יום שישי , אפריל 19 2024

חדשות טלוויזיה: "סינבאד" ב-הוט

HOT תשדר את סאגת ההרפתקאות "סינבד"-

החל מה-9.12 בחינם ב-HOT VOD

קרוב ל-2 מיליון איש צפו בפרק הבכורה של הפקת הענק היוקרתית מבית "Sky 1" הבריטית. כוכב "אבודים" נאבין אנדרוס, המועמדת לאוסקר ג'נט סוזמן וגם השחקן הישראלי יגאל נאור משתתפים בגרסה המודרנית והמרהיבה של האגדה הקלאסית

"סינבד" ("Sinbad"), סדרת הפנטזיה והאקשן הבריטית של רשת "Sky 1", שהופקה על-ידי רשת "BBC" וחברת "Impossible Pictures" ("ללכת עם דינוזאורים"), מעניקה מבט עדכני על הגיבור המיתולוגי.

ביולי האחרון, 1.9 מיליון איש צפו בהשקת הסדרה המרגשת, שכל פרק בה מוערך בהשקעה של 2 מיליון פאונד. לאחרונה, רשת "Syfy" האמריקאית רכשה לשידור את הסדרה. ה"אובזרבר" כתבו ש"סינבד" היא "המצאה מרגשת של אגדת הרפתקאות ישנה. בידור לכל המשפחה". ב"גרדיאן" נכתב- "נופים מהפנטים וצוות שחקנים סוחף. סדרה מלהיבה".

את צוות השחקנים מוביל אליוט קינג בתפקיד סינבד, שזוהי בכורתו על המסך הקטן. לצדו מככבים המועמד ל"גלובוס הזהב" נאבין אנדרוס ("אבודים", "הפצוע האנגלי"), המועמדת לאוסקר ג'נט סוזמן ("ניקולאי ואלכסנדרה"), וכן השחקן הישראלי יגאל נאור, המגלם את המלך אמיר. להופעות אורח מגיעים המועמדת לאוסקר סופי אוקונדו ("מלון רואנדה", "הסטירה"), טימותי ספול ("סודות ושקרים"), דאגריי סקוט ("משימה בלתי אפשרית 2") ואוונה לינץ' ("הארי פוטר").

"סינבד", אדפטציה רלוונטית לאגדת "אלף לילה ולילה" מהמאה ה-8, עוקבת אחר מסעו הימי של סינבד הפזיז, שגדל ברחובות הקשים של בצרה, עיראק. כשאחיו האהוב ג'אמיל לצדו בכל זמן, סינבד מפרנס את עצמו ואת משפחתו על-ידי קרבות רחוב. אך לאחר שבאחד הקרבות הוא הורג בהיסח דעת את בנו של לורד אקברי (אנדרוס), הלורד הכוחני רוצח את ג'אמיל אל מול עיניו כאקט נקמה. סבתו של סינבד, סאפיה (סוזמן), מטילה על נכדה קללה שמסלקת אותו לים – עד שיכפר על חטאיו ויקבל ביושר את סליחתם של האנשים בהם פגע, הוא לא יוכל להישאר על היבשה יותר מ-24 שעות.

סינבד נמלט על אוניית "הפרובידנס", אך סופה איומה מביאה למותם של רבים מהאנשים על הסיפון, מה שמותיר אותו יחד עם קבוצה מסקרנת ואקלקטית של שורדים. הם מוצאים את עצמם בהפלגה קסומה ומלאת גילויים, מלאה בצבע וחיות, אל ציוויליזציות שמאוכלסות על-ידי אנשים ויצורים יוצאי דופן. לפני שהמסע שלהם יסתיים, ייאלץ הצוות להתמודד לא רק עם השדים הפרטיים שלהם, אלא גם עם כמה מהאויבים המסוכנים ביותר שניתן להעלות על הדעת. סינבד פותח במסע מרגש לגאולה, ישועה ואימוץ הגורל שלו, ובדרך להסיר ממנו את הקללה שקושרת אותו אל הים, היא מוצא את הטוב שבו.

בסדרה מככבים אליוט קינג, נאבין אנדרוס, ג'נט סוזמן, יגאל נאור, דימיטרי לאונידס ("סנטוריון"), מרמה קורלט, אליוט קוון ("אלכסנדר"), אסטלה דניאלס, ג'וניקס אינוצ'יאן, תופנס מידלטון ("הפקר") ואורלה בריידי.

החל מה-9.12, יום ראשון, בחינם ב-HOT VOD

יש לבדוק גם

100 יום לאולימפיאדה

  האחים וורנר מציינת אבן דרך ממשמעותית ומציעה הצצה ראשונה לתהליך ההפקה של אולימפיאדת פריז  …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.