יום שלישי , אפריל 16 2024
קים אור אזולאי תייצג את ניקלודיאון ישראל בטקס ה KCA.שידור ניקלודיאון 24.3 בשעה 1830 ערוך ומתורגם

קים אור אזולאי תייצג את ישראל

 

אריאנה גרנדה, אדם סנדלר, כריס פראט, ג'ייסון סודייקיס, נוח סנטינאו, לאנה קונדור, ג'ואי קינג, ליזה קושי, ג'וש פק, דיוויד דובריק, ורבים אחרים עתידים לקחת חלק בטקס KCA -פרסי הילדים של ניקלודיאון 2019

שלישיית ההיפ-הופ המצליחה מיגוס תבצע מחרוזת מלהיטיה

צוות המחזמר "בובספוג מכנס מרובע" יעלה לראשונה על במת טקס

קים אור אזולאי שחקנית וכוכבת נוער תייצג את ישראל בטקס KCA עם הזוכה בשעשועון MIKAN של ערוץ  Teennick

הטקס ישודר ערוך ומתורגם בערוץ טין ניק, ב- 24/3 בשעה  18:30

 

טקס פרסי הילדים של ניקלודיאון לשנת 2019, מסיבת הילדים הגדולה והסליימית ביותר של השנה, יוגש על דיג'י קאלד ויכלול נציגות של הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד, ביניהם: אריאנה גרנדה, אדם סנדלר, כריס פראט, ג'ייסון סודייקיס, נוח סנטינאו, לאנה קונדור, ג'ואי קינג, ליזה קושי, ג'וש פק, אלי ברוק, קיילב מקלפלין, דיוויד דובריק, וכן צוות שחקני "שאזאם!" (זקרי לוי, אשר איינג'ל וג'ק דילן גרייזר). הטקס ישודר בארץ ב-24 במרץ, בגרסה מתורגמת, יממה לאחר שידורו החי בארה"ב.

שלישיית ההיפ-הופ המצליחה מיגוס תבצע מחרוזת מלהיטיה, ואף תהיה מועמדת לפרס ה-KCA הראשון שלה, בקטגוריית "הלהקה האהובה ביותר". מיגוס יחברו על הבמה אל הדיג'יי וכותב השירים זוכה הגראמי דיג'יי מאסטרד.

צוות שחקני המחזמר "בובספוג מכנס מרובע: המחזמר מברודויי" יופיעו לראשונה על במת ה-KCA ויבצעו את השיר "Best Day Ever" ואת שיר הנושא האייקוני של הסדרה המצוירת. המחזמר הושק ב-2017 והפך למחזמר החדש עם מספר המועמדויות הרב ביותר לפרסי הטוני (12)  

כוכבים אלו, מעולמות המוסיקה, הטלוויזיה, הקולנוע והמדיה החברתית יחברו אל כישרונות ניקלודיאון ג'וג'ו סיווה, ג'ייס נורמן (הנרי דיינג'ר), ליזה קושי (Double Dare), היוטיובר ריאן מ-Ryan ToysReview (הפליידייט המסתורי של ריאן), סקארלט ספנסר וריאן דופרה יאנג (דודנים לכל החיים) ואוון ג'וינר, דניאלה פרקינס ולילימאר (Knight Squad )

קים אור אזולאי, שחקנית וכוכבת נוער מהבולטות בארץ, תייצג את ערוץ ניקלודיאון ישראל בטקס KCA בלוס אנג'לס – עם הזוכה בשעשועון החדשני MIKAN של ערוץ Teennick.

"הנוקמים: מלחמת אין סוף" מוביל את רשימת המועמדים עם מספר שיא של 10 מועמדויות; "הפנתר השחור" עם 5 מועמדויות; וקארדי בי ו-"מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה" עם ארבע מועמדויות לכל אחד.

בין הידוענים שזכו למועמדות בפעם הראשונה: אמיליה קלארק, ג'ייסון מומואה, ג'יימס קורדן, נוח סנטינאו, ביבי רקסה וטיירה בנקס.

השנה תתווספנה גם חמש קטגוריות חדשות להצבעה: מגיש הטלוויזיה האהוב ביותר, שופטי הטלוויזיה האהובים ביותר, גיבור העל האהוב ביותר עם גל גדות כמועמדת והגיימר הטוב ביותר. כמו כן, בפעם הראשונה, הילדים יוכלו להחליט כיצד הם רוצים לעזור לעולם בקטגוריה חדשה: "כיצד אתם רוצים לעזור?".

 

הילדים יוכלו להצביע לתחרות באתר KCA2019.com כמו גם באפליקציות המסכים, האייפוד, האייפון והאנדרואיד. מעריצים בינלאומיים יוכלו להצביע באפליקציית Nick Play. בנוסף, ניתן יהיה להצביע בטוויטר ולראשונה בתולדות הטקס, בפוסטים ספציפיים באינסטגרם.

ניקולדיאון תוסיף למנף את האינסטגרם עם אפקט חסר תקדים של מציאות מורחבת. באמצעותו יוכלו המעריצים להשליך סליים על עצמם ועל חבריהם. במהלך האירוע יוכלו הצופים להשפיע ישירות על הטקס הודות לשובן של ההצבעות החיות.

Kids Choice Awards 2019 -KCA -טקס פרסי הילדים של ניקולדיאון, ייערך ביום שבת, ה-23 במרץ, במרכז גאלן שבלוס אנג'לס, קליפורניה. הטקס הערוך והמתורגם ישודר בערוץ טין ניק ב 24 במרץ בשעה 18:30.

 

קים אור אזולאי תייצג את ניקלודיאון ישראל בטקס ה KCA.שידור ניקלודיאון 24.3 בשעה 1830 ערוך ומתורגם
 

   

 

יש לבדוק גם

מחווה להייאו מיאזאקי

  מחווה להייאו מיאזאקי בסינמטק תל אביב 18 – 30 באפריל לעמוד המרכז סינמטק תל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.