יום חמישי , מרץ 28 2024

חדשות טלוויזיה: נובמבר בערוצי ניקלודיאון

נובמבר 2012 בערוץ ניקלודיאון

הפינגווינים ממדגסקר עונה חדשהó

קסם של הורים – הסרט סרט חדשó

אפיק 47 ב-yes ערוץ 84 ב-HOT

הפינגווינים ממדגסקר The Penguins of Madagascar עונה חדשה!

ימי רביעי, החל מה-6 בנובמבר בשעה 16:30

עונה חדשה, שלישית במספר, לסדרת האנימציה המצליחה.  גם הפעם נמשיך לעקוב  אחר הרפתקאותיהם של ארבעת הפינגווינים:  סקיפר, מנהיגם של הפנגווינים המחזיק בחיבה מיוחדת לקפה עם דג, קובלסקי, האסטרטג האנליטי של הקבוצה, פרייבט, הטירון הרגיש  וריקו, המומחה לנשק ולנפצים המתקשר באמצעות גניחות וילללות. ארבעת החברים, המבצעים יחדיו משימות שונות ומשונות על מנת להגן על ביתם בגן החיות של סנטרל פארק, זוכים לאופוזיציה מתמדת מצד שלישייה של למורים: ג'וליאן, מורט ומוריס המאמינים כי גו'ליאן הוא שליטו הבלעדי של גן החיות.

קסם של הורים – הסרט A Fairly Odd Movieסרט חדש!

יום שבת, ה-23 בנובמבר בשעה 17:00

סרט המבוסס על סדרת האנימציה המצליחה ומשלב בין שחקנים בשר ודם ובין והדמיה ממוחשבת. עלילת הסרט מתרחשת בעיירה דימסדייל ועוקבת אחר גיבור הסדרה, טימי טרנר, המתגורר עדיין אצל הוריו ולומד בכיתה ה', על אף שכבר מלאו לו 23. הודות לפרצה בספר החוקים של הפיות יכול טימי לשמור על חבריו הקסומים כל עוד הוא ממשיך לנהוג כילד. הדברים מתחילים להסתבך כאשר טוטי, מי שהייתה לפני שנים ילדה חנונית בת 10, שבה לדימסדייל כבחורה מושכת. טימי מתאהב בה, אות לכך שהתבגר, ומחיש בכך את הרגע בו יאבד את הפיות.  בינתיים, איש עסקים חלקלק חובר למר קרוקר במזימה לגיוס הקסם של הפיות כדי לקדם את עסקי הנפט שלו.

דמותו של טימי מגולמת בסרט על ידי דרייק בל, המוכר לצופי ניקלודיאון מהסדרה האהובה "דרייק וג'וש". את מושא אהבתו בסרט, טוטי, מגלמת השחקנית דניאלה מונט, המשחקת את דמותה של טרינה וגה בסדרת הלהיט "ויקטוריוס". כמו כן מופיעים בסרט בתפקידי אורח: ג'ייסון אכסנדר (ג'ורג' מ"סיינפלד") ושריל היינס (מהסדרה "תרגיע" של לארי דיוויד).

נובמבר 2012 בערוץ ניק ג'וניור:

זמן לזוז תכנית מקור חדשהó

טיק טיק טק סדרה חדשה ó

רוני וקשיו עונה חדשה ó

ערוץ 85 ב-HOT

זמן לזוז תכנית מקור חדשה!

ימי ראשון-שישי, החל מה-11 בנובמבר בשעה 7:35 (שידורים נוספים באותו היום בשעה 13:40 וב-18:35)

תכנית מקור חדשה שתלמד את הילדים כיצד להזיז את הגוף ולחזק את השרירים. כל פרק יספק מבחר תרגילי התעמלות שיוגשו כסיפור בחרוזים וישלבו חפצי בית נפוצים (גיגית, צעיף, מקל ועוד). התרגילים יודגמו על ידי מדריך קפוארה ושתי מתופפות ויתאפיינו במקצבי סטריט דאנס.

טיק טיק טק Tickety Tock תכנית חדשה!

ימי ראשון-שישי, החל מה-14 בנובמבר בשעה 7:35 (שידורים נוספים באותו היום בשעה 11:40  וב-16:10)

סדרת אנימציה לפעוטות העוקבת אחר הרפתקאותיהם של התאומים טומי וטלולה. על הקיר של חנות השעונים הישנה תלוי שעון מאוד מיוחד. מדי שעה  הוא מצלצל והתאומים טומי וטלולה מזנקים מתוכו. השעון עצמו מאכלס עולם פנטסטי ומצחיק ובו רכבות-כלבלבים, ארנבים שובבים, פרות שמבשלות ותרנגולות עם אובססיה לכל הקשור במזג האוויר. כל פרק יתמקד בתאומים הבלתי נפרדים שעה שיתחרו במירוץ נגד הזמן וינסו להציל את היום, להשיב את החיים למסלולם ולשמור על תקתוק השעון.

רוני וקשיועונה חדשה לסדרת המקור!

ימי ראשון-שישי, החל מה-25 בנובמבר בשעה 9:50 (שידורים נוספים באותו היום בשעה 13:05 וב-17:25)

עונה חדשה לסדרה שבמרכזה רוני דמיוני, ילדה ללא גיל המסייעת לצופים בפיתוח ובטיפוח היכולת לדמיין. מדי פרק נפגוש ברוני בעודה מבלה בבית שבנה לה אביה על העץ בחצר ביתם. הבית על העץ הוא גם מקום מגוריו של קשיו, שדון יער חכם השותף למשחקיה, סיפוריה והפלגות דמיונה של רוני. השניים יחדיו ידגימו את חשיבותו של הדמיון ככלי מכריע בחיי היומיום וכמצע לחיזוק הכישורים הקוגניטיבים שלנו, אמצעי הביטוי העצמי, היכולת לפתרון יצירתי של בעיות והתמודדות עם אתגרי החיים. מטרתם של רוני וקשיו היא לעודד בקרב הצופים את הנכונות לחלום ולעשות שימוש יצירתי בחומרי השגרה. התכנית דואגת להציב בחזיתה נושאים חשובים כגון: אקולוגיה, בעלי חיים, חלומות ומזג האוויר, לצד תכנים חינוכיים העוסקים בהגשמה עצמית, נתינה לזולת, קבלת השונה ועוד.

יש לבדוק גם

אנטישמיות: אין קשר בין אנטי-ציונות לאנטישמיות?

זוכרים את הסיפור מאתמול על הטענות לאנטישמיות בארגון המורים הגדול במסצ'וסטס, ה-MTA ? ובכן שימו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.