יום חמישי , אפריל 18 2024
Apple AirPods, צילום יח"צ

הודעת יח'"צ : נטפליקס, אפל והורדה חכמה

בשורה למחזיקי מכשירי Apple
נטפליקס מציגה הורדה חכמה- עכשיו בiOS


לאור ההצלחה בהשקת הפיצ'ר החדשני אשר זמין למשתמשי Android החל מיולי 2018 וכחלק מהמאמץ להפוך את החוויה בנייד לנוחה ומהנה יותר עבור המשתמשים, Netflix מציעה מעתה בשירות הסטרימינג שלה לבעלי טלפונים ומכשירים של Apple את האפשרות ל- Smart Downloads. מעכשיו, לאחר שמסיימים לצפות בפרק שהורד למכשיר, פיצ'ר ה- Smart Downloads ימחק אותו ולאחר מכן יוריד באופן אוטומטי את הפרק הבא, במידה ויש יותר פרקים שלא הורדו לצפייה. 

Smart Downloads הופכת את אפשרות ההורדה לפשוטה, קלה וחכמה יותר ועוזרת להקדיש פחות זמן לניהול ההורדות ועוד זמן צפייה. ההורדה החכמה אינה צורכת את חבילת הגלישה בסלולר ופועלת רק כאשר מחוברים ל- Wi-Fi. ברגע שנכנסים לאזור Wi-Fi, האפליקציה תמחק אוטומטית את הפרק שנצפה ותוריד את הפרק הזמין הבא כל שלא "תבזבז" שטח אחסון. לאחר השלמת ההורדה ניתן להמשיך לצפות.

בסיום ההורדה תוצג הודעת סטטוס בטלפון הסלולרי כאשר ההורדה מתבצעת ותתקבל התראה כאשר ההורדות יושלמו.

מנטפליקס נמסר כי "ככל שהמשתמשים שלנו יוכלו להגיע לפרק הבא במהירות רבה יותר, כך יותר טוב. מעתה, משתמשים באפליקציה של Netflix במכשירי iOS, יכולים להיחשף לכיף ולנוחות של 'הורדות חכמות', להקדיש פחות זמן לניהול ההורדות שלהם ולהתפנות לצפייה מרובה יותר. פיצ'ר זה הוא עוד דרך בו אנו מנסים להקל על משתמשי Netflix לקחת את התכנים שהם אוהבים לכל מקום שהם הולכים".

התכונה החדשה אשר הופכת את אפשרות ההורדה לפשוטה, קלה וחכמה יותר זמינה גם לכאלה שהורידו עונה שלמה של סדרה; במקרה הזה לאחר צפייה בפרק הראשון של העונה פרק זה יימחק ו- Smart Downloads תוריד את הפרק הראשון של עונה מספר 2 , כל עוד היא זמינה להורדה בשירות של Netflix.

Netflix מאפשרת אופציות נוספות של הורדה ומחיקה, לדוגמא במידה ומנוי הוריד את פרקים 6 עד 9 בסדרה וצפה בפרק 2 ובפרק 5, לאחר הצפייה הם ימחקו ופרקים 10 ו- 11 יורדו למכשיר.  דוגמא נוספת; אם מנוי הוריד את פרקים 3, 7 ו- 13 וצפה בפרק 3, לאחר הצפייה פרק 3 ימחק ופרק 14 יורד למכשיר.


נטפליקס השיקה את שירות הסטרימינג שלה ב -2007, ומאפשרת למנויים לצפות בסדרות ובסרטים באופן מיידי במחשבים האישיים שלהם.
כמה שנים מאוחר יותר, ב -2010, השיקה נטפליקס את האפליקציה הראשונה שלה לנייד – שהפכה לזמינה באייפד של אפל, אייפוד, אייפוד טאץ', ב- Nintendo Wii ועוד. נטפליקס השיקה את תכונת ההורדה העולמית שלה בנובמבר 2016.

 

 

 

 

 

 

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: הביתן בביאנלה לא ייפתח

האמנית והאוצרות של הביתן הישראלי בביאנלה בוונציה יפתחו את התערוכה כאשר תושג עסקת חטופים ועצירת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.