יום שישי , מרץ 29 2024
לוגו פופ טארטס

העונה ה-20 של סאות'פארק בהוט

העונה ה-20 של סדרת האנימציה זוכת חמישה פרסי ה"אמי"

24 שעות אחרי ארה"ב

 

 

סדרת הלהיט של "קומדי סנטרל" עושה היסטוריה וחוזרת לעונה העשרים, שתשודר בארץ בצמוד לארה"ב

 

החל מה-15.9 ב-HOT קומדי סנטרל וחינם ב-HOT VOD

 

אחרי שגרפה חמישה פרסי "אמי" ואת פרס ה"פיבודי" הנחשב, התברגה ברשימת "סדרות הטלוויזיה הטובות ביותר בכל הזמנים" של גילדת התסריטאים והסתכסכה עם אינספור מפורסמים ואנשי ציבור, "סאות'פארק" ("South Park") – סדרת האנימציה המצליחה של "קומדי סנטרל"– עושה שוב היסטוריה וחוזרת לעונה ה-20 שלה, שתשודר ב-HOT קומדי סנטרל בהפרש של יממה בלבד מהשידור בארה"ב.

 

צמד יוצרי הסדרה טריי פארקר ומאט סטון חתום גם על סרט הקאלט "טים אמריקה" ועל המחזמר שובר הקופות וזוכה פרסי הטוני והגראמי, "The Book Of Mormon". הצלחתה של "סאות'פארק" הבטיחה להם חוזה עם "קומדי סנטרל" לשלוש עונות נוספות, עד שנת 2019, ובדצמבר הקרוב יושק משחק וידאו חדש בשם "South Park: The Fractured But Whole" שצפוי להפוך לאחד מהלהיטים המבוקשים בחג המולד.

 

"סאות'פארק", שהושקה באוגוסט 1997, הפכה מאז לתופעה תרבותית שאי אפשר להתעלם ממנה. מעבר לאימפריית המרצ'נדייז, ספרים, סרטים, משחקי מחשב וסרט שהיה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית השיר הטוב ביותר, הצליחה סדרת האנימציה לייצר ביקורת חברתית נוקבת כמעט על כל נושא שכיכב בחדשות – מתרבות הריאליטי ועד לאוסמה בן-לאדן, מקים קרדשיאן ועד דונלד טראמפ. שיטת העבודה הייחודית של יוצריה, שעובדים כשבוע מרגע הכתיבה ועד לעריכה הסופית, אפשרה להם לשמור את האצבע על הדופק ולעסוק בנושאים החמים והרלוונטיים ביותר.

 

"סאות'פארק" היא סאטירה נשכנית וקורעת במיוחד שמשתמשת בארבעת תלמידי בית הספר היסודי בעיירה הקטנה והמושלגת בקולורדו – סטן, קייל, קני וקרטמן – כשופר לביקורת חתרנית, אמירות פרובוקטיביות ושבירת מוסכמות. גם בעונה ה-20 מבטיחים פארקר וסטון להתייחס לסוגיות בוערות כמו שיגעון ה"פוקימון גו", תנועת "לשחרר את הפטמה" וכמובן הבחירות לנשיאות ארה"ב. בנוסף רמזו השניים בקומיק-קון שהתקיים בסן דיאגו כי קייטלין ג'נר וג'ורג' קלוני צפויים להתארח בקולותיהם בעונה הקרובה.


החל מה-15.9, ימי חמישי בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל וחינם ב-HOT VOD

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.