יום שישי , מרץ 29 2024
מייקל שאנון, מיכאל מושונוב, סימונה בראון, "המתופפת הקטנה", באדיבות הוט

המתופפת הקטנה – רק בהוט

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

מבוסס על רב המכר מאת ג'ון לה-קארה

 

 

מייקל שאנון, אלכסנדר סקארסגרד ומיכאל מושונוב מככבים ב"המתופפת הקטנה", מיני-סדרה של AMC ו-BBC בבימויו של פארק צ'אן-ווק ("שבעה צעדים")

 

החל מה-3.12, כל הפרקים רק ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

"המתופפת הקטנה" ("The Little Drummer Girl") היא מיני-סדרה המבוססת על רב המכר של ג'ון לה-קארה. "המתופפת הקטנה", קו-פרודוקציה בין BBC ו-AMC שצולמה בלוקיישנים ברחבי אירופה, נוצרה על ידי מפיקי המיני-סדרה זוכת "גלובוס הזהב" "מנהל לילה" (גם היא עיבוד לספרו של לה-קארה) בבימויו של הבמאי הקוריאני עטור הפרסים פארק צ'אן-ווק ("שבעה צעדים", "אזור ביטחון", "צמא") והיא תעלה במלואה רק ב-HOT VOD בקטגוריית Xtra VOD.

 

אנסמבל של שחקנים הוליוודיים וישראלים משתפים פעולה במותחן הריגול הבינלאומי, שעלילתו הבדיונית סובבת סביב מבצע חשאי של המוסד ללכידת טרוריסטים פלסטינים. בתפקידים הראשיים מככבים המועמד לשני פרסי האוסקר מייקל שאנון ("צורת המים", "יצורים ליליים"), זוכה "גלובוס הזהב" וה"אמי" אלכסנדר סקארסגרד ("שקרים קטנים גדולים", "דם אמיתי"), והמועמדת ל"באפטה" פלורנס פיו ("ליידי מקבת'"), כשלצדם זוכה שני פרסי "אופיר" מיכאל מושונוב ("איים אבודים", "נבלות").

 

עלילת "המתופפת הקטנה" מתרחשת בסוף שנות השבעים ועוקבת אחר צ'ארלי (פיו), שחקנית ואידיאליסטית נלהבת שנחישותה עומדת למבחן כשהיא פוגשת את בקר המסתורי (סקארסגרד) בחופשה ביוון. עד מהרה מסתבר כי כוונותיו של בקר כלפיה הן לא כפי שנראו, וצ'ארלי מוצאת את עצמה מסובכת בפרשיית ריגול מסוכנת תחת ניצוחו של קורץ (שאנון). כעת, צ'ארלי צריכה לגלם את התפקיד הגדול ביותר בחייה – סוכנת כפולה – אך נאמנותה למטרה הולכת ומתערערת ככל שהמשימה מתקדמת.

 

בסדרה משתתפים שחקנים ישראלים נוספים, בהם שלמה בראבא ("אורי ואלה"), דניאל ליטמן ("שלטון הצללים", "פולמון") ואמיר חורי ("7 ימים באנטבה").

 

החל מה-3.12, כל הפרקים רק ב-Xtra VOD וב-NEXT TV


 

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.