יום חמישי , מרץ 28 2024
יולי 2019 בעולם הסדרות של יס

יולי 2019 בעולם הסדרות של יס


G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\2019_JULY_SERIES_page-2.jpg\\filesrv.yesdbs.co.il\HQ-Content_Public\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\2019_JULY_SERIES_page-1.jpg
G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\2019_JULY_SERIES_page-2.jpg
G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\2019_JULY_SERIES_page-3.jpg
G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\Kvodo2.jpg

 

עונה שניה לזוכה הגדולה של פסטיבל הטלוויזיה החשוב ביותר "Series Mania" 2017, רימייק ברשת האמריקאית "Showtime" ובכיכובו של כוכב "שובר שורות", בריאן קרנסטון!

העונה השנייה של "כבודו" מעלה הילוך, המתח גובר וכך גם הסכנה. מיכה אלקובי (יורם חטב), כשגבו אל הקיר, נהיה גרוע מהעבריינים בהם הוא נלחם. הגבולות בין צידי החוק- עבריין, שופט, משטרה- מיטשטשים לגמרי בעונה הזאת.

אחרי שהעונה הקודמת הסתיימה בדרמה ענקית, השופט אלקובי מגשים את חלומו ומתמנה לשופט בבית המשפט המחוזי אך מוצא את עצמו מסובך עד צוואר לא רק עם משפחת בן עטר, אלא גם עם משפחת הפשע הקווקזית בדרום, הגדולה והאכזרית מכולן. בראש משפחת זו עומדים יוליה (יבגניה דודיה) ופתחוב (אלכס סנדרוביץ), שמבינים את חשיבותו של שופט במחוזי שנמצא אצלה בידיים. 

בנו של מיכה, שי (ארז עובד) מרצה עונש מאסר. מיכה סופר את הימים ליום ששי ישתחרר, אז סוף סוף הם יוכלו לשכוח את כל מה שקרה ולחזור לחיים נורמלים. אלא ש-שי שמשתחרר מהכלא אינו אותו שי שנכנס אליו. כשמיכה מבין זאת, זה כבר מאוחר מדיי. אודי בן עטר (תום חגי), מתחיל לחשב מסלול מחדש בעניין מעשיהם הבלתי נסלחים של משפחתו, דבר שעולה לו בקרע מאביו אריה (דני שטג) שעדיין יושב בכלא. 

חאלד, חברו הטוב של מיכה, שילם בחייו כשניסה לעזור למיכה. עכשיו כל מה שנותר למיכה הוא לעזור לנורה (לוסי האריש), אלמנתו של חאלד, מה שמעמיד אותו ראש בראש מול משפחת מסרי שרוצה לסגור את החשבון שיש לה עם חאלד דרך נורה. תחושת האשמה שמיכה חש כלפי נורה והדאגה שלו לבנו, מנוצלים היטב ע"י משפחות הפשע.

רופוס אובססיבית להפיל את מיכה. היא משוכנעת שכל מקרי הרצח שקרו בדרום, כולל חיסולו של השופט פונדק קשורים אליו. אלא שמיכה צובר כוח והשפעה. בנוסף לעבריינים שמגנים על ה'שופט שלהם' במחוזי מיכה יוצר קשרים פוליטים בצמרת השלטון בארץ. ההפללה שלו נהיית קשה אם לא בלתי אפשרית.

עוד משתתפים : ענבל ביבי (בוגרת אקס פקטור), אביהו פנחסוב, ג'יטה מונטה ועוד

יוצרים: שלמה משיח, רוני ניניו, תסריטאי:  שלמה משיח, במאי: רוני ניניו

הפקה: קודה תקשורת

כבודו- עונה 2: מ- 22/7 ימי שני ב- 22:00 ב-yes ACTION , ומ- 21/7 בבכורה ב-yes VOD             וב-STING TV


\\filesrv.yesdbs.co.il\HQ-Content_Public\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\TomYaar2019.jpg

 

תום יער, זוכת פרס האקדמיה 2018 ו- 2019 , חוזרת עם פרויקט חדש, מפתיע ופרוע כמו רק היא יודעת!

תום מגיעה עם דמויות חדשות לצד הדמויות האהובות מהעונות הקודמות: חן המאבטח, אסי הבוטנאית, עדינה הרוחניקית ועוד…

ולראשונה משתפת פעולה עם הקומיקאים והשחקנים המובילים בישראל: אסי כהן, ליאת הר לב, רותם סלע, אליאנה תדהר, רועי כפרי, עדי חבשוש, אבי דנגור, גיתית פישר וערוץ הכיבוד

הפקה: MY TV, אבירם בוכריס ולי ירדני.

תום יער: 31/7 יום רביעי ב- 22:00 כל הפרקים ברצף ב-yes Comedy  ומ- 23:30 ב-yes VOD וב-STING TV

 

ערוץ yes Real חוזר למהדורת קיץ מיוחדת!G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\2019_JULY_banner_yesREAL.jpg

בעקבות ההצלחה בקיץ הקודם, החל מ-21.7 ערוץ yes Drama ישנה את פניו בכל ערב, ויהפוך ל-yes Real, ערוץ הריאליטי האהוב, וישדר עונות חדשות לצד להיטי ריאליטי חדשים של מיטב הריאליטי, עם 5 רצועות שידור לוהטות מדי ערב:

 

אתגר הנינג'ה – הסדרה הכי כיפית וגדושת אקשן של הקיץ הקרוב!G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\AmericanNinjaWarrior10.jpg

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי, בתקווה להפוך ל"לוחם נינג'ה אמריקאי". השלבים השונים שחלקם מוגבלים בזמן, בוחנים את יכולותיהם,  כוחם ומהירותם של המתחרים ורק מי שמשלים את השלבים הראשונים, עולה לשלבים המאוחרים והקשים, בהם יתמודדו על הפרס הראשון בסך מיליון דולר.

 לעונה מצטרף אתגר חדש: "מגה קיר" בגובה 5 וחצי מטרים שיאפשר למתמודדים, אם יבחרו, הזדמנות אחת לעבור אותו  ולזכות ב- 10,000 דולר. במידה ויוותרו על המגה קיר, יהיו להם, כרגיל, 3 נסיונות לעבור את הקיר המעוות. במידה ויחליטו בכל זאת לקחת סיכון ולא יצליחו, יקבלו הזדמנות נוספת אחת בלבד…


אתגר הנינג'ה- עונה 10:  ימים א-ה מ-21/7 ב- 20:30 ב-yes Drama , ב-yes VOD וב-STING TV

 

 

מהיוצרים של  מותג "הרווק" ובהנחייתו של כריס האריסון, הרווק בגן עדן חוזרת!G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\TheBachelorInParadise5.jpg

הכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות הרווק וגם הנבלים הגדולים ביותר, חוזרים. כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה וברווק בגן עדן הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם. המתחרים יגורו ביחד בגן עדן רומנטי מבודד ובמהלך הפרקים נעקוב אחריהם כשיבחנו מערכות יחסים חדשות: כשיתאהבו, או יעברו שוב משברים וליבם ישבר. תוכנית הדייטים תציג הפתעות מדהימות, טוויסטים חדשים, אורחים לא צפויים, מערכות יחסים לא סבירות יחד עם הרומנטיקה והדמעות שיביאו את הדרמה לשיאים חדשים.  להעונה החדשה מצטרפים יוצאי "הרווקה 14" ווילס רייד וגם שחקן הפוטבול קולטון אנדרווד, שהפך בהמשך לרווק בעונת "הרווק" ה- 23.

הרווק בגן העדן – עונה 5:  ימים א-ה מ-21/7 ב- 22:00 ב-yes Drama , ב-yes VOD וב-STING TV

G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\ParadiseHotel2019.jpg

סדרת הריאליטי האייקונית שהשיקה את yes Real הראשון, אי שם ב-2003, חוזרת בעונה חדשה, 11 שנים לאחר שהסתיימה.

פרדייז הוטל עוקבת אחר קבוצת רווקים ורווקות שניתנה להם הזדמנות של פעם בחיים: להיכנס לאתר נופש טרופי מפנק ויוקרתי ולצאת עם הרבה מאוד כסף. הם אמנם יהיו מוקפים בנופים יפהפיים, בשמש, כיף ורומנטיקה – אבל כל הפינוקים יכסו על תחרות פראית: גן העדן לא יימשך לעד. הם יצטרכו לבנות אסטרטגיה כי להישאר במשחק. בכל שבוע הרווקים יתחלקו לזוגות – מי שנותר לבד יצא מהמשחק ומישהו חדש יכנס במקומו . נהיה עדים ליפים ויפות תככים ומזימות, ויצרים רוחשים מתחת לפני השטח. האדם האחרון שישרוד את תלאות פרדייז הוטל יזכה ברבע מיליון דולר.
כוחה של פרדייז הוטל הוא כמובן במבנה הייחודי שלה. היא שילוב של תוכנית ריאליטי עם אופרת סבון, ועושה שימוש במדיום להדגשה. עוד היא מצטיינת בשלל טוויסטים ומהפכים – כל החלטה בפרדייז הוטל תגרור איתה תוצאה מפתיעה.

את הסדרה מנחה המעצבת ובוגרת לגונה ביץ' קריסטין קאוולירי.

פרדייז הוטל – עונת 2019:  ימים א-ה מ-21/7 ב- 22:45 ב-yes Drama , ב-yes VOD וב-STING TV

סדרת הלהיט שסחפה את הממלכה הבריטית חוזרת בעונה חדשה!.
בבסיס הסדרה התפיסה שמשיכה מינית הוא הדבר הראשון שמפעיל לנו את המוח כשאנחנו בוחרים עם מי לצאת ולמי לתת הזדמנות.
בכל פרק אנו מתוודעים לרווק או רווקה חמודים אשר מחפשים אהבה. אליהם מצטרפת מנחת תוכניות הבוקר האהובה והפופולארית בבריטניה אן ריצ'רדסון, אשר תציג בפני רווק או רווקה (בעודם לבושים) – 6 קוביות צבעוניות…
בכל פעם יפתח חלק מהקובייה ויחשוף טפח מגופם של האנשים שנמצאים בקובייה.
בפעם הראשונה ייחשף החלק התחתון לחלוטין – ועל סמך זה יודח משתתף.
בפעם השניה ייחשף החלק העליון – ומשתתף נוסף יודח.
בפעם השלישית נחשפים הפנים של המתחרים – ואחד מהם יודח.
בפעם הרביעית הרווק/ה כבר יכולים לשוחח עם המתמודדים ולנסות לתהות על קנקנם, בסופה של השיחה יודח אחד נוסף עד שנשארים רק שניים.
אז הרווק/ה יסירו את בגדיהם ובעוד כל השלושה בעירום הם יציינו דבר אחד שהם מעריכים בגופם של האחר והרווק/ה יבחרו עם מי לצאת.
בשלב הבא נראה אותם בדייט רגיל לחלוטין בבית קפה ונגלה האם החליטו להמשיך לצאת יחד גם אחרי שהתוכנית הסתיימה. G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\NakedAttraction3.jpg

משיכה בעירום – עונה 3:  ימים א-ה מ-21/7 ב- 23:30 ב-yes Drama , ב-yes VOD וב-STING TV

 

סאגה משפחתית אפית מבית ה- BBC, שכתב ראסל טי דיוויס ובכיכובה של אמה תומפסון, המגלמת סלבריטאית חריפה וישירה שהופכת לפוליטיקאית ודעותיה השנויות במחלוקת יוצרות פילוג באומה הבריטית. G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\YearsAndYears.jpg

הסדרה עוקבת אחרי משפחה רגילה, במהלך 15 השנים הבאות.

בזמן שהחברה סביבם משתנה – מהר מאי פעם – בני משפחת ליאון חווים את כל מה שאנחנו מקווים לו מהעתיד וגם את כל מה שאנחנו חוששים מפניו. הם יתאהבו, יתבגרו, ייפרדו ויפגשו שוב, יתמודדו עם פלאי הטכנולוגיה ועם עולם על סף מלחמה.

כל פרק ייקח אותנו כשנתיים קדימה ונוכל לצפות בארבעת האחים: דניאל (ראסל טובי, Looking, "כמעט אנושיים"), סטיבן (רורי קיניר "פני דרדפול", ג'יימס בונד) ואשתו סלסט (ת'ניה מילר), רוזי (רות מדליי, "רגליים קרות", "המישור") ואידית' (ג'סיקה היינס, "פדינגטון") על משפחותיהם וילדיהם, ובסבתא מיוריאל (אן רייד), כשהם מנווטים בעולם שאיבד מיציבותו הפוליטית, הכלכלית והטכנולוגית.
אבל זו אינה סדרה קודרת ומפחידה – זוהי דרמה מלאת חכמה, חום ותקווה שעוסקת במשפחה ומראה איך אנחנו שורדים על רקע המגמה הפוליטית העולמית שכבר לא מאפשרת להבדיל יותר בין ימין לשמאל. הטון השולט הוא אמיץ, מצחיק, שובה לב אבל בסופו של דבר עוסק בנחישות המין האנושי לשרוד.

השנים: מ- 4/7 ימי חמישי ב- 22:00 ב-yes EDGE  וב-yes LONDON

 

קומדיה חדשה מבריקה ושונה, המערבת לייב אקשן ואנימציית מחשב שמתחלקת בין הדמויות האמיתיות לבין הדמויות הוירטואליות שלהם במשחק מחשב. G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\DeadPixels.jpg

הסדרה מספרת על החבורה של מג, ניקי ואוסמן שעולמם סובב סביב האובססיה שלהם למשחק מחשב פופולרי מאוד: Kingdom Scrolls- משחק פנטזיה, מיסטי, קסום ואלים שמרכזו קוסמים ודרקונים וירטואלים.

בחיים האמיתיים מג וניקי עובדים במשרד. הם לא בטוחים מה אוסמן עושה למחייתו (הם חושדים שזו משרה בעלת תחומי אחריות שמעורבים בה גיליונות אלקטרוניים), אבל אצל שלושתם סדר העדיפויות ברור: אם טירת האצבע השחורה זקוקה להגנה מפני חבורת אורקים רצחניים, אז ללכת לישון בלילה זה מעשה אנוכי, שלא לומר חסר אחריות לחלוטין. כשמג מתאהבת בג'ס, הבחור החדש בעבודה, היא בטעות מספרת לו על המשחק ומכניסה אותו לחבורה, מה שמשבש סדרי עולם (וירטואלי)…

מפוקסלים: מ- 24/7 ימי רביעי ב- 22:00 ב-yes EDGE , וב-yes LONDON  

דרמה פסיכולוגית אירית חדשה, מסתורית, מותחת ומסוגננת העוסקת בסודות ישנים, בגידות מן העבר ושקרים בתוך המשפחה.G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\Blood.jpg

לאחר מותה המפתיע של אמא שלה, מארי, קאט הוגאן  (קרולינה מיין, "בלתי נשכח") חוזרת לעיר הולדתה ושמה לב שאביה, ג'ים (אדריאן דנבאר, "שחיתות"), מתנהג באופן מוזר. ג'ים הוא הרופא של העיירה האירית הקטנה, ומותה של אשתו בתאונה ביתית מתקבל על דעת הסובבים אותו כדבר הגיוני, אם כי שובר לב.
היחידה שאינה מאמינה שמדובר בתאונה היא קאט, שלא סומכת על אביה בעקבות טראומה מילדותה. קאט מנסה לגרום לאחיה ולאחותה להכיר בחשדותיה, אבל מתקשה לקבל את עזרתם בחקירת המוות.

 

דם סמיך: מ- 14/7 ימי ראשון ב- 22:45 ב-yes EDGE , ב-yes LONDON  וב- STING TV


G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\Informer.jpg

דרמת מתח וריגול חדשה.

לאחר מספר אירועים מצערים שלא במקרה קשורים לצבע עורו ולמוצאו, רזא (נבהאן ריזוואן), ילד טוב מהשיכון, נאלץ בעל כורחו להפוך למודיע הסמוי החדש של גייב ווטרס (פאדי קונסידיין), הקצין האחראי על  סיכול טרור נגדי. אל גייב – שיש פרטים רבים בעברו שאינו מעוניין לחשוף – מצטרפת הולי (בל פוולי), השותפה החדשה, הצעירה והשאפתנית שלו, שסקרנותה הבלתי נלאית מאיימת עליו. ככל שרזא נכנס עמוק יותר אל תוך הרשת הסבוכה של טרוריסטים מסוכנים, ושעון איום הטרור על לונדון מתקתק, גם האיום על שלושתם יגדל ויגיע לשיאים חדשים.

 

המודיע: מ- 29/7 ימי שני ב- 22:00 ב-yes EDGE , ב-yes LONDON  וב- STING TV

 

דרמת מתח אירית חדשה.G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\TakenDown.jpg

ילדה ניגרית, אסמה לוקסה, נמצאת מתה בתחנת אוטובוס וחקירת מותה האלים מובילה את החוקרת הראשית ג'ן רוני (לין רפרטי) ואת הצוות שלה למרכז סיוע למבקשי מקלט, ובמהרה הם מגלים שילדה נוספת מהמרכז נעלמה.
המשטרה נכנסת לעולם התחתון, הקודר והמושחת של בתי זונות, משכירי דירות העוני במחירים מופקעים והסוחרים בבני אדם, כדי לגלות מי הרג את אסמה.

 

במעמקי החקירה: מ- 29/7 ימי שני ב- 22:45 ב-yes ACTION , ב-yes LONDON  וב- STING TV

G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\PicnicAtHangingRock.jpg

המיני סדרה האוסטרלית בת ששת הפרקים היא עיבוד מחודש לרומן פרי עטה של ג'ואן לינדסי משנת 1967.

זוהי דרמת מסתורין בכיכובה של נטלי דורמר ("משחקי הכס", "שושלת טיודור") המחזירה אותנו לשנת 1900. הסטר אפליארד (דורמר) רוכשת אחוזה מבודדת באיזור הבוש האוסטרלי והופכת אותו לבית ספר לנערות צעירות שבמהרה הופך לסיפור הצלחה עד שמספר תלמידות יחד עם האומנת שלהן נעלמות בעת טיול בית ספרי להאנגינג רוק.
לאירוע יש השלכות מרחיקות לכת על התלמידים וצוות בית הספר ובעיקר על המנהלת המסתורית, גברת אפליארד. תאוריות מתפשטות במהירות, פרנויה נזרעת וסודות ישנים צפים על פני השטח, כשהסלע התלוי מפעיל את כוחותיו המיוחדים והאפלה מכתימה את חיי המעורבים, כל זמן שאין פתרון לתעלומה.

פיקניק בהאנגינג רוק: מ- 16/7 ימי שלישי ב- 22:00 ב-yes EDGE , וב-yes BINGE ב-yes VOD


 

עונה חדשה לדרמה מבית Starz על אמה ולין, האחיות האמריקאיות-מקסיקניות, שאימן מתה בפתאומיות, והשאירה להן את הבר המשפחתי. G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\Vida2.jpg

בעונה הראשונה הסדרה הקטנה והיחודית גרפה ביקורות נלהבות (עם ציון 100 באגרגטור הביקורות Rotten Tomatoes) וזכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקס ה-GLAAD, לפרסי הצטיינות בתחום היצוג הלהט"בי.

בעונה החדשה הבנות מתחילות במשימה הענקית של בניית הבר מחדש תוך התמודדות עם אילוצים כלכליים, יזמים מתחרים והתנועה המתגברת נגד התחדשות עירונית. לין ואמה צריכות לחזור ולבחון את מערכות היחסים בחייהן, גם אחת עם השניה, והן נאלצות לחפור לעומק ולחשוף מה היא המורשת שאמא שלהן השאירה עבורן.  

וידה- עונה 2: מ- 24/7 ימי רביעי ב- 22:30 ב-yes EDGE ,  וב-yes BINGE ב-yes VOD G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\Divorce3.jpg

"גירושים" חוזרת בעונה חדשה בת שישה פרקים.

הסדרה עוקבת אחר קורות פרידתם וגירושיהם של פרננס (שרה ג'סיקה פרקר) ורוברט (תומס היידן צ'רץ'). בעונה החדשה השניים עומדים בפני הפתעות שיקחו את חיי-אחר-הגירושין שלהם לכיוונים לא צפויים.

אל העונה מצטרף ג'יימס לזור ("לאס וגאס") כמי שעתיד אולי להיות בן זוגה של פרנסס, וחוזרים מולי שאנון וטרייסי לטס וגם בקי ניוטון ("בטי המכוערת") שמגלמת את ארוסתו של רוברט.

גירושים – עונה 3:  ימי שלישי מ-23/7 ב- 21:30 ב-yes EDGE ,             ובבכורה מ- 2/7 ב-yes VOD וב-STING TV

עונתה השישית של סדרת הכלא.
לאחר שהאסירות פרצו במהומות בליצ'פילד בעונה הקודמת העונה הזו עוסקת בתוצאות ההתפרעות ומתרחשת בכלא באבטחה מירבית, אליו הועברו המתפרעות.
בכלא פורצת מלחמת כנופיות בין שני גושי תאים, מלחמה שהציתו שתי אחיות. הסוהרים משחקים משחק ספורט-פנטזיה, שנקרא "אסירות פנטזיה".G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\OITNB6.jpg

כתום זה השחור החדש 6:  מ-27/7 ב-yes BINGE  ב-yes VOD

 

סדרת True Crime חדשה המתעדת את האתגרים העומדים בפני עורכי הדין המגנים על הרוצחים הנתעבים ביותר דוגמת טד באנדי, טימותי מקווי, קלייב דוייל וג'ודי אריאס. G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\InDefenseOf.jpg

הסניגורים מתארים את מאמציהם ארוכי השנים להגן על הלקוחות שלהם במשפטים שגבו מהם מחירים כבירים ושינו את חייהם לעד.

להגן על רוצח: מ- 2/7 ימי שלישי ב- 22:00 ב-yes ACTION ,               ב-yes BINGE וב- STING TV

G:\Yes Series Channels\היילייטס\2019\יולי\עיצובים מאסף\JettHBO.jpg

דרמת אקשן מבית סינמקס בכיכובה של קרלה גוג'ינו ("הפמליה", "קליפורניקיישן").

כשהגנבת המבריקה דייזי "ג'ט" קוולסקי משתחררת מהכלא,  קבוצה שלפושעים קיצוניים ומסוכנים מאלצים אותה לשוב ולגנוב עבורם. כל מי שיכול- גם פושעים וגם אנשי חוק, נחושים לנצל את כישוריה היחודיים לטובתם.

עוד משתתפים: ג'יאנקרלו אספוזיטו ("שובר שורות"), מייקל ארונוב ("האמריקנים"), כריס באקוס ("שקרים קטנים גדולים").

 

ג'ט: מ-4/7 ימי חמישי ב- 22:45 ב-yes ACTION , ומה- 15/6 בבכורה ב-yes VOD וב-STING TV

 

סדרות מתחילות בחודש יולי:

תאריך ב-VOD

תאריך בערוץ

סדרה

יום

שעה

ערוץ

15/06/2019

04/07/2019

ג'ט

חמישי

22:45

yes Action

02/07/2019

02/07/2019

להגן על רוצח

שלישי

22:00

yes Action

02/07/2019

23/07/2019

גירושים 3

שלישי

21:30

yes EDGE

04/07/2019

04/07/2019

השנים

חמישי

22:00

yes EDGE

14/07/2019

14/07/2019

דם סמיך

ראשון

22:45

yes EDGE

16/07/2019

16/07/2019

פיקניק בהאנגינג רוק

שלישי

22:00

yes EDGE

21/07/2019

22/07/2019

כבודו 2

שני

22:00

yes Action

21/07/2019

21/07/2019

אתגר הנינג'ה- עונה 10

א-ה

20:30

yes Drama

21/07/2019

21/07/2019

הרווק בגן עדן – עונה 5

א-ה

22:00

yes Drama

21/07/2019

21/07/2019

פרדייז הוטל (2019)

א-ה

22:45

yes Drama

21/07/2019

21/07/2019

משיכה בעירום- עונה 3

א-ה

23:30

yes Drama

24/07/2019

24/07/2019

מפוקסלים

רביעי

22:00

yes EDGE

24/07/2019

24/07/2019

וידה 2

רביעי

22:30

yes EDGE

27/07/2019

 

כתום הוא השחור החדש 6

שבת

 

VOD Only

29/07/2019

29/07/2019

במעמקי החקירה

שני

22:45

yes Action

29/07/2019

29/07/2019

המודיע

שני

22:00

yes EDGE

31/07/2019

31/07/2019

הכל תום

רביעי

22:00

yes Comedy

 

סדרות מסתיימות בחודש יולי:

תאריך בערוץ

סדרה

יום

שעה

ערוץ

01/07/2019

משבריסטית

שני

22:00

yes Drama

02/07/2019

ויקטוריה 3

שלישי

21:15

yes Drama

07/07/2019

רצח בדם קר 3

ראשון

22:50

yes EDGE

09/07/2019

פסיכולוג לרגע

שלישי

22:45

yes EDGE

14/07/2019

ג'נטלמן ג'ק

ראשון

21:15

yes Drama

14/07/2019

החברה הגאונה

ראשון

22:00

yes Drama

15/07/2019

בועטות

שני

21:15

yes Drama

16/07/2019

האורוויל 2

שלישי

22:00

yes EDGE

17/07/2019

הביסקסואלית

רביעי

22:00

yes EDGE

17/07/2019

אובסקסיה

רביעי

22:30

yes EDGE

21/07/2019

חטיפה בלב ים

שני

22:45

yes Action

22/07/2019

נקודת זינוק

שני

22:00

yes EDGE

23/07/2019

מפחידוס

שלישי

23:15

yes EDGE

23/07/2019

להגן על רוצח

שלישי

22:00

yes Action

27/07/2019

שקרים קטנים גדולים 2

שבת

22:00

yes Drama

 

יש לבדוק גם

המשטר

המשטר The Regime "המשטר" ("The Regime") היא דרמה פוליטית מבית HBO. הסדרה נכתבה והופקה על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.