יום חמישי , מרץ 28 2024
היסטוריה למכירה, באדיבות ערוץ ההיסטוריה וסטינג טיוי

הודעת יח"צ: ערוץ ההיסטוריה מצטרף ל- STING TV


 

 

STINGTV מוסיפה את ערוץ ההיסטוריה           ללא תוספת תשלום ומרחיבה את היצע התוכן


 

STINGTV גאה להוסיף ללא תשלום את ערוץ ההיסטוריה לחבילת המדע והטבע ולהיות שירות הטלוויזיה האינטרנטי היחיד המשדר את הערוץ המוביל. מהיום, חבילת המדע והטבע תכלול 13 ערוצים, ביניהם: ערוץ ההיסטוריה, Discovery Science, Discovery HD, National Geographic HD, Nat Geo Wild, Animal Planet והערוצים הישראלים, והינה החבילה המקיפה בכל שירותי הטלוויזיה האינטרנטיים.

 

ערוץ ההיסטוריה, המותג היוקרתי והפופולארי ברחבי העולם, הינו הערוץ היחיד בישראל המוקדש לתכני היסטוריה ומאפשר לצופיו לחוות ולחוש את כוחה של ההיסטוריה ולחבור לאנשים ולמאורעות שעיצבו את העולם של היום. הערוץ משלב תכנים בינלאומיים מגוונים, כגון: היסטוריה צבאית, טכנולוגיה, מדע, ארכיאולוגיה, תעלומות מן העבר, ותכני רכש ישראליים, המביאים לצופים נושאים שבלב לבה של ההוויה היהודית והישראלית.

 

בין התכנים המובילים בערוץ: "היסטוריה למכירה", "ענתיקות על הדרך", "רגעי הכדורגל הגדולים בהיסטוריה", "אוצר הזהב המקולל", "נשיאים במלחמה", "שושלת טראמפ", "פרשת ווטרגייט", "עלייתו ונפילתו של פבלו אסקובר", "פרשת קלינטון", "מכונת התעמולה של היטלר", "חייזרים מן העבר", "לבד", ועוד. הערוץ משדר באיכות HD, 24/7 ותכניו יהיו זמינים ללא תשלום גם בשירות הVOD- .

 

STINGTV משדרת כ- 40 ערוצים ליניאריים לצד ספריית  VODענפה, התוכן של STINGTV מבית yes כולל כ- 600 סדרות ועונות חדשות וכ- 1,500 סרטי קולנוע בכל זמן נתון, זאת בנוסף לתכני ילדים, תכני מדע וטבע ושידורי ספורט. ערוץ ההיסטוריה יתווסף ללא תשלום לחבילת המדע והטבע ולחבילה המשפחתית של STINGTV הכוללת בנוסף גם את החבילות  הבאות: סרטים, סדרות, ילדים, חבילת ערוצי ספורט 5  והערוצים הישראליים, ב- 99 ₪ בלבד.

 

לוגו, STINGTV, 2019

היסטוריה למכירה, באדיבות ערוץ ההיסטוריה וסטינג טיוי

ערוץ ההיסטוריה, לוגו, 2019

יש לבדוק גם

שחר מולכו מונתה

  שחר מולכו מונתה לתפקיד האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב לאמנות   ועדת הבחירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.