יום שישי , מרץ 29 2024

פברואר בערוץ יס קולנוע ישראלי

היילייטס פברואר 2017 – yes קולנוע ישראלי

 

 

מחווה לז'אק כהן יום שבת  4.2 משעה 17:30

בחודש דצמבר האחרון הלך לעולמו השחקן האהוב ז'אק כהן שהיה חלק בלתי נפרד משוברי הקופות הגדולים של הקולנוע הישראלי בעיקר בשנות השבעים. ערוץ yes קולנוע ישראלי זוכר את ז'אק כהן בתפקידיו הגדולים בסרטים הכי ישראליים שיש- "רק היום", "נורית", "הגונב מגנב פטור" ו"חמש מאות אלף שחור".

    

עמק  שבת, 11.2 ב- 22:00 בכורה טלוויזיונית! (שידור נוסף ביום שני ב-23:30)

בכורה טלוויזיונית לדרמת הביכורים המטלטלת של סופי ארטוס, בכיכובם של: מאור שוייצר, ג'וי ריגר, נווה צור ורועי ניק. המציאות המורכבת שבה בני נוער נאלצים להתמודד עם אלימות, מצוקה כלכלית ואתגרים חברתיים נפרשת בסרטי קולנוע שזוכים להד נרחב בשנים האחרונות. בערב זה ישודרו גם הסרטים "הנוער" ו"שש פעמים".

 

 

פלורנטין – חוגגים 20 שנה החל מיום ראשון 26.2, שידור יומי א'- ה' ב 21:30 וב- 23:40.

לרגל 20 שנה לשידור הסדרה פורצת הדרך, ערוץ yes קולנוע ישראלי מתרגש לשדר את כל פרקיה של "פלורנטין" בשידור יומי. בשנת 1997 עלתה לשידור בערוץ 2 הסדרה "פלורנטין". דמויותיהם של תותי, תומר, איגי ושירה שבו את לב הצופים ובפעם הראשונה נתנו קול לדור חדש של ישראלים צעירים. תיווכחו לראות שגם אחרי עשרים שנה אהבה, יחסים וחברות לא משתנים הרבה.  עם: איילת זורר, קארין אופיר, אורי בנאי, אבשלום פולק, עדי טרר, עמי סמולרצ'יק, דנה מודן, סמי הורי וניר פרידמן.

 

מדברים סרטים – השחקנים כל יום שישי ב-21:30 בכורה טלויזיונית!

שידורים נוספים בשבת ב-20:00 ובראשון ב 21:30.

סדרה חדשה בה הבולטים בין שחקני ושחקניות הקולנוע הישראלי, בראיונות עומק נדירים,מאפשרים הצצה מרתקת לסיפורים מאחורי הסרטים שכולנו מכירים. החודש ישודרו פרקים בכיכובם של יעל אבקסיס, ששון גבאי, אלון אבוטבול וחיים טופול. לאחר שידור הפרק בסדרה ישודרו סרטים בולטים בכיכובם.

 

מחווה לז'אק כהן יום שבת,  4.2, מהשעה 17:30

בחודש דצמבר האחרון הלך לעולמו השחקן האהוב ז'אק כהן ונראה שמותו נגע לכולם. ז'אק כהן היה חלק בלתי נפרד מתור הזהב של הקולנוע הישראלי בשנות השבעים עם תפקידים זכורים בשוברי הקופות הגדולים של התקופה, ויותר מכל זכורים שיתופי הפעולה האגדיים שלו עם זאב רווח.

ביום שבת, 4.1, ערוץyes  קולנוע ישראלי ישדר את הסרטים האהובים בהם השתתף : "רק היום", "נורית", "הגונב מגנב פטור" ו"חמש מאות אלף שחור".


 

עמק יום שבת  11.2 ב22:00 בכורה טלוויזיונית! שידור נוסף ביום שני ב- 23:30

בכורה טלוויזיונית לדרמת הביכורים המטלטלת של סופי ארטוס, בכיכובם של: מאור שוייצר, ג'וי ריגר, נווה צור ורועי ניק.

סיפורם של שלושה בני נוער רגישים שנאלצים להתמודד עם אלימות: לינוי וג'וש, בני 17 הם חברי ילדות, שגרים באותם שיכונים במגדל העמק. ג'וש הוא בריון קטן, בודד, שמתעניין רק בכלב הקטן שלו. לינוי חולמת להיות שחקנית מפורסמת אבל אף אחד לא מאמין בה. דוד (15) הוא ילד חדש בעיר, שמקיף את עצמו בספרים ובמוזיקה ומצטרף לחבורה שנאלצת להתעמת עם אחיו הגדול והאלים של ג'וש. 2014

 

המציאות שבה בני נוער נאלצים להתמודד עם אלימות, מצוקה כלכלית ואתגרים חברתיים נפרשת בסרטי קולנוע מטלטלים וחשובים בשנים האחרונות. בערב זה ישודרו גם הסרטים "הנוער" ו"שש פעמים".


 

פלורנטין – חוגגים 20 שנה החל מ- 26.2, ימים א'-ה' שידור יומי ב- 21:30 וב- 23:40 .  לרגל עשרים שנה לשידורה של הסדרה פורצת הדרך, ערוץ yes קולנוע ישראלי מתרגש לשדר את כל פרקיה של "פלורנטין" בשידור יומי.

הסדרה שודרה בערוץ 2 בין השנים 1997-2001 וזכתה להצלחה גדולה.  הסדרה עסקה בחיי היום יום של צעירים הגרים בשכונת פלורנטין בדרומה של תל אביב, באורח החיים האלטרנטיבי שלהם, באהבות, ביחסים, בטרדות היום יום ואפילו עסקה לראשונה בפריים טיים בנושאים חדשניים בזמנו כמו גיבוש הזהות המינית כהומוסקסואל.

 

דמויותיהם של תותי, תומר, איגי ושירה שבו את לב הצופים ובפעם הראשונה נתנו קול לדור חדש של ישראלים צעירים . במרכז הסדרה שלושה שותפים לדירה בשכונת פלורנטין – תותי (קארין אופיר) צעירה מלאת חיים ותמימה, איגי (אורי בנאי) הומוסקסואל שעובד במאפיה ותומר (אבשלום פולק) חבר ילדות של תותי, סטודנט לקולנוע שעבר מירושלים לתל אביב ומחפש את דרכו. איילת זורר מגלמת בסדרה את שירה , מנחה בערוץ הילדים וחברת הנפש של תותי . הסדרה מלווה את סיפור התבגרותם כאשר את כולם מניע הרצון להיות נאהבים ומאושרים.

סביב ארבעת הדמויות הללו גובש אנסמבל של דמויות שמגלמים  עדי טרר, עמי סמולרצ'יק, דנה מודן, סמי הורי וניר פרידמן. בתפקידי משנה ואורח השתלבו שחקנים ידועים כמו שולה חן, ניצה שאול ונירה רבינוביץ (בתפקיד אמותיהם של הדמויות המרכזיות), ליאור אשכנזי, רונית אלקבץ, יחזקאל לזרוב ועוד.

יוצרים : איתן פוקס, אודי זמברג

במאי : איתן פוקס

תסריטאים :עידו בורנשטיין , גל אוחובסקי, גפי אמיר, אורי סיוון ועוד.

 

מדברים סרטים- השחקנים

שישי, 3.2, 21:30 – יעל אבקסיס

שיחה מרתקת עם מי שהצליחה לקיים קריירת משחק מגוונת מדמותה של שרונה ב"סיפורי תל אביב", דרך השתתפות בסרטיו של עמוס גיתאי, ועד לסרטים כמו "שבעה" ועם קריירה קולנועית גם בחו"ל. אחרי התכנית נשדר את הסרטים: "קדוש" ו"ערבים רוקדים".

 

שישי, 10.2 21:30 – ששון גבאי

שיחת עומק עם אחד השחקנים המרתקים של הקולנוע הישראלי שזכה ב- 3 פרסי אופיר. אחרי התכנית נשדר את הסרטים: "כידון" ו"ביקור התזמורת".

 

שישי, 17.2 , 21:30 –  אלון אבוטבול

אלון אבוטבול, אחד הכוכבים הגדולים שהצמיח הקולנוע הישראלי חושף חוויות אישיות וסיפורי מאחורי הקלעים . אחרי התכניות ישודרו הסרטים: "מקום בגן עדן ", "ההיא שחוזרת הביתה".

 

שישי, 24.2, 21:30 –  חיים טופול

חיים טופול, שחקן תיאטרון, קולנוע ומפיק בארץ ובחו"ל, זוכה פרס גלובוס הזהב כתגלית השנה על משחקו בסרט המופלא "סאלח שבתי", איש רב פעלים והשגים בראיון מרתק.

אחרי התכנית נשדר את הסרטים "סאלח שבתי", "התרנגול".

יש לבדוק גם

המשטר

המשטר The Regime "המשטר" ("The Regime") היא דרמה פוליטית מבית HBO. הסדרה נכתבה והופקה על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.