יום חמישי , מרץ 28 2024
יעל אקר, צילום: PhSupramod VD

נובמבר 2018 בסינמטק תל-אביב

 

היילייטס נובמבר 2018 בסינמטק תל אביב

מוזיקאית מניו יורק מלחינה מוזיקה חיה לסרט אילם | שבוע קולנוע אירי | רועש מכדי למות – ערב סרטי דוקו ישראליים על סצינת המוזיקה האלטרנטיבית של הניינטיז היפים | אירועים שמשלבים ספרות וקולנוע בספריית הסינמטק | 4.11 – הקרנת "יומן ראש הממשלה" | הרטרוספקטיבה של אינגמר ברגמן חוזרת עם סרטיו המוכרים ביותר, ועוד

 

סרט אילם עם מוזיקה חיה

יעל אקר, המוכרת גם כ-"KAT" MODIANO היא מוזיקאית ומלחינה זוכת פרסים, ילידת ישראל, בוגרת אקדמיית רובין בירושלים, המתגוררת בניו יורק. יעל מעדכנת את מסורת הליווי החי של הסרטים האילמים ויוצרת פסקול אלקטרו-אקוסטי חי ליצירת המופת של ג'ו מיי "אספלט". המוזיקה שואבת השפעות מז'אנרים מוסיקליים רבים: קלאסי-מודרני, ג'אז, מוזיקת עולם ילידית ונויז אלקטרוני.

יוקרן הסרט: אספלט (גרמניה 1929)

בימוי: ג'ו מיי

משחק: אלברט סטיינרוק, אלזה הלר

ASPHALT

Dir: Joe May

מתוך האפר של רפובליקת ויימאר – סרטו האילם של ג'ו מיי, אחד הבמאים הגדולים של אולפן UFA בשנות ה-20, עליו נאמר שגילה את פריץ לאנג ותיאה פון הארבו. מדובר בסיפור פשע אקספרסיוניסטי על גנבת יהלומים שמנסה לפתות את השוטר שעוצר אותה… ומצליחה.
(90 דקות, גרמנית, תרגום לעברית)((90 min., Ger., Heb. Sub

עותק דיגיטלי חדש.

יום ו' 2/11 בשעה 21:30


 

4.11 – הקרנת "יומן ראש הממשלה" לזכרו של המפיק סשה קליין

IN MEMORY OF SASHA KLEIN

1949-2018

יומן ראש הממשלה (ישראל 1997)

בימוי: שחר סגל

הפקה: סשה קליין, רותי לב ארי

A PRIME MINISTER'S SCHEDULE

Dir: Shahar Segal

הסרט שוזר דיוקן של יצחק רבין, האיש והמנהיג, באמצעות האנשים שהיו סביבו בחודשי אוקטובר-נובמבר 1995. ימים רגילים לכאורה, גורליים בדיעבד, ימים קדחתניים, אירוע רודף אירוע, פגישה רודפת פגישה, יומנו של אדם שאינו נח לרגע.
(76 דקות, עברית, תרגום לעברית)((76 min., Heb., Heb. Sub

יום א' 4/11 בשעה 21:00

בני משפחת קליין והמפיקה רותי לב ארי ישאו דברים לפני הקרנת הסרט.


 

שבוע קולנוע אירי – סרטים מגוונים ונוגעים ממיטב הקולנוע האירי בן זמננו

IRISH FILM WEEK

11-15/11

דוגמאות לסרטים הטובים של הקולנוע האירי העכשווי ובהם סוגיות אוניברסליות נוגעות ומעניינות. חמשת הסרטים שמוקרנים השנה חוקרים נושאים אוניברסליים כגון לקויות פיזיות ונפשיות, קהילה מול בידוד, אמונה דתית, חוסר ביטחון, התבגרות, מוסיקה, ספורט, וכמובן – אהבה. ובל נשכח גם קצת קומדיה כמובן. בין אם מבוססים על אירועים אמיתיים (העבריינים הצעירים), מחלוקות עכשוויות (מפלט), התבגרות קשה (לנשק את קנדיס) או מאבק לנצח מצוקות (המתופף והשוער), הסרטים מספקים לצופים מזון רב למחשבה, בעוד העלילות מתרחשות בארבעה קצוות שונים של אירלנד (קורק, גאלוויי, לאות', דבלין). וכדי שלא תחשבו שסרטים איריים מתרחשים באירלנד בלבד, אנו ממליצים לצפות ב"הטובה" שמתרחש בנוף לא-אירי במובהק.

פירוט הסרטים שיוקרנו – בסוף המסמך


 

רועש מכדי למות – ערב רוק ישראלי אלטרנטיבי משנות ה-90

20 שנה ל"שמיים שרוטים של גלויה"

"שמיים שרוטים של גלויה", סרטו התיעודי המעולה של חן שינברג על להקת נושאי המגבעת, חוגג 20 שנה וזו סיבה מעולה לחגוג בערב סרטי דוקו ישראליים על סצינת המוזיקה האלטרנטיבית של הניינטיז היפים. במהלך ערב אחד יוקרנו ארבעה סרטי דוקו מרתקים ויתקיים פאנל בהשתתפות חלק מהבמאים ומשתתפי הסרטים, כולל סשן של שאלות ותשובות מהקהל.

הסרטים שיוקרנו – פלסטיק ונוס: רעש בשקט (ישראל 1991) בימוי: ניר ברגמן | אדום שחור כחול לבן (ישראל 1999) בימוי: דוקי דרור | נושאי המגבעת: שמיים שרוטים של גלויה (ישראל 1998)

בימוי: חן שינברג | אור קשה אור רך (ישראל 2000) בימוי: חן שינברג

בתום הקרנת שני הסרטים הראשונים יתקיים דיון בהנחיית עמית איצקר ובהשתתפות הבמאים חן שיינברג ודוקי דרור יחד עם תמיר אלברט (נושאי המגבעת), אנטון וייס (אאוסוייס) ומיכאל מרסה (אאוסוייס).

יום ה' 29/11 בשעה 19:30


 

המשך הקרנות רטרוספקטיבה של אינגמר ברגמן – עם סרטיו המוכרים ביותר

INGMAR BERGMAN RETROSPECTIVE

שנת 2018 הוכרזה בעולם כשנת ברגמן לציון 100 שנים להולדתו של הבמאי שנחשב בעיני רבים כיוצר הקולנוע הגדול מכולם. הסינמטקים בישראל מצטרפים לחגיגה העולמית. התוכנית מאורגנת בעזרת קרן ברגמן ומכון הקולנוע השוודי. החודש יוקרנו שבעה סרטים משנות השישים והשבעים, סרטיו המוכרים ביותר לקהל הרחב.

פירוט הסרטים שיוקרנו – בסוף המסמך


 

מועדון הסרט הקולינרי – מפגשים בעריכת מבקר הקולנוע רון פוגל

נושא ההרצאה: המסעדה כמיקרוקוסמוס של העולם | מרצה: רון פוגל

יוקרן הסרט: טאפאס (ספרד 2005)

TAPAS

בימוי: חוזה קורבצ'ו וחואן קרוז

Dir: Jose Corbacho, Juan Cruz

משחק: אנחל דה אנדרס, מריה גליאנה, אלווירה מינגז, אלברטו דה מנדוזה

חמישה סיפורים בשכונה אחת בעיר גדולה. חמישה עולמות הנקשרים אחד בשני, בר אחד, חנויות והמון טאפאס טעימים. רקל, האישה הבודדה המחפשת אהבה דרך האינטרנט; סזר ואופו, שני הצעירים העובדים בסופרמרקט ומתכננים את החופשה האולטימטיבית; מריאנה וקונצי, זוג המבוגר החוששים מחולי ובדידות. ולולו, בעל הבר המגלה שיש חיים מעבר לבר שלו ולטאפאס שהוא מגיש, אותם מכין מאו, הטבח הסיני שלו.

(94 דקות, ספרדית, תרגום לעברית) (94 min., Spa., Heb. Sub)

יום ו' 16/11 בשעה 14:00


 

אירועים מעניינים בספריית הקולנוע

ספריית הקולנוע בסינמטק תל אביב היא הספרייה הגדולה בישראל בתחום הקולנוע, ובה אוצרות ידע קולנועי, יותר מ-40 אלף סרטים מכל הזמנים, וארכיון מרתק שמשמר אוספים של גדולי הקולנוע הישראלי. לצד עמדות צפייה וחלל עבודה ממוזג וחינמי, באחרונה החלו להתקיים במקום ערבי תרבות והרצאות במגוון נושאים.

בחודש הקרוב יתקיימו בספרייה:

קריאת מסך עם נחמן אינגבר: אינגבר על אינגמר. במפגש השני בסדרת "קריאת מסך" יעסוק נחמן אינגבר בחלק משמעותי בקריירה של הבמאי אינגמר ברגמן – יצירתו הענפה בשנות השישים והשבעים של המאה העשרים. אינגבר ינתח את מצבו היצירתי של ברגמן בשנים אלה, את קווי האופי הקולנועיים ואת מאפייני יצירתו המאוחרת. במהלך חודש נובמבר יוקרן פרק נוסף במחווה הקולנועית המתמשכת שעורך הסינמטק לפועלו של ברגמן עם מיטב סרטיו מעשורים אלה. המפגש יהווה רקע תיאורטי להקרנות ויאפשר גם היכרות ראשונית למי שאינם מצויים ביצירתו של ברגמן. 1.11.18, בשעה 19:00.

"הראיון האחרון" – מפגש עם הסופר אשכול נבו. במסגרת סדרת "סופרים קולנוע": לכבוד צאת ספרו החדש, הספרייה לקולנוע גאה לארח את הסופר אשכול נבו לערב מרתק וחד פעמי. הקהל מוזמן לפגוש את הסופר ולהשתתף בערב של שיחה וראיון על הראיון שבספר. "הראיון האחרון" בנוי כראיון ארוך בו עונה סופר מבוסס על שאלות ארוכות ואישיות ומתוכו נחשף עולמו הפנימי. זהו רומן יוצא דופן, גם בנוף הכתיבה של נבו וגם בנוף הספרות הישראלית. הוא הוכתר בעיתונות כספרו המשמעותי ביותר. 19.11, בשעה 19:00

30 שנה על הספקטרום: בחזרה ל"איש הגשם" – בהנחיית תומר קמרלינג. בסוף שנת 88' יצא לאקרנים "איש הגשם", בכיכובם של דסטין הופמן וטום קרוז, סרט שעתיד לשנות את יחסה של הוליווד ואולי של האנושות כולה לשונה ולחריג, ונהפך מאז לסרט פולחן. 30 שנים לאחר מכן, אנחנו חווים מבול יצירתי המנסה להבין את עולמם של בעלי מוגבלויות. די להזכיר את "על הספקטרום" ו"שרוכים" שיצאו השנה וזכו להצלחה. בהרצאה מרתקת, מפתיעה ומצחיקה יעמוד תומר קמרלינג על התופעה שהחלה את הכל, והציבה את כולנו איפשהו על הספקטרום. כולל פרטים מפתיעים על ההפקה, ניתוח מרענן של הסרט ועוד הפתעות. 27.11  בשעה 19:00

 

מבט על הקולנוע הנורדי: שוודיה, דנמרק, נורבגיה, פינלנד – 4-17/11 (במהלך הפסטיבל תתקיים הקרנה מיוחדת של הסרט הפיני "מסע כבד" בהשתתפות הבמאים בסינמטק תל אביב – יום שני, 5.11, 21:00)

או לה לה – פסטיבל הקומדיות הצרפתיות – 14-24/11

 

***

 

שבוע קולנוע אירי – הסרטים שיוקרנו:

המתופף והשוער (אירלנד 2017)

בימוי: ניק קלי

משחק: דרמוט מרפי, ג'ייקוב מקארתי, אדריאן הדסון

THE DRUMMER AND THE KEEPER

Dir: Nick Kelly

דרמה על חברות בין שני ניגודים. גבריאל הוא מתופף כאוטי שמסתיר מחבריו ללהקת הרוק את ההפרעה הדו-קוטבית ממנה הוא סובל. כחלק מהתרפיה בהפרעה הוא נשלח לשחק כדורגל עם אנשים נוספים עם מוגבלויות. שם הוא נתקל בכריסטופר, שוער עם תסמונת אספרגר. אחרי התפרצות אלימה שלו, תחת איום לסילוק מהמוסד, הוא נאלץ להתיידד עם כריסטופר, שלוקח את המשימה בצורה מילולית מדיי והופך למעריץ חסר טקט שמסבך את גבריאל עם חבריו וזוגתו.

(94 דקות, אנגלית, תרגום לעברית)

(94 min., Eng., Heb. Sub)

הקרנה חד פעמית. מספר המקומות מוגבל.

יום א' 11/11 בשעה 21:00

 

הטובה (אירלנד 2017)

בימוי: רבקה דאלי

משחק: וינסנט רומיאו, לארס בריגמן, קלרה רוגארד

GOOD FAVOUR

Dir: Rebecca Daly

משל מיסטי המתרחש בכפר מרכז אירופאי לא מזוהה בקהילה קתולית אדוקה. צעיר פצוע מגיע למקום והקהילה מקבלת אותו בזרועות פתוחות. אחרי שהוא נרפא הוא חודר לאט לאט אל חיי האיכרים, אך המסתורין סביבו רק גובר כאשר מסתבר שיש לו כוחות מאגיים. אז גם היחס של הכפריים אליו מתחיל להשתנות.

(101 דקות, אנגלית, תרגום לעברית)

(101 min., Eng., Heb. Sub)

הקרנה חד פעמית

יום ב' 12/11 בשעה 19:00

 

מפלט (אירלנד 2016)

בימוי: לן קולין

משחק: סטיבן מרקוס, איימי ג'ויס-הייסטינגס, כריסטופר דאן

SANCTUARY

Dir: Len Collin

קומדיה רומנטית קצת אחרת. ללארי יש תסמונת דאון, סופי סובלת מאפילפסיה קשה. הם נמשכים האחד לשנייה. בזמן טיול מאורגן לקולנוע, עם עזרתו של העובד הסוציאלי של המוסד בו הם שוהים, הם בורחים ושוכרים חדר במלון. מה עושים עכשיו? איך מבטאים אהבה? האם הם יודעים שלפי חוקי אירלנד הם עכשיו עבריינים? סרט שובה לב וחתרני שבתפקידים הראשיים מלוהקים בו בעלי המוגבלויות שלעל ולא שחקנים מקצועיים.

(87 דקות, אנגלית, תרגום לעברית)

(87 min., Eng., Heb. Sub)

הקרנה חד פעמית

יום ג' 13/11 בשעה 20:00

 

העבריינים הצעירים (אירלנד 2016)

בימוי: פיטר פוט

משחק: אלכס מרפי, כריס וואלי, הילארי רוז

YOUNG OFFENDERS

Dir: Peter Foott

סרט מסע קומי שיוצריו קיבלו השראה מתפיסת הסמים הגדולה בתולדות אירלנד. שני נערים שאינם ממש שומרי חוק עוזבים את עירם קורק ויוצאים על מסע של 160 ק"מ על אופניים גנובים כדי לאתר חבית עם קוקאין בשווי 7 מיליון אירו וכך להגשים את חלומותיהם. שוטר אובססיבי יוצא בעקבותיהם. הסרט היה להצלחה קופתית גדולה באירלנד דבר שהוביל להפקת סדרת טלוויזיה בעקבותיו.

(83 דקות, אנגלית, תרגום לעברית)

(83 min., Eng., Heb. Sub)

הקרנה חד פעמית

יום ד' 14/11 בשעה 20:00

 

לנשק את קנדיס (אירלנד 2017)

בימוי: איפה מק'ארדל

משחק: אן סקלי, ריאן לינקולן, קונאל קיטינג

KISSING CANDICE

Dir: Aoife McArdle

דרמת התבגרות סוריאליסטית המושפעת מסרטיו של דיויד לינץ'. קנדיס בת ה-17 שואפת להימלט משעמום עיירת החוף בה היא מתגוררת, ומוצאת מפלט בדמיונה הפרוע. אביה השוטר מחפש אחרי נער שנעלם ואילו קנדיס מוצאת את עצמה מסתבכת עם כנופיה מקומית מסוכנת.

(103 דקות, אנגלית, תרגום לעברית)

(103 min., Eng., Heb. Sub)

הקרנה חד פעמית

יום ה' 15/11 בשעה 21:00

 

***

 

המשך הרטרוספקטיבה לאינגמר ברגמן – הסרטים שיוקרנו:

פרסונה (שוודיה 1966)

בימוי: אינגמר ברגמן

משחק: ביבי אנדרסון, ליב אולמן, ג. ביורנסטרנד

PERSONA

Dir: Ingmar Bergman

אחות סיעודית צעירה נשכרת לטפל בשחקנית מפורסמת שאיבדה את קולה. הסרט מתחיל בביה"ח ועוברת לחוילה מבודדת שבה מתרחשת עיקרה של העלילה. בתחילה מנסה האחות לתהות על קנקנה של המטופלת, מפטפטת עימה, מנסה לדובבה. עד מהרה היא נוטה להזדהות עם הכוכבת, לחיות את צרותיה, והיחסים בין השתיים הולכים ומסתבכים. האחות מגלה כי היא משמשת אובייקט לשעשוע, והאוירה האירוטית הלוהטת מתפרצת לידי אלימות פיזית…

(79 דקות, שוודית, תרגום לעברית) (79 min., Swe., Heb. Sub)

שתי הקרנות בלבד

יום א' 11/11 בשעה 19:00, יום ב' 12/11 בשעה 17:00

 

שעת הזאבים (שוודיה 1968)

בימוי: אינגמר ברגמן

משחק: מקס פון סידוב, ליב אולמן, אינגריד תולין

HOUR OF THE WOLF

Dir: Ingmar Bergman

סרט אימים על תהליך ההידרדרות של צייר המאמין שבעולם בו עובדות חשובות מרעיונות, האמנות שלו היא משנית. למרות תמיכתה הבלתי מסויגת של רעייתו, הוא מאבד את הקשר עם המציאות ואינו מסוגל להבדיל בין העולם הריאליסטי לפנטזיה.

(89 דקות, שוודית, תרגום לעברית)((89 min., Swe., Heb. Sub.

שתי הקרנות בלבד

יום ג' 13/11 בשעה 19:00, יום א' 18/11 בשעה 17:00

 

בושה (שוודיה 1968)

בימוי: אינגמר ברגמן

משחק: ליב אולמן, מקס פון סידוב, גונאר ביורנסטראנד

SHAME

Dir: Ingmar Bergman

מוסיקאי ואשתו, שניהם מתוסכלים ורווי אלכוהול, חיים על אי בודד במנותק מהעולם, בלי טלפון, בלי רדיו. אבל אווירת המלחמה שממנה ברחו חודרת אל תוך קיומם המבודד ומנשלת אותם מערכי מוסר אוניברסליים.

(103 דקות, שוודית, תרגום לעברית)((103 min., Swe., Heb. Sub.

שתי הקרנות בלבד

יום ה' 15/11 בשעה 16:45, יום ד' 21/11 בשעה 21:00

 

תשוקה (שוודיה 1969)

בימוי: אינגמר ברגמן

משחק: ליב אולמן, ביבי אנדרסון, מקס פון סידוב

EN PASSION

Dir: Ingmar Bergman

סיפורן של ארבע דמויות המתגוררות באי שוודי קטן; כל אחת מהן מסתירה מעצמה ומזולתה סוד מהעבר. ברגמן חוקר לעומק כל אחת מהדמויות ואת האינטראקציות ביניהן. הוא גם עוצר את הסרט ארבע פעמים כדי לתת לכל אחת מהדמויות לדון בעצמה כאדם וכשחקן – כל זאת כדי לנכר את העלילה מהצופה ולשבור את האשליה שיוצר המדיום.

(101 דקות, שוודית, תרגום לעברית)((101 min., Swe., Heb. Sub.

שתי הקרנות בלבד

יום ד' 21/11 בשעה 16:30, יום א' 25/11 בשעה 21:00

 

מגעים (ארה"ב/ שוודיה 1971)

בימוי: אינגמר ברגמן

משחק: אליוט גולד, ביבי אנדרסון, מקס פון סידוב

THE TOUCH

Dir: Ingmar Bergman

הסרט הראשון שיצר ברגמן בשפה האנגלית. סיפור נישואין מפוררים לתוכם מתפרץ גורם זר כרוח תזזית. הסרט פותח במוות, הגיבורה עומדת מול גופת אמה שנפטרה זמן קצר קודם לכן. אנו עוברים לעולמה המסודר והמאוזן והשלווה מופרת כשהיא מתאהבת בארכיאולוג יהודי ניצול שואה קפריזי ונוירוטי.

(113 דקות, אנגלית, תרגום לעברית)((113 min., Eng., Heb. Sub.

שתי הקרנות בלבד

יום ה' 22/11 בשעה 16:30, יום ג' 27/11 בשעה 21:00

 

זעקות ולחישות (שוודיה 1972)

בימוי: אינגמר ברגמן

משחק: הארייט אנדרסון, אינגריד תולין, ליב אולמן

CRIES AND WHISPERS

Dir: Ingmar Bergman

קארין ומריה מוזעקות אל מיטת חולייה של אגנס, אחותן השלישית שמתגוררת באחוזה המשפחתית בחברת המשרתת הנאמנה אנה. בין קירות הבית הולכות ונחשפות נפשותיהן של ארבע הנשים והולכת ומתבהרת מערכת היחסים הסבוכה והמורכבת ביניהן.

(91 דקות, שוודית, תרגום לעברית)((91 min., Swe., Heb. Sub.

שתי הקרנות בלבד

יום א' 25/11 בשעה 16:30, יום ד' 28/11 בשעה 21:00

 

חליל הקסם (שוודיה 1974)

בימוי: אינגמר ברגמן

משחק: ג'וזף קוסטלינגר, אירמה אורילה, האקן האגגרד

THE MAGIC FLUTE

Dir: Ingmar Bergman

הסרט, שנעשה במקור עבור הטלוויזיה השבדית, מביא עיבוד קולנועי אינטליגנטי ומלא חיים לאופרה של מוצרט העוסקת בחטיפת הנסיכה אורילה, בתה של המלכה, על ידי מכשפה. הסרט זכה לשבחים רבים מהביקורת כעיבוד הקולנועי הטוב והמעניין ביותר שנעשה לאופרה.

(135 דקות, שוודית, תרגום לעברית) (135 min., Swe., Heb. Sub)

שתי הקרנות בלבד

יום ב' 26/11 בשעה 17:00, יום ה' 29/11 בשעה 19:00


 

***

 

רועש מכדי למות – הסרטים שיוקרנו:

פלסטיק ונוס: רעש בשקט (ישראל 1991)

בימוי: ניר ברגמן

QUIET NOISE

Dir: Nir Bergman

"לא נותנים פה לעשות רעש בשקט", קובעת רונית ברגמן, בהתרסה, ספק בהשלמה, אולי באכזבה. סולנית להקת "פלסטיק ונוס" וגם אחותו של ניר ברגמן ("כנפיים שבורות"), במאי הסרט המתעד את אחת מלהקות הנויז החשובות שפעלו כאן (ושם…). מסמך מרתק על תרבות רוק ישראלי שהייתה ואיננה, על מאבק אבוד מראש להכרה אמנותית, על הקושי לשחות נגד הזרם ובכיוון הדיסטורשן.

(35 דקות, עברית)((35 min., Heb.

 

אדום שחור כחול לבן (ישראל 1999)

בימוי: דוקי דרור

RED VIBES

Dir: Duki Dror

כנערים הם חזו בהתמוטטות ברית המועצות, עלו לישראל וגילו שגם היא מתקרבת לכאוס חברתי ופוליטי. כתגובה הם בראו את תורת הקומוניזם השחור שאותה הפיצו במוזיקה. להקת הפאנק-טראש Ausweis הצליחה לזעזע אפילו את הסקינהדס העבריים בשיר "מוות". סרט הזוי על מוסיקה ואמנות בתת התרבות של הגטו הרוסי בארץ.
(32 דקות, עברית, תרגום לאנגלית)((32 min., Heb., Eng. Sub.

 

נושאי המגבעת: שמיים שרוטים של גלויה (ישראל 1998)

בימוי: חן שינברג

THE TOP HAT CARRIERS: POSTCARD'S SCRATCHED SKY

Dir: Chen Sheinberg

סרטו הדוקומנטרי של חן שינברג על להקת הרוק "נושאי המגבעת", שפעלה בין השנים 1986-1992 וקראה תיגר על התרבות והמוזיקה הישראלית. הסרט משרטט את מסלול ההתאבדות של הלהקה ובודק היכן נמצאים כיום (1998) חמשת חבריה ובעיקר מתמקד בציר שנמתח בין אמן המילים אוהד פישוף למלחין תמיר אלברט.
(48 דקות, עברית)((48 min., Heb.

 

אור קשה אור רך (ישראל 2000)

בימוי: חן שינברג

WORDS DON'T COME EASY

Dir: Chen Sheinberg

סרט תיעודי על עיתונאי הרוק קובי אור, מהדמויות המשפיעות ביותר על הרוק האלטרנטיבי בישראל ועל הכתיבה על רוק. הסרט עוקב אחר דמותו של קובי אור בשיטוטיו ברחובות, בחנויות תקליטים וספרים ואחר ניסיונו לשנות את חייו, להתנתק מהאמנות, מההבעה העצמית ומהמילים ולעבור לטיפוח חיי היומיום דרך מפגשיו השונים עם חברים ומכרים.

(40 דקות, עברית)((40 min., Heb.

 

יש לבדוק גם

בעיניים חדשות

"בעיניים חדשות" אדריכלי נוף מציירים ומצלמים נוף ישראלי/ 2024 לזכר אדריכל הנוף מיכאל (מיקי) דואני …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.