דוקו על נשים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.