יום שישי , מרץ 29 2024
פול מון, הוט, צילום: אוהד רומנו

פול מון

לא משנה כמה רחוק תלך – לא תוכל לברוח מעצמך

"פול מון" עוסקת בקבוצת צעירים ישראלים שנסעו לתאילנד בטיול הגדול אחרי הצבא, וכל אחד מהסיבה שלו נשאר שם ולא חוזר הביתה. הם חיים בכפר "סאנוק" שמשמעותו היא: תשתחרר אחי, תחיה את הרגע.

יום אחד מקבלת בר (אורטל בן שושן), מגישת אינטרנט מעודכנת, מסר מהאקס שלה עידן (תומר קפון), שמבקש שתבוא אליו לתאילנד. רק לפני 4 שנים עידן היה מפקד ביחידה מובחרת ונפצע בפעולה צבאית שבה איבד את שאר הצוות שלו. עידן עצמו איבד את הזיכרון, נסע למזרח, והקים לעצמו כפר שידוע במסיבות הפול מון שלו. בר מחליטה להשאיר בארץ את החבר שלה דורון (דניאל ליטמן) ויוצאת לפתור את משקעי העבר, רק כדי לגלות שעידן עדיין לא זוכר כלום, שהוא מעולם לא קרא לה לבוא ושהוא בכלל בזוגיות עם קארן הפייתית והיפיפה (יובל שרף). בר עתידה לגלות שתפקידה על האי הוא להזכיר לעידן את מי שהיה, ואת הפעולה הנוראית מעברו, לה הוא העדות היחידה. אבל למה?

על הדרך, תפגוש בר בשלל דמויות מהאי: רון (מאור שוויצר) הרופא והמאהב של הכפר, אורן (אלישע גבאי) מוזיקאי שחתך למזרח בשיא ההצלחה, ברוך (צחי הלוי) שף קפריזי שמנהל רומן סודי עם דפני (רוסלנה רודינה) מנהלת מלון יוקרתי שנאבקת במסיבות הפול מון, תום (און רפאלי) בנו המופרע של ברוך שנוסע אליו, כשבעקבותיו אמו איריס (מיכל ינאי) וסיימון (דין מירושניקוב) יד ימינו של הגבר המסוכן ביותר באי.

עוד מככבים: ירדן הראל, לירון רביבו, עופר חיון, איזי וגור בנטוביץ.

את "פול מון", כתבה שירה אלון ("חצויה") ומביימים יואב ודורון פז ( "מתים לרגע") והיא תהיה הדרמה היומית המקורית הראשונה שלHOT  בידור ישראלי.

פולמון, החל מ 5.2 ימי א'-ד' ב 20:45 ב HOT בידור ישראלי

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.