שבת , אפריל 20 2024

ינואר 2018 בערוץ לייפטיים

היילייטס ינואר Lifetime

 

סרטי המקור של Lifetime בבכורה טלוויזיונית

אני אליזבת סמארט / I am Elizabeth Smart

4/1, יום חמישי, ב-22:00. בכורה טלוויזיונית!

סרט מקורי של Lifetime המבוסס על סיפור חטיפתה האמיתי של אליזבת סמארט, שזעזע את העולם. הסרט מועמד לפרס סרט הטלוויזיה הטוב ביותר ב- Critics' Choice Awards ואלנה בודן, השחקנית שמגלמת את אליזבת, מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר.C:\Users\neshemm\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\40173569_IAES_05082017_SB_0197.jpg

ביוני 2002, אליזבת סמארט (אלנה בודן), בת ה-14, נחטפה מביתה בסולט לייק סיטי על ידי פנאט דתי בשם בריאן דיוויד מיטשל (סקיט אולריך). הוא לקח אותה למחנה בהרים והחזיק אותה בשבי, יחד עם בת זוגו המעורערת בנפשה וונדה בארזי (דירדרה לאבג'וי). במשך תשעה חודשים, אליזבת הורעבה, סוממה, נאנסה והייתה חלק מריטואלים פולחניים דתיים ביזאריים, עד שהצליחה להינצל. כעת, 15 שנה אחרי ששוחררה, הסרט מראה כיצד היא הצליחה לשרוד. אליזבת עצמה שותפה להפקת הסרט ומשמשת כקריינית בקטעי קישור המספרים כיצד שרדה והתמודדה עם התפיסות המוטעות לגבי השבי שלה. עם: אלנה בודן, אליזבת סמארט, סקיט אולריך (צעקה), דירדרה לאבג'וי (הסמויה). ארה"ב, 2017.

 

הצופה ביער / The Watcher in the woods

1/18, יום חמישי, ב-22:00. בכורה טלוויזיונית!

במאית הסרט מליסה ג'ואן הארט מפיקה שותפה לרימייק של הפולחן הקלאסי משנות ה-80, בכיכובה של זוכת האוסקר אנג'ליקה יוסטון, המגלמת את גב' אליווד, אמא מפוזרת שבתה, קארן, נעלמה בעיירה בריטית כפרית לפני יותר מ-20 שנה. כאשר ג'אן קארסטיירס ובני משפחתה שוכרים את אחוזת אליווד לתקופת הקיץ, גב' אליווד נדהמת מהדמיון המדהים בין ג'אן לבתה קארן, ומזהירה אותה לא להתקרב ליערות. אולם ג'אן ואחותה הקטנה אלי שומעות רעשים וקולות מוזרים מהיערות הסובבים את הבית והתרחשויות מוזרות מתחילות לקרות, והן חשות שמישהו צופה בהן כל הזמן. ג'אן מתחילה לחשוד שהאירועים המוזרים האלו קשורים בהיעלמותה של קארן, והיא מתחילה לחקור את העבר האפל כדי להגיע לאמת, על אף שהיא מעמידה את עצמה ואת אחותה בסכנה מהצופה ביער. עם: אנג'ליקה יוסטון. בימוי: מליסה ג'ואן הארט (סברינה המכשפה הצעירה). 2017, ארה"ב.

 

נשים קטנות דאלאס – עונה 2 / Little women Dallas

מ-16 בינואר, ימי שלישי, בשעה 22:45. עונה חדשה!

עונה לשנייה לסדרה המצליחה נשים קטנות: דאלאס. נמשיך לעקוב אחרי ההרפתקאות של קבוצת החברות הצעירות והתוססות שחיות בדאלאס, טקסס. לאנשים יש נטייה לבהות כשנשים אלו נכנסות לחדר, אך לא בגלל שהן נמוכות קומה, אלא בגלל שיש להן נוכחות מרשימה. זו תכנית רועשת ובוטה שמתמקדת בחיים האמיתיים ובקריירות של נשים מיוחדות ומקוריות ומציגה את המתחים והחברויות המרגשות בין קבוצה של נשים נאמנות- אך לעתים גם בוגדניות.

פרק 1 >> ראשון, 16/1, 22:45 בעקבות הפיצוץ שאירע בפרק פגישת המחזור כאשר קיילה האשימה את אמנדה בכך שהתחילה מערכת יחסים רומנטית עם בן זוגה לשעבר, הנשים מחולקות לשני מחנות. כל ניסיון לתקן את מערכות היחסים שנפגעו נכשל, כשהנשים נפגשות במועדון לילה, וקיילה ואמנדה מתעמתות פעם נוספת.

 

פרק 2 >> ראשון, 23/1, 22:45 אמנדה מנסה להשאיר את הבלגן עם קיילה מאחוריה ופוצחת בקריירה חדשה ומסוכנת. אמילי מתעמתת עם קיילה על כך שהיא לא מכבדת את הזיכרון של בנה שנפטר, ומותירה את קיילה ללא חברים. ברישל מנסה לגשר בין הצדדים, ומבקשת מכולן להיפגש במקום מיוחד שבו יוכלו להוציא את העצבים שלהן אחת על השנייה.

 

נשים קטנות אטלנטה – עונה 4 / Little women Atlanta

מ-22 בינואר ימי שני, בשעה 22:45 עונה חדשה!

C:\Users\neshemm\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Little-Women-S4.jpg

הסדרה המצליחה חוזרת לאטלנטה לעונה רביעית עם פרקים חדשים שעוקבים אחרי קבוצה של נשים קטנות ותוססות. הגורל המשותף מחבר את החברות האלו ביחד אל מול שאר העולם, אבל ביניהן יש לא מעט כסאחים ומלחמות אגו שמתפוצצות לפעמים גם במכות. מדי פעם הן גם מצליחות לתמוך אחת בשנייה דרך אתגרי היומיום ולהיות חברות.

 

סרטים בבכורה בערוץ Lifetime

לפני השינה (Before I Go to Sleep) I 6.1 שבת 22:00  בכורה בערוץ!

סיפורה של כריסטין, סופרת בת 47, שעברה תאונה בשנות העשרים שלה ומאז סובלת מסימפטום שמונע ממנה לייצר זיכרונות חדשים מעבר ליום אחד. כל יום היא מתעוררת מגלה שהיא נשואה לגבר בשם בן. כשהיא מגלה כשהיא מנהלת יומן בעצם רופא שפגשה היא מתחילה להבין דברים חדשים ומטרידים על עברה ועל כל האנשים שסובבים אותה, כולל בעלה בן.

עם: ניקול קידמן, קולין פירת, מארק סטרונג. במאי: רואן ג'ופה. ארה"ב, 2014.

 

ככה זה עובד (And so it Goes) I 13.1 שבת 22:00  בכורה בערוץ!

אורן ליטל הוא סוחר נדל"ן אנטיפת ומרוכז בעצמו, שמעולם לא התעניין במי שמסביבו. עכשיו, שהוא הגיע לגיל הפרישה, כל שנותר לו הוא למכור בניין אחד אחרון. עד שהמכירה תתבצע הוא מתגורר בקומפלקס שבנה, המאוכלס בקבוצת שכנים פתוחה ומגובשת. יום אחד, כאשר בנו האבוד עומד בפתח ביתו, אורן מקבל לחזקתו הזמנית את שרה – נכדה שכלל לא ידע על קיומה. לחוץ ובמצוקה, מפקיד אורן את שרה בידיה של לי, שכנתו האדיבה. ליבה של לי יוצא אל שרה ואל בדידותה והיא אינה מצליחה לסרב לטפל בה. יחד השתיים ימיסו את ליבו האטום של אורן ויחשפו בפניו את כוח האהבה.

עם: דיאן קיטון, מייקל דאגלס. במאי: פי.ג'יי. הוגאן. ארה"ב, 2014.

 

סוף שבוע בפריז (Le Weekend) I 20.1 שבת 22:00  בכורה בערוץ!

ניק ומג בורוז חוזרים לפריס, עיר ירח הדבש שלהם, לחגוג 30 שנות נישואים. סוף השבוע המשותף אמור היה לעורר מחדש את הרומנטיקה בחייהם אבל במקום זאת הציף מעל פני השטח רגשות כעס סוערים. רגעי הומור וכאב חוברים יחדיו לפורטרט מרגש ומצחיק של חיי זוגיות ארוכי שנים ואהבה ששורדת כל מכשול. 

עם: ג'ים ברודבנט, לינדזי דאנקן, ג'ף גולדבלום. במאי: רוג'ר מיצ'ל, 2013.

 

שבויה (The Captive) I 27.1 שבת 22:00  בכורה בערוץ!

טנדר עוצר ליד מזנון לצד הדרך. נהג הרכב -מת'יו ליין יורד מהטנדר, ללא חשש לביטחון בתו שמחכה לו במושב האחורי, לה הוא מבטיח להביא גלידה. בשובו, הוא מגלה שהיא נעלמה. אחרי 8 שנים בהם החיפושים נעצרו עקב חוסר בקצה חוט, מגלים ההורים סימן חיים ועקבות אשר יובילו אותם למסע כנגד הזמן בניסיון לפתרון תעלומת החטיפה.

עם: ריאן ריינולדס, רוזריו דוסון. במאי: אטום אגויאן. קנדה, 2014.

 

יש לבדוק גם

yes משיקה ערוצים חדשים

  yes  משיקה שני ערוצי סרטים חדשים:   yes+CINEMA ו-yes+DIAMONDS  הערוצים החדשים ישדרו את הסרטים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.