יום חמישי , אפריל 18 2024
LG V20

ה- LG V20 מתקרב

ה-V20 של LG, מציג מפרט עשיר ואולטימטיבי ויהיה זמין לרכישה החל משבוע הבא


 

איכות צילום וידאו ויכולות סאונד מקצועיות יוצרות

רושם ראשוני מרשים

 

הסמארטפון החדש של LG Electronics מגדיר רף חדש עבור יכולות מולטימדיה בטלפונים חכמים, ויהיה זמין החל מהשבוע ללקוחות המצפים לכך בכיליון עיניים. תחילה יופיע ה- LG V20  בהופעת בכורה ציבורית בשוק הביתי של LG בדרום קוריאה ולאחר מכן, במהלך השבועות הקרובים, במדינות נוספות בצפון אמריקה, אסיה, דרום אמריקה והמזרח התיכון.

 

מאז חשיפתו, מוקדם יותר החודש, אסף מכשיר ה- V20 מלאי גדול של תגובות חיוביות מאנשי מפתח בתעשייה, המעריכים מאוד את העיצוב ומפרט התכונות העשירות של המכשיר. ה- V20 נועד למשתמשים המעוניינים ליצור תוכן בעל מראה מקצועי והוא נבדל ממכשירים מתחרים בזכות מאפייני הוויז'ואל והאודיו שלו.

 

כשמדובר בצילום וידאו, מייצב הצילום  2.0 של המכשיר מנטרל תמונות רעועות באמצעות ייצוב התמונה האלקטרוני (EIS)  המובנה בתוך המעבד Qualcomm® Snapdragon ™ 820 בנוסף לייצוב התמונה הדיגיטלית (DIS) המתבצע לאחר העיבוד. ומשום שווידאו באיכות גבוהה חייב גם רמת אודיו גבוהה בהתאם, ה- V20 מקליט את הסאונד באמצעות פורמט 24-bit / 48 kHz Linear Pulse Code Modulation (LPCM), אותו הפורמט המשמש ציוד וידאו מקצועי.

 

ה- V20לא רק מקליט Hi-Fi אודיו, אלא גם תומך בהפעלה אופטימלית עם Hi-Fi Quad DAC בכדי להקטין עיוותים ורעשים בשיעור של עד 50 אחוזים, מאפיין ראשון מסוגו עבור סמארטפון. מקליט אודיו ה-HD של המכשיר מעניק למשתמשים את היכולת ליצור הקלטות אולפן איכותיות באמצעות שלושה מיקרופוני  Acoustic Overload Point (AOP) המקליטים סאונד בטווח תדרים דינמי רחב יותר. LG  שוב משתפת פעולה עם מותג האודיו האירופאי הנודע B &O PLAY, בכל הקשור לעיצוב תכונות הסאונד של ה-V20, והחברה ,חברת הבת של Bang & Olufsen המפתחת מוצרי אודיו ניידים חדשנים.

 

ועדיין, LG V20 לא מזניח את מערך תמונות הסטילס שלו. המכשיר חמוש במצלמות קדמית ואחורית בעלות זווית רחבה, כאשר במצלמה האחורית ניתן לצלם בזווית רחבה של 135 מעלות ובמצלמה הקדמית ניתן לצלם בזווית של 120 מעלות. בנוסף, הפוקוס ההיברידי אוטומטי מספק חדות תמונה אופטימלית בזמן ביצוע צילום סלפי עם מאפיין זיהוי הפנים.

 

ה V20 הוא הסמארטפון הראשון המגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד נוגט 7.0 ועם היישום החדש Google In Apps  המאפשר חיפוש בתוך היישומים המותקנים במכשיר. V20 משלב סטייל ייחודיי יחד עם עמידות גבוהה, זאת בזכות השימוש הנדיב באלומיניום קל וחזק (AL6013) ושימוש בחומר מסוג סיליקון פוליקרבונט (Si-PC) בנקודות המגע העליונות והתחתונות, בכדי להתאים לתקנים הצבאיים  שנבדקו במבחן העמידות של צבא ארה"ב MIL-STD 810G Transit.

 

ובכדי להפוך את מכשיר ה-V20 ליותר אישי, המכשיר מציע מאפיין מיוחד בשם Signature Wallpaper (טפט חתימה). מאפיין זה מזהה את התו הראשון של הטקסט שהוזן במסך השני של ה-V20 ומציע אוסף של עיצובי טפטים המציגים אות, מספר או סימן כתמונת הטפט של המכשיר. (ניתן לצפות בווידאו ב-https://youtu.be/n9ew9zTQl3E)

 

"המשתמשים של היום אינם רק צורכים ומשתפים תוכן, הם מתמצאים מספיק בכדי לייצר את התוכן עצמו " אמר ג'ונו צ'ו, נשיא חטיבת המובייל של LG Electronics. "מקורה של סדרת ה-V   הינו בתובנה שלא רק שאנו צריכים לעצב מכשיר שיחזיק מעמד בקרב קהל מסוים, אלא שנהיה מסוגלים לחזות את צרכיו ותמיד להיות כמה צעדים לפניו. אני גאה לומר כי ה- V20 עונה על הציפיות הללו בכל החזיתות. "


 

מחיר ותאריכי זמינות יוכרזו בכל אחד מהשווקים המקומיים.

יש לבדוק גם

מבצע ב-LG

LG במבצע לקראת הקיץ כל מי שרוכש LG G6 מקבל שעון חכם LG WATCH STYLE …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.