שבת , אפריל 20 2024

חדשות טלוויזיה: דצמבר בערוצי הסדרות של HOT

הג'נטלמן האחרון – Parade's End סדרה חדשה

המיני-סדרה היוקרתית ועטורת השבחים, קו-פרודוקציה של רשת "BBC" הבריטית, "HBO" האמריקאית ו"VRT" הבלגית, מבית היוצר של זוכה האוסקר סר טום סטופארד ("שייקספיר מאוהב", "ברזיל"), ובכיכובם של בנדיקט קמברבאץ' ורבקה הול.

3.5 מיליון איש הפכו את הדרמה התקופתית לנצפית ביותר של "BBC 2" בשבע השנים האחרונות. קמברבאץ' ("שרלוק") והול ("ויקי כריסטינה ברצלונה") מביאים לחיים את הסיפור יוצא הדופן, המבוסס על סדרת הספרים שיצר פורד מדוקס פורד בשנות ה-20, בסדרה שזכתה לשבחים אוניברסאליים, בראשם ה"טיימס" שכינה אותה "שיא עולמי בדרמה".

מאחורי הדרמה האפית בת חמשת הפרקים עומדים הבמאית זוכת ה"BAFTA" סוזנה ווייט ("הצוואה", "דור מזוין") והמחזאי והתסריטאי המוערך, זוכה פרסי האוסקר, "גלובוס הזהב" וארבעת פרסי ה"טוני" סר טום סטופארד ("שייקספיר מאוהב", "ברזיל"), ששב לכתיבה טלוויזיונית לאחר 30 שנות היעדרות. את התפקידים הראשיים והמדוברים מגלמים בנדיקט קמברבאץ' ("שרלוק", "סוס מלחמה" ומי שיככב בקרוב ב"סטארטרק 2" ו"ההוביט") והמועמדת ל"גלובוס הזהב" רבקה הול ("ויקי כריסטינה ברצלונה", "פרוסט/ניקסון" והשנה ב"איירון מן 3"). לצידם מככבים רופרט אוורט ("החתונה של החבר שלי"), המועמדת לאוסקר וזוכת שני פרסי "גלובוס הזהב" מירנדה ריצ'רדסון ("משחק הדמעות"), זוכת ה"BAFTA" אן-מארי דאף ("האחיות מגדלנה"), המועמדת לאוסקר ג'נט מקתיר ("טמבלווידס") וסטיבן גרהאם ("סנאץ'").

פרק הבכורה של הסדרה, שהושקה באוגוסט האחרון בבריטניה, זכה לנתון הצפייה הגבוה ביותר לדרמה של ערוץ "BBC 2" בשבע השנים האחרונות, עם 3.5 מיליון איש צופים. לאחרונה הוכרז כי "הג'נטלמן האחרון" מועמדת לשלושה פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה הבריטיים, ובעקבות הצלחת הסדרה, סדרת ספריו של פורד קיבלה, קרוב למאה שנים לאחר יציאתה, מעמד של רבי-מכר.

אך יותר מכל אלו היו המבקרים שהפכו את הסדרה לחובת צפייה. ה"אינדיפנדנט" כתבו כי היא "אחד מהמוצרים המשובחים ביותר שה"BBC" אי-פעם הפיקה. תרעיפו עליה פרסים, תדחפו אותה בגאווה ברחבי העולם. פשוט יפיפייה, אבן חן מרהיבה, נדירה ומושלמת". ב"טיימס" נכתב- "התסריט והבימוי ברמת איי.קיו של גאוניות. "הג'נטלמן האחרון" צריכה להיות מוקרנת על מסכי ענק ולזכות לתשואות הקהל. ה"BBC" כובשת שיא עולמי בדרמה". ה"גרדיאן" כתבו בביקורתם- "כנראה סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר שנעשתה השנה. מושכת, סוחפת, עשירה ואינטליגנטית עד כאב. כתיבה מפוארת, דקדקנית ומהודקת. "הג'נטלמן האחרון" היא ניצחון". ב"טלגרף" נכתב ש"היא דורשת ושווה את תשומת הלב. יש תחושה שאלו הדיאלוגים הכי טובים שנשמעו בטלוויזיה הבריטית".

"הג'נטלמן האחרון" עוקבת אחר תקופה שבה המוסכמות המקובלות של אנגליה האדוארדית מפנות את הדרך לכאוס וההרס של מלחמת העולם הראשונה. האריסטוקרט הקונסרבטיבי האנגלי כריסטופר טייטג'נס (קמברבאץ') מוצא את עצמו נישא לסילביה (הול), אשת חברה אכזרית, בהיריון עם מה שנדמה כבנו. כריסטופר נחוש להישאר נאמן לאשתו למרות שורת הבגידות שלה, אך חייו משתנים כשנכנסת לחייו ולנטיין ואנופ (אדלייד קלמנס, "גטסבי הגדול"), צעירה חסרת פחד וחברה בסופרג'יזם, התנועה שפעלה להשגת שוויון זכויות פוליטיות וזכות הצבעה לנשים.

כריסטופר נכבש על-ידי ולנטיין מידית, אך מסירותו לערכים המסורתיים מחייבת אותו לא להתגרש מאשתו, אפילו כשסילביה עוזבת אותו עבור הגבר הבא בחייה. לתדהמת חבריו, כריסטופר מסכים לקבל את סילביה חזרה, כשזו מואסת באותו מאהב, אבל נישואיהם נותרים מעורערים. כשהמלחמה פורצת בכל רחבי אירופה, כריסטופר מוכרח להחליט האם להתוודות על אהבתו לולנטיין.

עוברת בין האליטה הזוהרת והשטחית של לונדון לזירות הקרב של צרפת, בין רחובותיה של פריז לנופיה של אנגליה הכפרית, "הג'נטלמן האחרון" היא סיפורה של אחת התקופות המשפיעות ביותר של המאה הקודמת, כשודאויות נחרבו וחיי אדם השתנו לעד.

בסדרה מככבים בנדיקט קמברבאץ', רבקה הול, אדלייד קלמנס, רופרט אוורט, מירנדה ריצ'רדסון, אן-מארי דאף, ג'נט מקתיר, סטיבן גרהאם, רוג'ר אלם ("המלכה"), פרדי פוקס ("שלושת המוסקטרים"), ג'ון יוסטון ("אאוטלנדר"), סטיבן רוברטסון ("בפנים אני רוקד") ורופוס סיוול ("עיר אפלה").

החל מה-30.12, יום ראשון, בחינם ב-HOT VOD

סינבד – Sinbad סדרה חדשה

קרוב ל-2 מיליון איש צפו בפרק הבכורה של הפקת הענק היוקרתית מבית "Sky 1" הבריטית. כוכב "אבודים" נאבין אנדרוס, המועמדת לאוסקר ג'נט סוזמן וגם השחקן הישראלי יגאל נאור משתתפים בגרסה המודרנית והמרהיבה של סאגת ההרפתקאות. סדרת הפנטזיה והאקשן, שהופקה על-ידי רשת "BBC" וחברת "Impossible Pictures" ("ללכת עם דינוזאורים"), מעניקה מבט עדכני על הגיבור המיתולוגי.

ביולי האחרון, 1.9 מיליון איש צפו בהשקת הסדרה המרגשת, שכל פרק בה מוערך בהשקעה של 2 מיליון פאונד. לאחרונה, רשת "Syfy" האמריקאית רכשה לשידור את הסדרה. ה"אובזרבר" כתבו ש"סינבד" היא "המצאה מרגשת של אגדת הרפתקאות ישנה. בידור לכל המשפחה". ב"גרדיאן" נכתב- "נופים מהפנטים וצוות שחקנים סוחף. סדרה מלהיבה".

את צוות השחקנים מוביל אליוט קינג בתפקיד סינבד, שזוהי בכורתו על המסך הקטן. לצדו מככבים המועמד ל"גלובוס הזהב" נאבין אנדרוס ("אבודים", "הפצוע האנגלי"), המועמדת לאוסקר ג'נט סוזמן ("ניקולאי ואלכסנדרה"), וכן השחקן הישראלי יגאל נאור, המגלם את המלך אמיר. להופעות אורח מגיעים המועמדת לאוסקר סופי אוקונדו ("מלון רואנדה", "הסטירה"), טימותי ספול ("סודות ושקרים"), דאגריי סקוט ("משימה בלתי אפשרית 2") ואוונה לינץ' ("הארי פוטר").

"סינבד", אדפטציה רלוונטית לאגדת "אלף לילה ולילה" מהמאה ה-8, עוקבת אחר מסעו הימי של סינבד הפזיז, שגדל ברחובות הקשים של בצרה, עיראק. כשאחיו האהוב ג'אמיל לצדו בכל זמן, סינבד מפרנס את עצמו ואת משפחתו על-ידי קרבות רחוב. אך לאחר שבאחד הקרבות הוא הורג בהיסח דעת את בנו של לורד אקברי (אנדרוס), הלורד הכוחני רוצח את ג'אמיל אל מול עיניו כאקט נקמה. סבתו של סינבד, סאפיה (סוזמן), מטילה על נכדה קללה שמסלקת אותו לים – עד שיכפר על חטאיו ויקבל ביושר את סליחתם של האנשים בהם פגע, הוא לא יוכל להישאר על היבשה יותר מ-24 שעות.

סינבד נמלט על אוניית "הפרובידנס", אך סופה איומה מביאה למותם של רבים מהאנשים על הסיפון, מה שמותיר אותו יחד עם קבוצה מסקרנת ואקלקטית של שורדים. הם מוצאים את עצמם בהפלגה קסומה ומלאת גילויים, מלאה בצבע וחיות, אל ציוויליזציות שמאוכלסות על-ידי אנשים ויצורים יוצאי דופן. לפני שהמסע שלהם יסתיים, ייאלץ הצוות להתמודד לא רק עם השדים הפרטיים שלהם, אלא גם עם כמה מהאויבים המסוכנים ביותר שניתן להעלות על הדעת. סינבד פותח במסע מרגש לגאולה, ישועה ואימוץ הגורל שלו, ובדרך להסיר ממנו את הקללה שקושרת אותו אל הים, היא מוצא את הטוב שבו.

בסדרה מככבים אליוט קינג, נאבין אנדרוס, ג'נט סוזמן, יגאל נאור, דימיטרי לאונידס ("סנטוריון"), מרמה קורלט, אליוט קוון ("אלכסנדר"), אסטלה דניאלס, ג'וניקס אינוצ'יאן, תופנס מידלטון ("הפקר") ואורלה בריידי.

החל מה-9.12, יום ראשון, בחינם ב-HOT VOD

סקנדל – Scandal סדרה חדשה

דרמת המתח הפוליטית המצליחה נוצרה על-ידי שונדה ריימס, היוצרת והמפיקה הראשית הנודעת של "האנטומיה של גריי" ו"מרפאה פרטית". מי שמובילה אותה היא כוכבת הקולנוע קרי וושינגטון ("ריי", "המלך האחרון של סקוטלנד" וסרטו הצפוי של קוונטין טרנטינו, "ג'נגו משוחרר"). הסדרה של רשת "ABC", שנצפית על-ידי 8 מיליון איש וחודשה לעונה שנייה, עוקבת אחר מנהלת משברים מקצועית והצוות הלא מתפקד שלה, וצוללת אל התככים מאחורי הקלעים של הבית הלבן.

7.5 מיליון איש צפו בפרק הבכורה של הסדרה, המבוססת על דמותה של היועצת התקשורתית ג'ודי סמית. סמית עבדה עם הנשיא לשעבר ג'ורג' וו. בוש, מוניקה לווינסקי ומייקל ויק, ומתפקדת כאחת ממפיקות הסדרה. במאי האחרון חודשה "סקנדל" לעונה שנייה, שהחלה לאחרונה בארצות-הברית, ובעקבות ממוצע צפייה של 8.1 מיליון איש כבר הוזמנה לה עונה מלאה.

"טיים" כינו את "סקנדל" "מבריקה ומהנה. קרי וושינגטון מסעירה ומרתקת". ה"וול סטריט ז'ורנל" כתבו בביקורתם- "כיפית, מהירה ומלאה בטוויסטים. הכימיה בין קרי וושינגטון וטוני גולדווין היא מיוצאות הדופן שיש בטלוויזיה". ב"ניו יורק טיימס" נכתב "יש בה אלגנטיות ותחכום. מותחת, שובבה ועסיסית". ה"וושינגטון פוסט" כתבו על וושינגטון שהיא "נהדרת על המסך, באופן קר אך מורכב".

"סקנדל" מתארת את קורותיה של עורכת-הדין אוליביה פופ (וושינגטון), המקדישה את חייה להגנה על תדמיתה הציבורית ושמירה על סודותיה של האליטה האמריקאית. עד לאחרונה ראש מערך התקשורת של הבית הלבן ונשיא ארצות-הברית פיצג'רלד גרנט (טוני גולדווין, "רוח רפאים"), אוליביה רבת ההשפעה פרשה מהבית הלבן בכדי לפתוח חברה משלה לניהול משברים בוושינגטון. היא מקווה לפתוח פרק חדש בחייה, מקצועית ואישית, אך נדמה שהיא לא מסוגלת להתנתק מעברה.

הצוות של פופ, עורכי-דין וחוקרים שיעשו כל שניתן בכדי לגרום לצרות של לקוחותיהם להיעלם, ומתמחים בתיקון חייהם של בכירים, לא בדיוק מצליחים לתקן את חייהם שלהם. בעוד שאוליביה והצוות שלה נלחמים למען המוניטין של לקוחותיהם, נשיא ארצות-הברית ואנשיו לעולם לא נעלמים מעיניה. עם זאת, הלקוחות של פופ הם לא היחידים עם סודות, ולמרבה ההפתעה, היא כנראה תצטרך להתאמן על יכולות בקרת הנזקים שלה- על עצמה, בהתחשב באופי יחסיה עם הנשיא.

לצדה של וושינגטון, מככבים בסדרה טוני גולדווין, הנרי איאן קיוזיק ("אבודים"), קולומבוס שורט ("לרקוד מהלב"), דארבי סטנשפילד ("יריחו"), קייטי לווס, גווילרמו דיאז ("200 סיגריות"), ג'ף פרי, בלאמי יאנג וג'ושוע מלינה ("הבית הלבן"). להופעות אורח מגיעות כוכבת הנוער ברנדה סונג ("הרשת החברתית") ולייזה וייל ("בנות גילמור").

החל מה-2.12, ימי ראשון, בשעה 20:30, ב-HOT3 וב-HOT VOD

הטופ מודל הבאה – עונה 14 – America's Next Top Model עונה חדשה

תוכנית המציאות ואחד מלהיטיה הגדולים של רשת "CW" וחברת "CBS", שמפיקה ומגישה טיירה בנקס, שבה עם השופט החדש אנדרה לאון טאלי, העורך האחראי לשעבר של "ווג", בעונה ששברה שיאי רייטינג בתולדות התוכנית האהובה.

3.7 מיליון איש צפו בגמר העונה ה-14, נתון הצפייה הגבוה ביותר של התוכנית מזה שנה. באוקטובר האחרון חודשה התוכנית, אחת מה-15 האהובות ביותר על-ידי צעירים, לעונה 20, בעוד היא משודרת בלמעלה מ-100 מדינות ומחזיקה ב-20 גרסאות בינלאומיות. בעקבות הצלחתה יצאו ספרים, בושם, משחק קופסה ואפליקציה של "הטופ מודל הבאה".

התוכנית עוקבת אחר 14 נשים צעירות מרחבי ארצות-הברית, השואפות להפוך לדוגמניות-על בפוטנציה. המשתתפות, המתגוררות ביחד, עומדות בפני מבחנים שבועיים שיקבעו מי מהן תעבור לשלב הבא בדרכן אל התואר הנחשק, לצד הזדמנות להתחיל את הקריירה שלהן בתעשיית האופנה, חוזים וקמפיינים. הן מודרכות על-ידי בנקס, שמפגישה את המתמודדות עם בכירי התעשייה, אשר מעבירים אותן מחנה אימונים מזורז, שכולל משימות מאתגרות, מסלולי אופנה מסובכים, הפקות אופנה ואודישנים.

בעונה ה-14 התוכנית חוזרת לבירת האופנה ניו-יורק, שם המתמודדות יעברו את שלב המייקאובר הטראגי; קורס ההליכה על מסלול האימתני של ג'יי אלכסנדר; מפגשים עם מעצבים, כוכבים ודוגמניות; הפקות אופנה בראשות במאי הצילומים ג'יי מנואל; נסיעה לניו זילנד; ואינסוף ציפורניים שיישלפו, דמעות שיישפכו וקלוריות שייספרו עד הרגע החגיגי שבו תוכרז האחת והיחידה- זוכת העונה.

לצדה של בנקס, מתייצב פאנל שופטים בכיר, אליו מצטרף העונה העורך האחראי לשעבר של מגזין "ווג" ואחת מהדמויות המשפיעות בעולם האופנה, אנדרה לאון טאלי, כשלצדו צלם האופנה נייג'ל ברקר, ושלל אורחים מעולם האופנה. באפריל האחרון פורסם כי בנקס החליטה לא להאריך את חוזיהם של אלכסנדר, מנואל וברקר, לטובת צוות שופטים חדשים לחלוטין.

החל מה-15.12, ימי שבת, בשעה 19:35, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

אני שונאת את הבת שלי – I Hate My Teenage Daughter סדרה חדשה

6.8 מיליון איש צפו בבכורת הקומדיה של רשת "Fox" וחברת "Warner Bros", מבית היוצר של שרי בילסינג (מכותבות "חברים") ואלן קרימר ("כריסטין הישנה"), שמשיבה למסך הקטן את זוכת ה"אמי" ג'יימי פרסלי, כאחת משתי חברות הכי טובות, שנשענות אחת על השנייה במשימת הגידול של שתי נערות מתבגרות.

אנני (פרסלי) וניקי, שתי אמהות גרושות שהיו דחויות בנעוריהן, קיוו שבנותיהן יהיו מקובלות, לפחות יותר מכפי שהן היו. אנני גדלה במשפחה קונסרבטיבית קפדנית, שבה לא היה לה חופש, וניקי גדלה עם עודף משקל וחוסר פופולאריות. לכן שתיהן נתנו לבנותיהן כל מה שהן ביקשו ולא היה להן עצמן- בגדים, כסף וביטחון עצמי. אך כעת הן חוששות שהן יצרו שתי ילדות רעות ומפונקות, שהופכות להיות בדיוק כמו הבנות הרעות שהציקו להן כשהן היו בתיכון, ולועגות ומביכות את האמהות שלהן באותה צורה שהביכו אותן כל ילדותן.

אנני וניקי עוברות אתגרים רבים במטרה לשמור על הבנות מלהפוך לאנשים שהן פחדו מהם בגיל שלהן. הן חברות אמת מצחיקות וכנות, שבעוד שבנותיהן חוות את הנעורים שלהן, לא מצליחות להיפטר מהחוויות שהן עברו בבית-הספר, ומשתמשות בהומור כנשק שלהן, במיוחד כשהן מתמודדות עם הבעלים שלהן לשעבר, ונאלצות לקבוע חוקים בבתים שלהן. אין להן מושג איך לעשות את זה, אך היו יודעות דבר אחד- הן לא יכולות לעשות זאת האחת בלי השנייה.

לצדה של פרסלי מככבים בסדרה זוכת ה"טוני" קייטי פינרן, קווין ראהם ("עקרות בית נואשות"), צ'אד קולמן ("הסמויה"), אריק שפר סטיבנס, איישה די וקריסטי לורן.

החל מה-13.12, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל

תהייה גבר – Man Up! סדרה חדשה

7.8 מיליון איש צפו בפרק הבכורה של הסיטקום של רשת "ABC", שעוקבת אחר חיפושם של שלושה חברים אחר זהותם, וניסיונותיהם להוכיח את גבריותם. הסדרה הקומית נוצרה על-ידי בת' מקארתי-מילר (במאית "סטרדיי נייט לייב" במשך 11 שנים), ויקטור פרסקו ("עדיף בלי טד") וכריסטופר מויניהאן, כוכב הסדרה.

הסדרה עוקבת אחר חייהם של שלושה חברים מאוהיו, בעלי התנהגויות וסגנונות חיים ילדותיים, שמחליטים להיאבק על הדבר היחיד שהותירו מאחוריהם- להתנהג כמו ש"גברים אמיתיים" אמורים. אך אפילו בגילם, הם נאלצים להתבגר קצת לפני שהם ממלאים את המשימה הזו. וויל (מאת'ר זיקל, "רייצ'ל מתחתנת"), נצר לשושלת של אנשי צבא, מעביר את עיקר זמנו במשחקי וידיאו. הטבע המתקדם והרגיש של וויל, הוא גם הסיבה שתרזה (טרי פולו, "פגוש את ההורים") נישאה לו. אך הוא וחבריו מוצאים את עצמם תוהים, מה זה בכלל אומר להיות גבר בימינו?

חבריו של וויל הם קרייג (מויניהאן) בעל הנפש העדינה, שלא התגבר על הפרידה מבת-זוגו מהקולג', וקני (זוכה ה"טוני" דן פוגלר, "כדורי הזעם") שעובר משבר כאשר האקסית שלו, ברידג'ט (אמנדה דטמר, "אני, אתה והוא"), מתחילה לצאת עם גרנט (הנרי סימונס, "NYPD Blue"), בחור שהוא כל מה שקני איננו. אחרי שקרייג מתפרץ לחתונתה של בת-זוגו לשעבר בניסיון לזכות בה בחזרה, כל השלושה עומדים בפני האפשרות להתחבר לגבריות שלהם.

לצדו של מויניהאן מככבים בסדרה מאת'ר זיקל, דן פוגלר, הנרי סימונס, טרי פולו, אמנדה דטמר, ג'ייק ג'ונסון ("הבחורה החדשה") ושרלוט לבאדי.

החל מה-13.12, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:07, ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

שוטרים בדם – עונה 2 – Blue Bloods עונה חדשה

12.16 מיליון איש בממוצע צפו בדרמה המשטרתית המצליחה, בכיכובם של דוני וולברג וזוכה פרסי "גלובוס הזהב" וה"אמי" טום סלק. סדרת הדרמה של רשת "CBS", המופקת על-ידי אד צוקרמן ("ג'אג") ומפיק-העל הוותיק לאונרד גולדברג ("המלאכיות של צ'ארלי", "סטרסקי והאץ'"), היא אחת מסדרות הטלוויזיה הנצפות בארצות-הברית, וחודשה לעונה שלישית.

הסדרה, שמצולמת בניו-יורק, בכיכובם של זוכה פרסי "גלובוס הזהב" וה"אמי" טום סלק ("מגנום, בלש פרטי") ודוני וולברג ("המסור"), הוכתרה בעונת הבכורה שלה להצלחה המסחרית הגדולה של עונתה, נמכרה לכמות הגדולה ביותר של מדינות, ואף שלטה בטוויטר. בעונתה השנייה, בה צפו 12.16 מיליון איש בממוצע, היא כבר נכללה ברשימת 50 הסדרות הנצפות בארצות-הברית, נתון שהביא לחידושה המהיר לעונה שלישית, שעלתה לאחרונה בארצות-הברית.

"שוטרים בדם" עוקבת אחר הרייגנים, משפחה שהמסירות לרשויות החוק עוברת אצלה בגנים. הפטריארך פרנק רייגן (סלק) הוא מפכ"ל משטרת ניו-יורק, שעומד בראש השבט המשפחתי, ומוביל את המשטרה ואת המשפחה באותם דיפלומטיות וקור רוח. פרנק, שהתאלמן לפני חמש שנים, איבד גם את בנו הבכור, שוטר גם הוא, שנהרג בעת מילוי תפקידו, כשחקר קבוצת שוטרים מושחתים.

מקור של גאווה ודאגה של פרנק הוא בנו הבכור דני (וולברג), חוקר משטרתי ממולח, לוחם בעיראק לשעבר, שלעיתים קרובות משתמש בשיטות מפוקפקות בכדי לפתור תיקים; בתו של פרנק והכוח הנשי במשפחה, ארין (ברידג'יט מוינאהן, "אני, רובוט"), היא עוזרת התובע המחוזי. היא מגדלת את בתה המתבגרת, ומשמשת כמצפן החוקי של בני משפחתה, שמעלים פעמים רבות שאלות של מוסר בעבודתם; ג'יימי (וויל אסטס, "חלום אמריקאי") הוא הרייגן הצעיר ביותר ונער הזהב של המשפחה- בוגר האוניברסיטה למשפטים "הארוורד", שלמרות עתידו המבטיח כעורך-דין, לא מסוגל להתחמק מהמסורת המשפחתית, ומצטרף כטירון למשטרת ניו-יורק. את כל המטען המוסרי הזה ועוד מביאים פרנק וילדיו לארוחה המשפחתית הקבועה, ששונה מזו של כל משפחה אחרת.

בפרק בכורת העונה מגיעים זוכי ה"גראמי" טוני בנט וקארי אנדרווד להופעת אורח משותפת. לצדם של וולברג וסלק מככבים בסדרה ברידג'יט מוינאהן, וויל אסטס, לן קאריו ("דמג'ז"), ג'ניפר אספוסיטו ("התרסקות"), אמי קרלסון ("משמרת שלישית"), סמי גייל וניקולס טרטורו ("NYPD Blue").

החל מה-29.12, ימי שבת, בשעה 22:15, ב-HOT Zone

יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: Going Home With Tyler Cameron

אוהבים תוכניות על כוכבי ריאליטי, שעוברים לחווה? קבלו את Going Home With Tyler Cameron, עכשיו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.