יום שישי , אפריל 19 2024
ליאם ניסן, מימין, מרדף קר

יוני 2019 בפרטנר TV

תכני יוני בפרטנר TV

 

ממלכת החיות- עונה 4

דרמת הפשע המצליחה בכיכובה של זוכת האמי אלן בארקין חוזרת בעונה חדשה וסוחפת. הסדרה עוקבת אחר ג'יי, בן למשפחת קודי, משפחת פשע ידועה לשמצה בקליפורניה. לאחר מות אימו ממנת יתר של הירואין, נאלץ ג'יי, נער בן 17, לעבור לגור עם סבתו ודודיו הרוצחים והמסוממים, ולהסתגל למציאות החדשה, בה הוא חלק מכנופיית פשע. 

 

לטריילר>>

cid:image001.jpg@01D514B8.6EFFBF10

עונה 4 החל מה-5 ביוני (בסמוך לשידור בארה"ב) בימי רביעי, ב-VOD בפרטנר TV.

עונות 1-3 זמינות לצפייה, ב-VOD בפרטנר TV.


 

Bong Appetit: Cook-Off

לרוב, השימוש בחשיש נעשה דרך עישון, אך האם חשבתם פעם על בישול חשיש? השפים בי ריל, ונסה לבורטו ומיגל טרינידד מארחים תחרות בישול חשיש, שבו שפים צריכים להתחרות בסוגי מטבחים שונים- מאיטלקי לקוריאני וטבעוני. בכל פרק, שלושה שפים יתחרו ראש בראש כדי לראות מי יכול ליצור את המנות הטובות ביותר.

טריילר>>

cid:image002.jpg@01D514B8.6EFFBF10

החל מ-23 ביוני, בימי שני בשעה 21:50 בערוץ VICE, בלעדי בפרטנר TV.


 

Make the world Greta again

 

דוקו מרתק העוקב אחר גרטה תנברג- נערה בת 16, על הרצף האוטיסטי, אקטיביסטית אקלים שסחפה אחריה את יבשת אירופה והוציאה סטודנטים מ-125 מדינות, 2000 ערים בו זמנית למחאה על המצב האקולוגי ויצרה את אחת התנועות החזקות והמרשימות ביותר בעידן הנוכחי.

 

לטריילר>>

 

תוצאת תמונה עבור ‪make the world great again vice‬‏

 

6 ביוני, ביום חמישי, בשעה 21:50 בערוץ VICE, בלעדי בפרטנר TV.


 

ההמולה

 

סדרה חדשה מבית VICE בהפקתה של הזמרת והיוצרת אלישיה קיז. הסדרה עוקבת אחר סיפורם של יזמים הנאבקים להגשמת החלומות שלהם והסטרט אפים שלהם. את הסדרה מנחה ג'ון הנרי, ילד פלא אשר מכר את המיזם הראשון שלו בגיל 21, ובכל פרק הוא מצטרף ליזם וחוקר עמו את הענף בו הוא מעוניין להקים את הסטארט-אפ שלו לדוגמא ענף המזון, ההלבשה, הקוסמטיקה ועוד. בנוסף, כל יזם מקבל מהנרי ליווי צמוד וכלים מקצועיים אשר יאפשרו להם להשיג מהמיזם שגשוג מקסימלי. האם בסוף יצליחו היזמים עם הפרוייקטים שלהם?

 

לטריילר>>

 

cid:image024.jpg@01D514B8.6EFFBF10

 

בחודש יוני, בימי שלישי בשעה 21:50 בערוץ VICE, בלעדי בפרטנר TV.


 

Man and Snake

 

סטיב לודווין מזריק לעצמו ארס נחשים כבר שלושים שנה ורואה עצמו כאחד מבני משפחת הנחש. בסדרה מקורית של VICE הוא נוסע בעולם וחוקר תרבויות אחרות שלהן מערכת יחסים ייחודית לנחשים. בנוסף, הוא מבקר בקוסטה ריקה כדי לברר אם הדם שלו יכול לשמש לייצור המוני נגד ארס.

 

cid:image025.jpg@01D514B8.6EFFBF10

 

החל מ-7 ליוני, בימי שני, בשעה 21:50 בערוץ VICE בלעדי בפרטנר TV.

 

Reaper

 

קומדיה עטורת שבחים הכוללת 2 עונות. סם אוליבר (ברט הריסון) מתגורר בבית עם הוריו (אנדרו איירלי ואליסון הוסאק) באזור סיאטל ומחליט לנשור מהמכללה. הוא מבלה את שארית זמנו בהסתובבות ברחוב ובלשחק במשחקי וידאו. ביום הולדתו ה-21, סם מגלה שהוריו מכרו את נשמתו לשטן לפני הלידה, והוא חייב לעבוד בשירותו של השטן עד שימות.

 

cid:image026.jpg@01D514B8.6EFFBF10

 

החל מ-17 ליוני, ב-VOD בפרטנר TV

 

צדק קר

 

סדרת דוקו ראליטי העוקבת אחר התובעת לשעבר, קלי סיגלר. קלי ניהלה בהצלחה במשך 21 שנה 64 משפטי רצח וממשיכה להיאבק ביחד עם הצוות שלה על מנת לפענח את מקרי הרצח הקשים ביותר כדי להגיע אל הצדק והאמת. 

 

cid:image027.jpg@01D514B8.6EFFBF10

 

החל מ-17 ליוני, ימי שני-שישי, בשעה 22:00, בערוץ CBS Reality בפרטנר TV.

 

מלכי המכירות הפומביות

פול בראון מנהל את אחד מבתי המכירות הפומביות המוצלחים ביותר בארה"ב, "Gallery63". הוא חושף בפני הצופים את מאחורי הקלעים של טירוף המכירות ואת האוצרות המיוחדים ביותר.

cid:image028.jpg@01D514B8.6EFFBF10

החל מ-3 יוני, בימי שני- חמישי בשעה 21:00, בערוץ CBS Reality בפרטנר TV


 

צייד האגדות

 

המדען והחוקר, פאט ספיין, יוצא לפענח תעלומות משונות שנותרו ללא פתרון במשך עשרות שנים.  בהשראת צ'ארלס פורט, הדוד-רבא שלו, שהקדיש את חייו לחקר סיפורים מוזרים ומשוללי היגיון מדעי, הוא יוצא למסע חיפושים אחרי מקרים בלתי פתורים מהעבר, עורך חקירות ומבצע ניסויים בתקווה למצוא תשובות לאותן שאלות חסרות מענה.
בין אם מדובר במסע רגלי ארוך ומפרך במדבר של דרום קליפורניה בחיפוש אחר ספינת קרב ספרדית עתיקה שנעלמה, או בניסיון לאתר את זהותו האמיתית של ג'ק המרטש בלונדון.

האם הוא יצליח להתיר את הסבך ולהפריד בין העובדות המוצקות לבין סיפורי האגדה שעברו מדור לדור במשך השנים?

 

cid:image029.jpg@01D514B8.6EFFBF10

 

החל מ-21 ליוני, בימי שישי בשעה 21:00, בערוץ Travel, פרטנר TV


 

מירוץ משאיות האוכל הגדול

 

משאיות האוכל הטובות ביותר באמריקה יוצאות למסע מיוחד במינו במערב הפרוע וממשיכות מידי שבוע אל עיירות חדשות שבהם יצטרכו לבשל ברכיבים המסורתיים שלהם ויתמודדו אחד מול השני על פרס בשווי 50,000$.

 

cid:image030.jpg@01D514B8.6EFFBF10

החל מ-24 ליוני, ימי שני, בשעה 20:50, בערוץ Food Network, פרטנר TV

 

נאט וליב

הסדרה החדשה של ערוץ E!, עוקבת אחר בנות הדודות, נטלי הלקרו ואוליביה פרסון (אושיות רשת ומשתתפות בתוכנית "נשות הספורטאים"). בשנים האחרונות, נאט וליב הוכיחו את עצמן כשם דבר בעולם האופנה והיופי, עם מספר עוקבים מרשים ברשתות החברתיות, אך השתיים יודעות שעל מנת להצליח בלוס אנג'לס נדרשות יותר יכולות מאשר סתם צילום סלפי. לאחר שצברו ניסיון עסקי בשיתופי פעולה עם מותגים שונים, נאט וליב נעזרות באחיהן לקידום המותג שלהן, בעוד הן עובדות לקראת יצירת ליין אופנה משלהן.

לטריילר>>

cid:image031.jpg@01D514B8.6EFFBF10

החל מ-7 ביוני, בימי שישי בשעה 16:45, בערוץ !E בפרטנר TV

 

מרדף קר

 

מותחן פעולה בכיכובו של ליאם ניסן, היישר מהקולנוע. לאחר שבנו נרצח ע"י סוחר סמים מקומי, נהג מפלסת שלג חביב יוצא למסע הרג חמוש היטב ובמטרה לפרק את קרטל הסמים כשהידע שלו בתחום מתמצה במה שקרא בספרי פשע. בעוד הגופות נערמות, מעשיו גוררים מלחמת טריטוריה בין ויקינג לשור הלבן, וכך הופכים במהרה מדרונות עיירת הסקי הלבנים לאדומים מדם.

 

לטריילר>>

 

cid:image032.jpg@01D514B8.6EFFBF10

 

זמין להזמנה (סרט להשכרה) החל מ-13 ביוני, ב-VOD בפרטנר TV


 

המועדפת

סרט זוכה האוסקר לשחקנית הטובה ביותר- אוליביה קולמן, לשנת 2019. המלכה אן השברירית מכהנת כמלכה, כשחברתה הקרובה ליידי שרה צ'רצ'יל מנהלת את ענייני המדינה במקומה. כשלארמון מגיעה משרתת חדשה, היא מנצלת את תמימותה של המלכה ולא נותנת לאף גבר, אישה או תחבולה פוליטית לעמוד בדרכה. בכיכובם של אמה סטון ורייצ'ל וויז, ובבימויו של יורגוס לנטימוס.

לטריילר>>

cid:image033.jpg@01D514B8.6EFFBF10

זמין להזמנה (סרט להשכרה) החל מ-4 ביוני ב-VOD בפרטנר TV.

 

סארו – הדרך הביתה 

סרט דרמה מרגש המבוסס על סיפור אמיתי. סארו בן החמש הולך לאיבוד על רכבת הלוקחת אותו הרחק מביתו ומשפחתו. מפוחד ומבולבל, הוא מוצא את עצמו אלפי קילומטרים מביתו עד שהוא מגיע לבית יתומים. שנים לאחר מכן הוא יוצא למסע למצוא את משפחתו בעזרת מעט מאוד זכרונות. בכיכובם של דב פאטל וניקול קידמן.

לטריילר>>

cid:image034.jpg@01D514B8.6EFFBF10

הסרט זמין החל מ-7 ביוני, ב-VOD בפרטנר TV.

 

לאבינג

סיפורם האמיתי של ריצ'ארד ומילדרד לאבינג, גבר לבן ואשה אפרו-אמריקאית שנישאו בשנות השישים בווירג'יניה שבארצות הברית. בתקופה ובמקום ההם, ימצאו את עצמם זוג האוהבים במלחמה נגד הממסד, החברה והדעות הקדומות של הסובבים אותם, עבור זכותם לחיות כמשפחה, כשכל מה שעומד לרשותם הם אהבתם והאמונה בעתיד משותף.  בהשתתפות: ג'ואל אדגרטון ורות' נגה ובבימוי ג'ף ניקולס.

לטריילר>>

cid:image035.jpg@01D514B8.6EFFBF10

החל מ- 16 ביוני, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.


 

מיס סלואן

דרמת מתח. בעולם המסוכן של פוליטיקאים חזקים, אליזבת סלואן היא הלוביסטית המבוקשת ביותר בוושינגטון. עם רקורד הצלחה מוכח, היא תמיד תעשה את כל הנדרש על מנת לנצח. אבל כשהיא לוקחת על עצמה את היריב החזק ביותר של בקריירה שלה, היא מגלה כי הניצחון עשוי לבוא עם מחיר גבוה מדי. בהשתתפות: גסיקה צ'סטיין וג'ון ליתגו.

לטריילר>>

cid:image036.jpg@01D514B8.6EFFBF10

החל מ-8 ביוני, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

 

פתיחת עונת החתונות- ספיישל רומנטיקה בערוץ הסרטים

 

הקיץ הגיע, ואיתו הגיעה גם עונת החתונה. אז לפני הבופה ושבירת הכוס, קבלו את כל הסרטים עם סיפורי האהבה הכי רומנטיים שאף פעם לא נמאס לצפות בהם: 'מילים ולחן', 'החתונה של החבר שלי', 'ארוס עליה', 'לאכול, להתפלל, לאהוב',  'הסיפור של אדליין' ועוד.

 

cid:image037.jpg@01D514B8.6EFFBF10

 

החל מ-10 ליוני, בערוץ הסרטים וב-VOD בפרטנר TV.

 

פלא של פארק

 

סרט אנימציה מבית פארמונט וניקלודיאון. ילדה צעירה ויצירתית המגלה יום אחד שפארק השעשועים המדהים שיצרה בדמיונה, קיים למעשה במציאות. רק שבלעדיה, כל הדמויות והמשחקים נכנסים לאי סדר מוחלט. במסעה היא פוגשת חבורה מגוונת של חיות, ויחד הם רוקמים תכנית להצלתו של הפארק לפני שיאבד לנצח.

 

לטריילר>>

 

cid:image008.jpg@01D514B9.56052260

 

זמין להזמנה (סרט להשכרה) החל מ-30 ביוני, ב-VOD בפרטנר TV

 

ארנב שלך אבא

 

סדרת אנימציה מרהיבה ועטורת פרסים. הצטרפו לנטבראון הארנב הקטן וחבריו בזמן שהם מגלים את כל הדברים הכיפיים שיש לטבע להציע לאורך כל עונות השנה.

 

cid:image038.jpg@01D514B8.6EFFBF10

 

החל מ-25 ביוני, בימי שבת וראשון בשעה 10:00, בערוץ JIMJAM בפרטנר TV.


 

סמי וחברים מסביב לעולם

 

הרפתקאותיהם של שני צבים, סמי וריי, הנהנים מהמים והמחול של שונית האלמוגים.
ביום בהיר אחד הם נחטפים לאקווריום בדובאי. הם מכירים חברים חדשים ויחד מתכננים את הבריחה, מבלי לדעת שחברותיהן הצבות מנסות להצילם.

 

cid:image039.jpg@01D514B8.6EFFBF10

 

החל מ-8 ביוני, ב-VOD בפרטנר TV.

 

מרתון פוקימון

 

כחלק מההתרגשות להגעתה בספטמבר של העונה החדשה לערוץ הילדים, כל העונות חוזרות לצפיית בינג' מטורפפפפת. הצטרפו לאש אשר יוצא למסעות והרפתקאות יחד עם שותפו האהוב, פיקאצ'ו. אליהם מצטרף חברם הותיק, ברוק, וצמד האחים מיי ומקס, במטרה לגלות פוקימונים חדשים ולהגשמת חלומו של אש להפוך לפוקימון מאסטר.


 

 

החל מ-2 ליוני, בערוץ הילדים וב-VOD בפרטנר TV.

 

יש לבדוק גם

ערוץ הילדים חזר לפרטנר TV

  ילדי פרטנר TV זה בשבילכם ערוץ הילדים חוזר    ערוץ הילדים המוכר והאהוב חזר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.