יום שישי , מרץ 29 2024

הוט תשדר את "החבובות"

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

ההשקה המצליחה ביותר לסדרה קומית השנה

למעלה מ-11 מיליון צופים בפרק הבכורה

HOT רכשה את הסדרה המדוברת ביותר של עונת הסתיו

אחרי 20 שנות היעדרות מהמסך הקטן, החבובות חוזרות בקומדיית הדגל של רשת "ABC", שסחפה מיליוני צופים וזכתה לתשומת גלובאלית עם חשיפת הפרידה הדרמטית של קרמיט ומיס פיגי. ג'ניפר לורנס, ג'יי לנו וריס ווית'רספון הם רק חלק מהכוכבים שמתארחים בסדרת הלהיט החדשה

בקרוב ב-HOT

"החבובות" ("The Muppets"), מבית "ABC" וחברת "The Muppets Studio" (בבעלות "Disney"), היא ללא ספק הסדרה שגונבת את ההצגה בעונת הסתיו הנוכחית בארה"ב.

הסיטקום המוקומנטארי, בהפקת המועמד ל"אמי" וזוכה שלושת פרסי המבקרים ביל פריידי ("המפץ בגדול", ומי שהחל את דרכו בחברת ההפקה של אבי החבובות ג'ים הנסון) וזוכה "גלובוס הזהב" בוב קושל ("משפחת סימפסון"), משיב לטלוויזיה את החבובות האייקוניות לראשונה מאז 1998, עם אותו הומור פרוע, חד ונוסטלגי.

הסדרה החדשה מתרחשת בלוס אנג'לס, ומתארת את הפקת "Up Late", הלייט-נייט בהנחיית מיס פיגי (האישה היחידה בלייט-נייט האמריקאי). בדומה ל"המשרד", מלווה את החבובות צוות דוקומנטרי שמתעד את ההתרחשויות לפני ומאחורי הקלעים, וחושף בפעם הראשונה אי פעם את החיים האישיים של החבובות, מערכות היחסים ביניהן, רומנים, פרידות, הישגים, אכזבות, רצונות ותשוקות.

בין השאר מופיעים בסדרה הכותב הראשי גונזו, מנהל הקייטרינג הטבח השוודי, הקומיקאי הסייד-קיק פוזי הדב, הכותבים ריזו העכברוש ופפה מלך החסילונים, מתאם האורחים סקוטר ולהקת החשמליות בהובלת ד"ר שיניים. אך את עיקר תשומת הלב גונבים כמובן המנחה מיס פיגי והמפיק הראשי שלה, קרמיט. קשה היה לחמוק באוגוסט האחרון מהכותרות בכל רחבי העולם שבישרו על פרידתם אחרי 40 שנות זוגיות, ועל הזוגיות החדשה של קרמיט עם החזירה הצעירה דניס, מנהלת השיווק של "ABC".

פיגי התייחסה לפרידה במאמר גלוי ועוקצני ב"Time" תחת הכותרת "אני מסרבת לאבד תקווה באהבה", ואכן כבר בפרק השני של "החבובות" היא פוצחת ברומן עם לא אחר מהמוזיקאי ג'וש גרובן, בשידוכו של קרמיט עצמו. מאז הספיקו הצפרדע והחזירה לככב בשורת פרומואים, פאנלים וראיונות שנגמרו בפיצוץ דרמטי בין השניים, והדרמה כמובן זולגת לעלילת הסדרה.

אבל "החבובות" לא לבד. מדי פרק, יתארחו בתוכנית הלייט-נייט של פיגי כוכבים מהשורה הראשונה. עד כה, פורסם כי ישתתפו בסדרה ג'ניפר לורנס, ריס ווית'רספון, ליאם המסוורת', מישל פייפר, קרי וושינגטון, סופיה ורגרה, טופר גרייס, אליזבת בנקס, להקת אימג'ן דרגונס, ג'יי לנו ולורנס פישבורן.

קמפיין השיווק העצום של "החבובות" עשה את שלו ומחקרים הוכיחו שהסדרה נמצאת במקום הראשון בסקרי דעת קהל, הרבה מעל כל סדרה אחרת העונה. הציפייה השתלמה כשלמעלה מ-11 מיליון איש צפו בפרק הבכורה, נתון שהתעלה על מתחרותיה של הסדרה לשעת השידור, "מלכות הצעקה" ו"ללא גבולות".

בכך הוכתרה "החבובות" לבכורה הנצפית ביותר לסדרה קומדית מזה שנה, וההשקה המצליחה ביותר של רשת "ABC" מאז "המדריך לרוצח" שהושקה בסתיו שעבר. בין השאר, הספיקה הסדרה כבר לגרוף את פרס המבקרים לסדרה החדשה הטובה ביותר.

ב"ניו יורק מגזין" נכתב שהסדרה "לוכדת את הקסם של הגרסה המקורית, ועושה כמה בחירות אמיצות שמספקות רגעים נשגבים. 'החבובות' מבדרת את כולם ברמות שונות". ב"וושינגטון פוסט" נכתב שהיא "חכמה, שנונה ומסוגננת, הבדיחות אדג'יות ועדיין מעודנות". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" נכתב "ההומור מרענן, הסיפור מחוכם והפרקים נועצים נושאים מציאותיים חשובים". ב"לוס אנג'לס טיימס" נכתב "'החבובות' נבונה למדי, מבוצעת בצורה יוצאת מן הכלל ומורכבת כמו קומדיה אנושית".

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.