יום שישי , מרץ 29 2024
הטריוויה של הרמן, מאת איתי הרמן

הטריוויה של הרמן

בין חברים, בנסיעה, בפאב או ליד המדורה…

מעל אלף שאלות במגוון נושאים ורמות, לשעות של משחק, ידע והנאה

מאת מלך השעשועונים של ישראל

הטריוויה של הרמן

חידות ופתרונות מאת איתי הרמן (הצ'ייסר)

חדש בהוצאת אגם

ספר הטריוויה שנכנס לנבכי מוחו של הצ'ייסר, בפורמט חדשני שמתחקה אחר פעולת הזיכרון המדהימה של הרמן ומחולק לפי אסוציאציות שיעזרו גם לקוראים ליצור את הקשרים הנחוצים לשמירת הידע החדש וזכירתו

 

***

איתי הרמן הוא המלך הבלתי מעורער של חידוני הטריוויה בישראל.

במהלך 25 השנים האחרונות חיבר הרמן עשרות אלפי שאלות לשעשועוני הטלוויזיה המצליחים בישראל, ביניהם: "גלגל המזל", "1 נגד 100", "לעוף על המיליון", "מי רוצה להיות מיליונר" ו"מונית הכסף". הוא המציא משחקים ותכנן חדרי בריחה, ובקיצור – הוא היה ידען-העל בעל נפש הילד השולט מאחורי הקלעים.

הרמן פרץ לתודעה הציבורית בשנת 2017 כ"צ'ייסר" בשעשועון הטלוויזיה "המרדף" בערוץ כאן 11, כשהדהים את כולם ביכולתו לשלוף במהירות תשובות נכונות, ופיסות ידע מרתקות, במגוון עצום של נושאים.

הספר "הטריוויה של הרמן" כולל מעל אלף שאלות חדשות במגוון נושאים ורמות, עם הסברים מרתקים בתשובות! הספר בנוי בפורמט חדשני לז'אנר, המחולק לפי אסוציאציות של הרמן – מתוך מטרה לשקף את התהליך המתרחש במוחו, תהליך אשר מסייע לו לזכור ולשלוף את המידע.

לשם כך הרמן כתב חידונים במגוון נושאים מקוריים ומעשירים, אשר חלקם לא סטנדרטיים כלל ואף עשויים להיתפס כמוזרים. בין היתר כלולים בספר חידונים בנושא אריות, חצי, כינויים, משופמים, תאומים, שני ושנייה, זהב, קטנים ועוד רבים אחרים. תחת הכותרות המסקרנות תמצאו בכל חידון 20 שאלות במגוון תחומי ידע הקשורים לנושא הנבחר, בהם גיאוגרפיה, ספורט, מדע, מוזיקה, שפות, אמנות, תרבות ועוד.

 

176 עמ' | 88 ₪

 

יש לבדוק גם

ברקודה לארוחת בוקר

ברקודה לארוחת בוקר מאת הסופרת והעיתונאית עמליה ארגמן ברנע חדש בהוצאת אגם רומן נועז על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.