שבת , אפריל 20 2024
The Returned, קמים לתחייה עונה 2, באדיבות הוט

עונה 2 של "קמים לתחייה" בהוט

"טלוויזיה מהפנטת" (ניו יורק טיימס)

העונה השנייה של הדרמה עטורת הפרסים "קמים לתחייה"

תוצאת תמונה עבור ‪Les Revenants LOGO‬‏

שתי העונות של סדרת הלהיט הצרפתית, שזכתה בפרסי ה"פיבודי" וה"אמי" הבינלאומי, יעלו במלואן ל-HOT VOD

 

החל מה-23.8, כל הפרקים ב-Xtra VOD

 

"קמים לתחייה" ("Les Revenants"), הדרמה העל-טבעית זוכת פרס ה"אמי" של הרשת הצרפתית "Canal+", הופקה על ידי "Haut de Court" ("קוקו לפני שאנל") ו-"Music Box Films" ("נערה עם קעקוע דרקון"), ומופצת על ידי חברת "Zodiak".

 

מאחורי הסדרה, המבוססת על הסרט הצרפתי "הם חזרו", עומד המועמד ל"סזאר" פבריס גובר ("Lights Out"). עם עלייתה בצרפת היא הפכה לדרמה הנצפית ביותר של רשת "Canal+" בכל הזמנים, חודשה לעונה שנייה ואף זכתה לאדפטציה אמריקאית ברשת הכבלים "A&E". "קמים לתחייה" היתה מועמדת לפרסים רבים – כולל פרס ה"באפטה" – ואף גרפה את פרס ה"אמי" הבינלאומי ופרס ה"פיבודי" היוקרתי.

 

"קמים לתחייה" מתרחשת בעיירה קטנה והררית בצרפת, הנשלטת על-ידי סכר עצום בגודלו. מספר אנשים – גברים, נשים וילדים – כולם איבדו את חייהם בנסיבות ברוטאליות, מופיעים מחדש ללא הסבר הגיוני במיקום המדויק שבו הלכו לעולמם, לא מודעים לכך שהם לא בין החיים כבר כמה שנים ושיקיריהם אבלים ומתמודדים עם חסרונם. אין להם זיכרון של מותם, הם לא הזדקנו והם נחושים לשוב לשגרה שהכירו, כאילו לא מתו מעולם – אלא שתחייתם מביאה שורה של הפרעות שהולכות וגוברות. רצף של רציחות מזוויעות בעלות דמיון לשיטותיו של רוצח סדרתי מהעבר, יחד עם תופעות משונות כמו הפסקות חשמל לא מוסברות וצניחה מסתורית של גובה המים בסכר, מפרים את האיזון בעיירה ויוצרים גל של חשדות כלפי הקמים לתחייה.

 

העונה השנייה נפתחת חצי שנה לאחר שהמתים נעלמו ללא זכר אל ההרים, ועמם גם סימון, קמיל, קלייר, ג'ולי והילד ויקטור. אדל עומדת ללדת את בנו של סימון; הסכר עדיין תחת השגחה; הרשויות מסרבות להאמין לשמועות שאומרות שהמתים חזרו. עדים רבים שומרים על שתיקה, ביניהם לנה ואביה ג'רום, שעדיין מקווים למצוא את קלייר וקמיל. כשגבר מסתורי בשם ברג מגיע לעיירה, גל חדש של תחיית המתים מתחיל.

 

בסדרה מככבים אן קוסיגני ("הפרפר ופעמון הצלילה"), פדריק פיירו ("המפתח של שרה"), זוכת ה"סזאר" קלוטילד הסמה ("שירי אהבה"), סלין סאלט ("חלודה ועצם"), זוכה ה"סזאר" גרגורי גיידבואה ("שלום למלכה"), גיום גווי ("22 קליעים") ולורן לוקס ("Raw").

 

גם העונה השנייה זכתה לציון 100% באתר Rotten Tomatoes, עם ביקורות כמו "טלוויזיה מהפנטת" (ניו יורק טיימס), "העונה השנייה אפילו יותר פנטסטית" (לה פיגארו), "ייחודית לגמרי" (ואניטי פייר) ו"מרגשת למוות" (הגארדיאן).

 

החל מה-23.8, כל הפרקים ב-Xtra VOD

 

יש לבדוק גם

דם וכסף

דם וכסף Of Money And Blood "דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.