יום שישי , מרץ 29 2024
לוגו פופ טארטס

הודעת יח"צ: אוזניות השינה של BOSE

 

ניופאן משיקה בישראל את ה- Sleepbuds של BOSE – אוזניות Truly Wireless מסוות רעש לא רצוי ומאפשרות שינה רגועה ורצופה

 

מחקרים רפואיים שונים מעידים, כי יש קשר הדוק בין חוסר שינה, תפקוד לא תקין והופעת מחלות שונות

 

כמה זוגות ישנים בחדרים נפרדים בעיקר בגלל נחירות בן הזוג?

*תשובה במהופך


 

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המובילה בישראל משיקה בישראל את האוזניות המהפכניות של BOSE  למיסוך הרעש ולשיפור משמעותי של איכות השינה. מדובר פתרון חדשני, טכנולוגי ויוצא דופן מתוך מגוון הפתרונות הקיימים היום בשוק בקטגוריה של השינה.

Woman sleeping with Bose noise-masking sleepbuds

ה-Bose Noise-Masking Sleepbuds הינן אוזניות Truly Wireless מסוות רעש לא רצוי. האוזניות זעירות, עשויות מחומרים איכותיים ורכים, אשר מאפשרות לישון בנוחות כשהן באוזן כל הלילה ללא חשש להפרעה. הן מספקות צלילים מרגיעים וייחודיים ומאפשרות למשתמשים להירדם ולהתעורר רעננים.

 

BOSE ביצעה סריקות תלת ממדיות של המבנה האנטומי של האוזן, והשתמשה בהן בכדי ליצור אוזניות מזעריות בגודל של אפונה, שמתאימות באופן אופטימלי לכל אוזן. אוזניות ה- Sleepbuds מגיעות עם שלושה מתאמי סיליקון (S/M/L) המתאימים לכל אוזן באופן נוח ויציב כך שניתן להשתמש בהן במשך לילה שלם.

 

מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של ניופאן בישראל, מציינת כי BOSE" מקיימת מחקרים רבים ומשתמשת בידע העצום שלה ובקדמה הטכנולוגית ויצרה אוזניות אלחוטיות שמטרתן להיטיב עם המשתמשים ולשפר את איכות ובריאות חייהם. מחקרים רפואיים שונים מעידים כי שינה בריאה, רגועה ורצופה משפיעה על מהלך היום כולו ומשפיעה על מצב הרוח, משפרת את התפקוד היומיומי דרך פעילות יעילה של המוח, מסייעת בשמירה או ירידה במשקל הגוף ומונעת מחלות שונות. לילה טוב" הוסיפה דאי.

 

Bose noise-masking sleepbuds

 

הפתרון של האוזניות החדשות מגיע באמצעות 'מיסוך רעש', ועובד באופן שבו תדרים שונים נשמעים באוזניים הפנימיות שלנו. במידה ולצלילים שונים יש התאמה לתדרים הנכונים, וצליל המיסוך הוא חזק יותר מהקול המפריע, האוזן הפנימית והמוח לא יכולים לזהות את הצליל המפריע. הוא נמוג מן הזיכרון בתהליך ההרדמות והשינה.

 

אפליקציית Bose Sleep מאפשרת להגדיר ולהתאים אישית את הגדרות השינה. מורידים את היישום, בוחרים את הצליל המרגיע, עוצמת הקול וכמה זמן רוצים להשתמש במהלך הלילה. קבצי הקול מאוחסנים ב- Sleepbud, דבר אשר מרחיב באופן דרמטי את חיי הסוללה. בעתיד יתווספו קולות מרגיעים נוספים באמצעות עדכוני תוכנה עתידיים.

 

מנתוני מחקרים שונים שנעשו בנושא, עולה כי מעל-40% מאוכלוסיית ישראל סובלת מהפרעות שינה מסיבות שונות. 60% מהמבוגרים בעולם מתקשים להירדם, לישון או להתעורר ו- 79% מהבוגרים ישנים פחות מ-7 שעות שינה בכל לילה. 30% פחות מ-6 שעות.

 

פיצ'רים מרכזיים:


Bose noise-masking sleepbuds in their charging case

ה-Bose sleepbuds מספקות צליל מרגיע למסך את הרעש הלא רצוי ולעזור להירדם ולהישאר לישון. ניתן לבחור מתוך 10 צלילים מרגיעים טעונים מראש באפליקציה, חלק שמתאימים עבור מיסוך הרעש ואחרים מיועדים עבור הירגעות. ה- sleepbuds הן Truly Wireless כך שניתן לסובב את הראש ולנוע בחופשיות לאורך הלילה, מגיעות בגדלים שונים לאוזניים (S / M / L) ויש להן CASE להטענה ושמירה של האוזניות דבר שהינו נוח לנשיאה ונסיעות.

 

ל- Sleepbuds סוללות נטענות המספיקות עד 16 שעות שימוש. הן עמידות לזיעה ולחות עם נתוני קרינה מזעריים, כיוון שאין הזרמת מוזיקה אלא קבצי קול מהאפליקציה המאוחסנים באופן מקומי. לילה שלם משול לשיחת טלפון אחת מבחינת קרינה. בנוסף קיים פי'צר להשכמה; באמצעות האפליקציה ' 'Bose Sleep app, ניתן להגדיר התראת השכמה שרק המשתמש יכול לשמוע, כך שהשעון המעורר לא מפריע לאדם שישן לידך.

 

הצלילים המרגיעים באפליקציה:

  • רשרוש עלים: רוח שמרימה עלים

  • מפל מדורג ושופע

  • מקלחת גשם: טיפות עדינות שנופלות על העלים

  • סירקולציה: מאוורר חשמלי- כמו מזגן

  • גובה: זמזום מטוס בתא נוסעים

  • תנועה גלית: גלים מתנפצים ומתרסקים

  • מדורה ביער: אש מתלקחת ורשרוש הצרצרים

  • סטטי: רעש פס רחב עם תוכן בעל תדר גבוה (הידוע גם בשם רעש "חום")

  • במורד הזרם: זרם עדין

  • שלווה: מנגינה דמוית זמזום, הדומה לצלילי ספא.

 

מחיר 999 ₪ במחיר השקה עד סוף השנה. מחיר מחירון 1199 ₪.

 

סרטון

אתר

הורדת האפליקציה לאייפון

הורדת האפליקציה לאנדרואיד

 

יש לבדוק גם

שחר מולכו מונתה

  שחר מולכו מונתה לתפקיד האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב לאמנות   ועדת הבחירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.