שבת , אפריל 20 2024

יולי בערוץ !E

יולי 2015 בערוץ !E

 

אני קייט – סדרה חדשה! /  I Am Cait

ימי שישי, ב-16:00, החל מ-31.7 בכורה!

"אני קייט" – סדרה דוקומנטרית חדשה, מרגשת ומסקרנת, שתעקוב אחר קייטלין ג'נר (שהיתה בעבר ברוס ג'נר – הפטריארך של משפחת קרדשיאן), ותתעד את חייה החדשים כאישה טרנסג'נדרית. הסדרה תספר את סיפורה האינטימי של קייט, כשהיא מנסה להבין ולהתרגל אל המצב "הנורמלי החדש" שלה. שמונת פרקי הסדרה ילוו את קייט כשהיא חווה לראשונה את החיים במגדר המתאים לה – זה שתמיד הרגישה שייכת אליו, ויבחנו את משמעות התהליך שלה בעיני האנשים הקרובים אליה, את השפעתו על מערכות היחסים שלה, ואת האתגרים החדשים שיעמדו בפניה.

 

סטיוארט והמילטון – סדרה חדשה! / STEWARTS & HAMILTONS

ימי שישי, ב- 16:45, החל מ-31.7 בכורה!

סדרת ריאליטי חדשה, העוקבת אחר נצר למשפחות סטיוארט והמילטון, מעיין "משפחת בריידי" גרסת המציאות. בלאגן, צחוקים, כיף והמון אהבה, במשפחה כזו שיכולה להיווצר רק בהוליווד. הסדרה סובבת סביב משפחתו (המעט מורכבת) של המוזיקאי האגדי רוד סטיוארט, גרושתו, דוגמנית העבר אלאנה סטיוארט, הגרוש שלה, השחקן ג'ורג' המילטון (זורו/הסנדק 3/שושלת), וילדיהם: קימבלי סטיוארט, אשלי המילטון, שון סטיוארט ואחיהם למחצה, ג'ורג' המילטון ג'וניור.

קימברלי סטיוארט: בתם של רוד ואלאנה, בלונדינית יפהפיה שגדלה באור הזרקורים, השיקה ליין אופנה, והיתה דוגמנית מצליחה, עד שסדר העדיפויות שלה השתנה לחלוטין עם לידת בתה דלילה. עכשיו, כשבתה החלה ללמוד בבית הספר, קימברלי מרגישה מוכנה להתרכז שוב בחיי האהבה שלה ובקריירה בעולם האופנה, במקביל לפעילות חברתית.

אלאנה סטיוארט: לאלאנה יש סיפור סינדלרה אמיתי. היא גדלה בבית פשוט וצנוע בטקסס עד שעברה לדגמן ולשחק בלוס אנג'לס. היא נסחפה פעמיים למערכת יחסים עם אגדות הוליוודיות, רוד סטיוארט וג'ורג' המילטון, אך שתי מערכות נישואין אלה קמלו, והיא עברה גם שתי מסכות גירושין מתוקשרות. כיום, כשהיא סופרת מוערכת ופילנטרופית ידועה, אלאנה נחושה לעשות הכל כדי לשמור וללכד את משפחתה המורכבת.

ג'ורג' המילטון: ג'ורג הוא שחקן מפורסם מתור הזהב של הוליווד. רודף שמלות ידוע ואב לשני ילדים שהם הפכים גמורים זה מזה– ג'ורג' ג'וניור ואשלי. בנוסף, הוא תפקד כאב החורג של ילדיו של רוד (סטיוארט), חברו הקרוב. במקביל למשימה למצוא בת זוג מושלמת, הוא עובד על מערכות היחסים שלו עם אשלי, ורואה בטיפול בג'ורג' ג'וניור, בן ה-15, ניסיון נוסף באבהות.

אשלי המילטון: נער פרוע בעברו, בנם של ג'ורג' ואלאנה, נגע בתהילה מיד אחרי שסיים את לימודי התיכון בתחילת שנות ה-90, עם שני להיטים במצעדי הפזמונים ומספר תפקידים בטלוויזיה ובסרטי קולנוע שוברי קופות. אחרי התמכרות והתדרדרות ארוכה (הוא היה נשוי לאיזה מישהי, הוא לא ממש זוכר למי, מי זאת שנון דוהרטי? והיתה עוד אחת), והתפכחות וגמילה, הוא עושה כיום את צעדיו הראשונים בחזרה לתעשייה. השנה הוא יופיע בסרט "איירון מן 3" וישתתף בפרויקט הקולנועי החדש של השחקן/תסריטאי/במאי וורן בייטי. בנוסף, הוא שואב כוחות מהעיסוק המחודש במוסיקה, ופועל לחתום בלייבל חדש.

שון סטיוארט: בנם של רוד ואלאנה, בעל עבר מרשים, שכולל שלל רומנים שערורייתיים והמון בלגאנים. היום הוא מנסה לצאת מהצל של אביו וליצור לעצמו שם, עם יזמות של  מספר פרויקטים, ביניהם ליין הביגוד Dirty Weekend. התחיל במערכת יחסים חדשה עם הגולשת המקצועית אנסטסיה אשלי.

ג'ורג' המילטון ג'וניור: אחיו למחצה של אשלי הוא ההפך הגמור ממנו. מעודן, ממוקד ושאפתן, ג'ורג' בן ה-15 מתכנן קריירה פוליטית. הוא מנסה לאזן בין לימודיו בפנימיה הצבאית בחיבתו למין היפה. למרות הבדלי הגיל הקיצוניים עם אביו, הם פתוחים זה עם זה באופן מוחלט (ומצחיק בהחלט) בכל התחומים.

 

רוכבים עם כוכבים – סדרה חדשה! /  HOLLYWOOD CYCLE

ימי שלישי, ב-22:15, החל מ-28.7 בכורה!

סדרת ריאליטי חדשה, המספקת הצצה לעולמם הסודי של מדריכי הספינינג, כשכל מדריך נחשב לרוק סטאר, ואנשים (ובעיקר נשים) יעשו הכל כדי לתפוס מושב אופניים בשיעור הכי שווה. עולם סקסי, תחרותי ואכזרי להפליא, שלעיתים מזכיר כת דתית. הסדרה עוקבת אחר שלושת המדריכים המובילים במכון הכי לוהט בהוליווד, "סייקל האוס", שאפתנים וכריזמטיים, ששואפים להמשיך וללמד את השיעורים הכי פופולריים ומיוזעים, ואחרי קבוצת מדריכים מתלמדים צעירים, השואפים לזכות בפוזיציה הנחשקת: להיות המדריך/ה החדש/ה במכון.

הדמויות הראשיות:

נישל היינס: המדריכה הראשית של סייקל האוס. היא רצינית וישירה, ממוקדת מטרה ותמיד משיגה את מה שהיא רוצה… לא משנה באיזה מחיר. כמדריכה הראשית, היא הכוכבת של המכון, אבל האגו הגדול והמזג החם, מתחילים לפגוע במערכות היחסים עם ההנהלה וצוות  המדריכים.

ארון היינס: מדריך בכיר במכון ואחיה הצעיר של נישל. ארון הוא חביב המתאמנות במכון ואיכשהו הוא תמיד יצא נקי מפרשיותיו הרומנטיות עם הלקוחות. אבל כעת נישל החליטה לשים סוף להתנהגותו הפלרטטנית והלא מקצועית. דבר המוסיף למתח הרגיל השורר ביניהם.

ניק הנסלו: מעצב המדים ומדריך. ניק הוא הגורם המחבר בין השלישייה, שתמיד שם את רגשות חבריו לפני שלו. מנסה לאזן בין עיסוקיו הרבים במשחק, דוגמנות, הדרכה ועיצוב אופנה, ניק מתחיל לדאוג לעצמו ולשים גבולות לחבריו (אפילו לנישל!).

צ'אד טפר: מדריך מתלמד במכון. מגדיר את עצמו "גבר אלפא", שלא לוקח שבויים, התנהגות שמכניסה אותו לא פעם לצרות עם ארון וניק. למרות שהוא מציג את עצמו כרודף נשים, צ'אד באמת מחפש אחר אהבת חייו.

שאנון דקר: מדריכה מתלמדת. שאנון מביאה עמה רוח תחרותיות חדשה, כמוה לא ראו מתלמדים בסייקל האוס. היא מנסה נואשות לבנות לעצמה שם ולפעמים מתעלמת מהשם הטוב של סייקל האוס ומתרכזת יותר מדי בעצמה.

שרה מונדו: מדריכה מתלמדת. שרה בנתה את עצמה בעצמה. היא מלאת בטחון, אמביציה ותשוקה, ורוצה בכל מאודה להצליח בלוס אנג'לס. תכונות אלו בטוח ימשכו תלמידים לשיעורים שלה, אבל באיזה מחיר?

אדם ולארה גילמן: המקימים והבעלים של סייקל האוס ומאוד מעורבים בניהולו. הם מתעמתים לא פעם עם צוות המדריכים הבכיר על הצעדים העסקיים הנכונים לקידום המכון .

סדרות רצות – פרקים חדשים:

 

בלוגריות אופנה / Fashion Bloggers

ימי רביעי ב 22:15, החל מה-3.6 בכורה!

הן בונות אימפריית לייף סטייל, פוסט אחר פוסט.

סדרת דוקו ריאליטי, העוקבת אחרי עבודתן וחייהן של חמש בלוגריות אופנה ולייף סטייל מובילות באוסטרליה. הסדרה מלווה אותן בהפקות לעיתוני אופנה, בשיתופי פעולה עם המעצבים הגדולים, בתצוגות ובאירועי האופנה החשובים בעולם, ומספקת הצצה לעולם התחרותי, השיקי והאסטטי להפליא של הבלוגריות.

הבלוגריות הן: קייט ווטרהאוס, כבת למשפחה מיוחסת היא ניצלה את ייחוסה כדי להיכנס לכל אירועי האופנה היוקרתיים, והבלוג והטורים שלה הפכו מיד ללהיט. מרגרט זנג היא סטודנטית שאפתנית  ביום ובלוגרית אופנה, שאפתנית לא פחות בלילה. שרה דונלדסון, יוצרת הבלוג הארפר & הארלי (השמות שהיא שומרת לילדיה העתידיים), היא מומחית לאופנת רחוב, מתמקדת במלתחה על טהרת הלבן, שחור, אפור. אמנדה שדפורד היא אמנית זוכת פרסים, וגולשת גלים בזמנה החופשי, ונחשבת לחוזת טרנדים מצטיינת במיוחד. זניטה וויטינגטון היתה דוגמנית בינלאומית לפני שהפכה לצלמת עם עין יוצאת דופן לאופנה.

את העבודות שלהן תוכלו לראות בקישורים הבאים:

Amanda Shadforth : Oracle Fox @oraclefox, Kate Waterhouse KateWaterhouse.com @KateWaterhouse7, Margaret Zhang Shine By Three @Margaret_Zhang, Sara Donaldson Harper & Harley @HarperandHarley, Zanita Whittington Zanita @zanitazanita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#ריץ' קידס מבוורלי הילס, עונה שלישית!

#RICHKIDS OF BEVERLY HILLS

ימי שישי ב 16:00, שני פרקי סיום העונה ישודרו ב- 24.7  בכורה!

הצצה לעונה החדש: https://youtu.be/ChsfaPbaedQ

עונה שלישית של "קלולס" גרסת המציאות. סדרת הריאליטי המלווה את חייהם היוקרתיים והנוצצים של חבורת צעירים ויפים, ובעיקר מפוצצים בכסף, שגרים באזור המיקוד הנחשק ביותר – 90210. החבורה התפרסמה בעיקר בזכות האובססיה להעלאת תמונותיהם לרשתות החברתיות, ושיתוף העוקבים בכל צעד ושעל, כשכל פעילות יומיומית שלהם, נראית זוהרת יותר ממה שחווינו אי פעם. בעונה החדשה, לחבורה הכוללת את דורותי, מורגן, רוקסי, ברנדן, ג'וני, ואי ג'יי ג'ונסון (הבן של מגיק), מצטרפת ידידתו של אי ג'יי, צעירה מפורסמת ועשירה לא פחות: טיילור-אן הסלהוף, המוזיקאית, היזמית, ובתו בת ה-25 של המגה-סטאר דיוויד הסלהוף. כניסתה של טיילור-אן לתוך החבורה הסופר מלוכדת הזו לא מובנת מאליה, ומחייבת את החברים "לתפוס צד" בסכסוכים.

העונה מתחילה בדרמה גדולה, כשלמורגן, רוקסי וג'וני נמאס מהאטיטיוד של דורותי, והם מחליטים להתעמת איתה דווקא במסיבת יום ההולדת שלה. אבל הדרמה לא מסתיימת שם. אי ג'יי מציג בפני החבורה את טיילור-אן, שהיא יפה ומתוקה, עומדת להשיק סינגל ראשון ומגזין משלה. אה, ועוד פרט קטן, היא גם היא היתה הנמסיס של רוקסי בתיכון. בתחילה הן היו בלתי נפרדות עד שיום אחד, לטענת טיילור-אן, היא פשוט "התהפכה" עליה לגמרי. בהמשך העונה רוקסי תתעמת גם מורגן, על עסקה גדולה שנרקמה בין בני הזוג שלהן, אך בסופו של דבר לא יצאה לפועל.

אבל לא רק ריבים ודרמות יהיו בעונה החדשה. כשברנדון מחליט להציע למורגן נישואים, הסדרה מלווה כל רגע מרגש בדרך להצעה של הזוג המוזר והמקסים הזה. החל מבחירת הטבעת, דרך התחבולה בה גרם לה להגיע ללוקיישן בו התרחשה ההצעה, פגישתו עם הוריה כדי לקבל את ברכתם, המון המון תרגילי נשימה והירגעות לפני, ועד לרגע החשוב והמרגש מכולם.

 

המתעשרים החדשים / New Money

ימי שישי ב16:45, ב- 17.7 ישודר פרק סיום העונה בכורה!

הצצה לסדרה: https://youtu.be/R0bdQDxz4zA

הסדרה המבדרת של ערוץ E! עוסקת גם היא באנשים עשירים, אבל הפעם מדובר בכאלה שגדלו בלי כסף והפכו לעשירים להחליא: המתעשרים החדשים. אנשים שצברו לאחרונה יותר כסף משיוכלו אי פעם להוציא, ולא שהם לא מנסים. אומרים שכסף לא קונה טעם, ובכן, יש לנו הזדמנות נדירה לבדוק את הטענה החשובה הזו. בכל פרק נפגוש בשלושה ברי מזל שהתעשרו לאחרונה, נלמד איך הם התעשרו (אם מהמצאת חזיה נוחה, מהבורסה, מכתיבת ספרות אירוטית, ממופע דראג ענק בווגאס, מכירת תוספות שיער, או פשוט מנישואין לבני הזוג הנכונים והטחונים), נקבל הצצה לארמונות, למכוניות ולארונות הבגדים השערורייתיים שלהם, ונראה על מה וכמה הם הצליחו לבזבז. בכל פרק יוכתר הבזבזן המצטיין של הפרק, וזה מעמד שכלל וכלל לא קל להגיע אליו.

שישי, 3.7, פרק4. נפגוש את האחיינית של טומי הילפיגר, דוגמנית ו"עיתונאית אופנה" שחיה ביאכטה שעולה בכ-3 מיליון דולר, ואוכלת עם סרוויס של ארמני ב-K56 דולר. מעצב שיער מהמם, בעל אימפריית תוספות לשיער, שהזמין לעצמו שיר נושא משלו, ובעל אימפריית לימוזינות שעונד תכשיטי זהב כבדים בעלות של כמיליון דולר, ומעסיק ב-K50 דולר אדם נמוך קומה שמתפקד כמשרת אישי ו"מיני-מי".

שישי, 10.7, פרק5. בעלת אימפרית תוספות מזון שיצא לה לקנות בטעות מכונית "אסטון מרטין" ב- K200 דולר, במקום בנטלי (שונאת שזה קורה לי), גרושתו של איל נדל"ן, שסובלת פיזית אם היא בסביבה לא יפה, לכן היא מתגוררת בדירה בשווי 30 מיליון דולר מעל סנטרל פארק, עם קיר פנינים ב- K100 דולר וצי מכוניות ב- K700  דולר כדי שתוכל להתאים מכונית לבגדים שלה, ובעל אימפריית דראג קווינז בוגאס, שביתו המפואר והמצועצע נראה כאילו "ליבראצ'י הקיא על כולו" (ההגדרה היא שלו, כמובן).

שישי, 17.7, פרק6. נפגוש את "פרימדונה", שהתעשרה מיצירת חגורת בטן ואת המיליונים שהיא הרוויחה ממנה היא משקיעה בכריות של שאנל ובבר בתוך הבית כדי לא להיתקל בפשוטי העם, בגברת "פלאפי באני" שיש לה חיבה לארנבונים (היא קנתה בובות ארנבים ביותר מK200 דולר), על אצבעותיה טבעות ששוות K325 דולר, ועל בובת הארנב האהובה עליה טבעת בK125 דולר ועגילים בK250. בנוסף, נכיר משפחה שעשתה הון ממפעלי ברגים, מה שמממן להם אחוזה עצומה ומהממת בטקסס, שבנויה מסביב למערכת הבריכות שבנו, וצי מכוניות ביותר מחצי מיליון דולר.


אסונות מפלסטיק עונה 2 / BOTCHED 2

ימי שישי ב 17:10, סיום חלק א' ב 27.7 בשעה 17:30 בכורה!

"העונה הזו היא כמו העונה הראשונה, רק על סטרואידים." (ד"ר טרי דוברו)

ד"ר פול נסיף וד"ר טרי דוברו חוזרים בעונה חדשה וקיצונית הרבה יותר, של הסדרה המצליחה "אסונות מפלסטיק", עם סיפורים חדשים של פציינטים מוזרים, שזקוקים נואשות לעזרת שני המומחים המוכשרים, כדי לתקן את שלל הניתוחים הפלסטיים הכושלים שעברו והאסונות האסטטיים שנוצרו. בתוכנית המציגה את הצד המכוער של תעשיית היופי, נפגוש את המטופלים שעברו אין ספור ניתוחים כדי להגיע לאידאל יופי, וקיבלו תוצאה הפוכה. החל מסלבריטאים, כוכבי טלוויזיה, ספורט ומוסיקה ועד לנפגעי שריפה שעוותו מכוויות, ומטופלים שסובלים מתוצאות זריקות סיליקון שניקנו בשוק השחור וטיפולים שנעשו ע"י חובבנים או מתחזים.

שישי, 3.7, פרק 9. ג'סטין שעבר עשרות ניתוחים פלסטיים כדי להיראות כמו בובת קן אנושית, חוזר למשרדם של הרופאים על מנת לעזור "לנפח" את חזהו כמו בודי בילדר. מיס אינדיאנה לשעבר מבקשת לתקן את אפה החזירי, והרופאים מנהלים שיחה מהלב עם מכורה לניתוחים פלסטיים.

שישי, 10.7, פרק 10. ד"ר דוברו לוקח על עצמו לטפל באתגר החזה הגדול ביותר בו נתקל בקריירה שלו, ד"ר נסיף מסתער על אתגר שחזור אפו ההרוס של חייל, והרופאים פוגשים בגבר שמטרת חייו היא להיראות כמו גיבור-על.

 

שישי, 17.7, פרק 11. הרופאים מבצעים ניתוח שיחזור לשחקנית לשעבר, שחיידק טורף פגע ברקמת השד שלה, ד"ר דוברו עוזר לאישה רוחנית שיש לה "ישבן" על הבטן, וד"ר נסיף נפגש עם מטופל, שהמנתח הקודם שניתח את אפו, השאיר לו עליו מזכרת בצורת טביעת אצבע.

שישי, 24.7, 17:30, פרק 12. כוכבת סדרת הריאליטי "בגרות באמהות" (שמאז גם כיכבה בסרט פורנו) פארה אברהם, מבקשת מהרופאים לתקן את שפתיה ההרוסות, חבר של ד"ר דוברו מבקש לתקן תוצאות נוראיות של ניתוח שעבר בבטנו, וג'סה מקווה שהרופאים יוכלו להסיר את הצלקות שקיבלה כשהיתה מעורבת בתאונת דרכים קטלנית.

יש לבדוק גם

נאמנות כפולה

נאמנות כפולה The Sympathizer "נאמנות כפולה" ("The Sympathizer") היא דרמת מתח תקופתית המבוססת על הנובל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.