יום חמישי , אפריל 18 2024
יותם כהן וזוהר דיין מייסדי wibbitz

TMZ חתם על שת"פ עם סטארט אפ ישראלי

הסטארטאפ שהופך את סיפורי הרכילות הגדולים בעולם לפוסטים בפייסבוק

 

 

אתר הרכילות והבידור הגדול בעולם TMZ, חתם על שיתוף פעולה עם הסטארטאפ הישראלי Wibbitz. שפיתח טכנולוגיה הממירה באופן אוטומטי כתבות טקסט מהאתר, לכתבות וידאו הניתנות לשיתוף בפייסבוק ואינסטגרם.

 

לדברי זוהר דיין, מנכ"ל וממייסדי Wibbitz: "הטכנולוגיה שלנו מבוססת על בינה מלאכותית, המתחברת למאגרי המידע של TMZ וסורקת את הכתבות כדי לתמצת מהן את התוכן המענין ביותר. תקציר התוכן האטרקטיבי נערך אוטומטית על ידי המחשב לקטע וידאו המותאם לשיתוף ברשתות החברתיות. כך אתר TMZ מקבל בזמן אמת עשרות סרטוני וידאו בכל יום ללא צורך בעורך וידאו אנושי."

 

העסקה נחתמה במטרה שהמרת הכתבות לתקצירי וידאו אנכי, האופייני לצפייה במובייל, תגדיל את תנועת הגולשים לאתר מהרשתות חברתיות ותאפשר להגדיל את היקף הכנסות הפרסום. לפי בדיקה של חברת SimilarWeb המודדת את התנועה ברשת, אתר TMZ מדורג במקום הראשון בעולם בתחום אתרי הבידור עם יותר מ-70 מיליון גולשים ייחודיים בכל חודש. לרשתות חברתיות השפעה רבה על תנועת הגולשים לאתר ובכל חודש הן מפנות אליו מיליוני כניסות.

 

Wibbitz צופה עלייה של 400% בהכנסותיה עד סוף שנת 2017 ומספקת שרותים לאתרים המובילים בארה"ב ואירופה. ביניהם: Reuters, Forbes, Time Inc, CBSi, Forbes, Bloomberg ועוד יותר מ-500 אתרי תוכן. החברה הוקמה על ידי זוהר דיין ויותם כהן ב-2011, לחברה משרדים בתל אביב, ניו יורק ופריז. החברה מעסיקה כיום 70 עובדים ומתכננת להכפיל עצמה ל-120 עובדים

 

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: הביתן בביאנלה לא ייפתח

האמנית והאוצרות של הביתן הישראלי בביאנלה בוונציה יפתחו את התערוכה כאשר תושג עסקת חטופים ועצירת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.