יום שישי , אפריל 19 2024
ריצ'רד דורמר, רצח בדם קר, באדיבות yes

עונה 2 של רצח בדם קר ב-YES VOD

סדרת הדגל של Sky Atlantic

דרמת המתח והמסתורין  חוזרת בעונה חדשה.

העיירה Fortitude בקוטב הצפוני היא מקום יחודי – מוקפת בנופים הקשים של הקוטב, היא מלאה בהזדמנויות והפתעות ובעבר נחשבה למקום הבטוח ביותר בעולם. אבל אירועי העונה הראשונה ערערו על הטענה הזו.

העונה השניה נפתחת מספר שבועות לאחר סיום העונה הראשונה. העיירה הקפואה "פורטיטיוד" נאבקת בקיצוצים ממשלתיים ובחסרונו של השריף, כשגילוי מקפיא דם מוכיח שעבור תושבי המקום, האימה עדיין שם.

בתאונת דרכים מחרידה באזור הקרחון נמצאת גופה ללא ראש. בדיקה של אנשי המז"פ חושפת שלפי הזווית שבה נערף הראש, כנראה לא מדובר בתאונה. בזמן שאינגריד ופטרה מנסות לזהות את הקורבן, המושלת הילדור (סופי גרבול, כוכבת The Killing"" הדנית) נאלצת לקחת אחריות על החקירה לאור היעדרותם של דן ואריק. הדייג מייקל לנוקס (דניס קוויד) מגיע לעיירה במטרה לתפוס להק גדול של סרטנים נדירים, אך שריפה בסירה שלו מעלה חשד שיריביו גילו את תוכניותיו.

חקירת מותו של האיש חסר הראש תלך ותסתבך, הגופות יערמו, אווירת הפחד בעיירה תשוב לשלוט ואף אחד לא יהיה חסין מפני המוות הקפוא המרחף סביב.

ריצ'ארד דורמר ("משחקי הכס") חוזר לגלם את השריף דן, ולעונה מצטרפים חוץ מקוויד, גם מישל פארלי (קטלין סטארק "משחקי הכס") וקן סטוט ("הנעדר", "מלחמה ושלום").

יש לבדוק גם

yes משיקה ערוצים חדשים

  yes  משיקה שני ערוצי סרטים חדשים:   yes+CINEMA ו-yes+DIAMONDS  הערוצים החדשים ישדרו את הסרטים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.