יום שישי , אפריל 19 2024

אפריל בערוץ הבריאות

New Image

ערוץ הבריאות: אפיק 29 ב-yes וערוץ 39 ב-HOT

 

בייבי בום ארה"ב 2 One Born Every Minute עונה חדשה!

ימי ראשון-חמישי החל מה-2 באפריל בשעה 22:00

עונה חדשה. הגרסה האמריקאית לדוקו-ריאליטי עטורת הפרסים מבריטניה (שזכתה גם לגרסה ישראלית מצליחה תחת השם "בייבי בום".) במהלך העונה נזכה למבט מעמקי אל המתחולל במחלקת היולדות של בית החולים ריברסייד מתודיסט בקולומביה, אוהיו. כ-40 מצלמות תתעדנה את דרמות הלידה המרגשות ביותר: רגעי ההכנה, הקושי וההתעלות ייארגו במרבד אנושי של סיפורי חיים מרתקים.

 

רצועת דוקו-בריאות חדשה!

כל האמת על ארון התרופות שלכם The Truth about Your Medicine Cabinet סרט חדש!

יום שישי, ה-7 באפריל בשעה 23:00

הציבור הבריטי מוציא מדי שנה יותר מ-2 מיליארד פאונד בשנה על תרופות ללא מרשם. אך עד כמה אותם צרכנים – המשקיעים הון בתכשירים, משחות וכדורים – מכירים את התרופות שהם קונים? ד"ר כריס ואן טיולקן יוצא לסדרת ניסויים ותחקירים לאורכה ולרוחבה של הממלכה הבריטית, במאמץ לחשוף את האמת על התרופות הפופלריות ביותר: האם עלינו לצרוך מנה יומית של ויטמינים? האם דבש ולימון יעילים כמו סירופ נגד שיעול? מהי הדרך הטובה ביותר לשכך כאבים לאחר כושר גופני?

 

אכילה נקייה: סודות מלוכלכים Clean Eating's Dirty Secrets סרט חדש!

יום שישי, ה-14 באפריל בשעה 23:00

אושיית המזון הבריא ומלכת האינטרנט ויקטורי גרייס חוקרת את הטרנד החם ביותר של התזונה הבריאה: אכילה נקייה. הדיאטה הפופולרית הזו מקדמת צריכה של מזון טרי, טבעי ובלתי מעובד. בכך היא מהווה נדבך נוסף במגמה ההולכת וגוברת של הימנעות מסוגים רבים של מזון: כזה המכיל גלוטן, פחמימות, סוכרים ועוד. אך האם הגל החדש הזה של תודעה בריאה באמת בריא עבורנו, או שמא הוא מסתיר מאחוריו אובססיה שממדי נזקיה טרם נחשפו במלואם?

 

נעורים הורמונליים Hormones and Huffs: The Science of Puberty סרט חדש!

יום שישי, ה-21 באפריל בשעה 23:00

מתבגרים יכולים להיות מפלצות, אך הם גם יצורים רגישים במיוחד החווים מהפך ביולוגי פלאי. הסרט הדוקומנטרי המרהיב הזה ייקח אותנו עמוק אל תוך עולמם של בני נוער ויחשוף את הנס המדעי של גיל ההתבגרות.

 

בית ההיפוכונדורים House of Hypochondriacs סרט חדש!

יום שישי, ה-28 באפריל בשעה 23:00

שירות הבריאות הלאומי בבריטניה (ה-NHS) משקיע כ-2 מיליארד פאונד בשנה על טיפול מיותר באנשים בריאים לחלוטין. ד"ר כריסטיאן ג'נסן ייקח תחת חסותו שלושה היפוכונדרים מוצהרים ויחשוף אותם אל כל שלביה של מערכת הבריאות: החל מנסיעה באמבולנס, דרך ביקור אצל רופא וכלה במפגש עם אנשים חולים באמת. האם התוודעות אינטימית זו תשכך את חרדתם?

יש לבדוק גם

yes משיקה ערוצים חדשים

  yes  משיקה שני ערוצי סרטים חדשים:   yes+CINEMA ו-yes+DIAMONDS  הערוצים החדשים ישדרו את הסרטים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.