יום שישי , מרץ 29 2024

חדשות טלוויזיה: נובמבר בערוץ ביוגרפיה

נובמבר 2012 – חודש של בחירות

ברוח הבחירות ערוץ ביוגרפיה בוחר את הגיבורים שלו בתרבות ובמציאות.

ספיישל נשיאים בקולנוע

מי לא היה רוצה להיות האיש הכי חזק בעולם? בימים שבהם אזרחי ארה"ב בוחרים את הנשיא הבא, ערוץ ביוגרפיה מציע לכם בחירה הרבה יותר כיפית – מי הנשיא הקולנועי האהוב עליכם? מי משחקני הוליווד האפיל על המקור ומי בייש את ההיסטוריה? ואיזה שחקן יכול בכלל להיכנס לנעליים כל כך גדולות? בשבוע הבחירות של ארה"ב אתם מוזמנים למפגש פנים אל פנים עם כמה מהנשיאים הכי מעניינים שהפציעו על מסך הקולנוע בשנים האחרונות: ג'ורג' קלוני, ג'ק ניקולסון, מורגן פרימן והריסון פורד (בכורה!). ביום הבחירות עצמו, ה-6/11 נערוך מרתון של כל הביוגרפיות ונקנח עם הדבר האמיתי- הביוגרפיה של נשיא ארה"ב הנוכחי/ עתידי (?) – ברק אובמה.

ספיישל נשיאים בקולנוע >> ימים ראשון עד שלישי, 4-6/11, בשעה 21:00

שחקנית עם דעה – סלבריטאיות בפוליטיקה

בעולם בו התדמית הנוצצת היא הדבר המרכזי ולעיתים הבעת דעות לא מקובלות יכולה לנפץ קריירה, יש שחקניות שלא נכנעות לסטיגמה. בהמשך לספיישל נשיאים בקולנוע נביא לכם את הביוגרפיות של השחקניות המעטות המעיזות להשתמש בחיבת המדיה כדי לקדם מטרות החשובות להן ועדיין מצליחות להישאר בתודעה הקולנועית . במסגרת הספיישל נשדר את הביוגרפיה של נטלי פורטמן, סוזן סרנדון (בכורה!) וסקרלט ג'והנסון.

ספיישל "שחקנית עם דעה- סלבריטאיות בפוליטיקה" יום שישי, 2/11 , החל מהשעה 16:00

עונות חדשות שעולות בנובמבר

חודש נובמבר מביא איתו עונות חדשות לשתי סדרות אהובות שבמרכזן סיפורים אנושיים מרגשים ודמויות הניצבות בפני ההחלטות גורליות. גם לכם יש כוח ועוצמה בידיים- אתם יכולים להיות השופטים ולהחליט מה אתם הייתם עושים במקומם, איך הייתם מגיבים והאם הייתם יוצאים גיבורים או פחדנים? קבלו את העונה החדשה, החמישית במספר, של "שרדתי" שגם הפעם מביאה איתה סיפורי קיצון שנדמה שיכולים לקרות רק בסרטים אבל הם מהחיים האמיתיים. בנוסף מגיעה העונה השניה של "חמים על החמות" בימי שישי. הסדרה מציגה את הסיפורים המרגשים של זוגות שמתמודדים עם חמות מהגיהינום שיגרמו לכם להעריך מחדש את החמות שלכם.

שרדתי 5 / I Survived 5: עונה חדשה. חמישי ב-22:30, החל מה-15/11. בכורה!

חמים על החמות 2 / Monster In-Laws: עונה חדשה. שישי ב-18:00, החל מה-23/11. בכורה!

[הרחבה בהמשך]

יום הולדת חמישים לדמי מור וג'ודי פוסטר

הן מככבות על מסך הקולנוע מגיל צעיר וחורכות את המסך באישיות כובשת, נשיות חזקה ובחירות תפקידים מאתגרות. הקריירות שלהן ידעו שיאים ותהומות ושתיהן עשו לא מעט בחירות שנויות במחלוקת. אחת מהן אפופה במסתורין וחרדה עמוקות לפרטיותה ואילו חייה הפרטיים של השניה הם מזון לצהובונים ברחבי העולם. בואו לאחל מזל טוב לג'ודי פוסטר ודמי מור שסוגרות יובל חיים בכדור הארץ וממציאות את עצמן מחדש כל עשור.

דמי מור: ביוגרפיה. ראשון, 11/11, בשעה 21:00

ג'ודי פוסטר: ביוגרפיה + "שתיקת הכבשים: הסיפור האמיתי". שני, 19/11, החל מהשעה 21:45

*   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *

תוכניות בהרחבה:

ספיישל נשיאים בקולנוע

גילום נשיא הוא כבוד גדול השמור לאלה בעלי אופי עוצמתי וכריזמה. לקראת הבחירות בארה"ב נשדר "ספיישל נשיאים בקולנוע"  שכולל את הביוגרפיות של ג'ורג' קלוני, ג'ק ניקולסון, הריסון פורד ומורגן פרימן.

ראשון, 4/11 בשעה 21:00 (ש.ח: שלישי 6/11, 18:45)

ג'ורג' קלוני: ביוגרפיה עדכנית של כוכב הקולנוע החזק ביותר בהוליווד, המלווה אותו מהתבגרות בצל-מחלה ותחילת קריירה מקרטעת אל ההצלחה הגדולה והסקס-אפיל המאפיינים אותו היום. קלוני שיחק נשיא בסרט "ספיי קידס-3" והראה צד מעט יותר קליל המתכתב עם פעילותו הענפה כאקטיביסט חברתי.

שני, 5/11, בשעה 21:00 (ש.ח: שלישי 6/11, 19:30)

ג'ק ניקולסון: הכישרון, הטירוף והכריזמה המזוהים עם ניקולסון נצצו למרחקים כבר בגיל צעיר, אך דרכו להצלחה לא הייתה סוגה בשושנים. ביוגרפיה חדשה סוקרת את סיפור חייו הבלתי שגרתי מילדותו, עד להפיכתו לאייקון הוליוודי. ניקולסון שיחק נשיא בסרט "הפלישה מהמאדים" והוכיח שלא רק שהוא מבריק כנבל הוא מסוגל להיות הרשע הכי חזק בעולם.

שלישי6/11, בשעה 21:00 בכורה! (ש.ח: רביעי 07/11 18:00 וחמישי 08/11 14:25)

הריסון פורד: סיפור חייו המרתק של הריסון פורד מוצג בביוגרפיה בת שעתיים, המתארת את סיפורו של נגר שהפך להיות אחד מכוכבי העל ושובר קופות הכי מוצלחים בהיסטוריה של הוליווד. הביוגרפיה כוללת קטעים מאחורי הקלעים, קליפים מסרטיו המצליחים ביותר כולל "אמריקן גרפיטי", "מלחמת הכוכבים" וסרטי "אינדיאנה ג'ונס". בנוסף ג'ורג' לוקאס וסטיבן שפילברג חולקים סיפורים על דרך העבודה והיצירה עם השחקן שהחל את הקריירה שלו בגיל מבוגר יחסית ומאז רק משתבח עם השנים. כולל הצצה לזוגיות המתוקשרת עם קליסטה פולקהראט עמה התחתן (זהו נישואיו השלישים של פורד) לאחר 8 שנים יחד. פורד שיחק נשיא בסרט "אייר פורס 1" והראה שהוא לא  רק מצחיק אלא גם משדר עוצמה וכוח.

הריסון פורד: ביוגרפיה. יום שלישי ה- 6/11 בשעה  21:00. בכורה!

שלישי6/11, בשעה 22:30

מורגן פרימן: השחקן בעל הכריזמה השקטה והקול המזוהה, טיפס שנים רבות במעלה ההר ההוליוודי עד שכבש את מקומו בפסגה – עם תפקידים בלתי-נשכחים ב"חומות של תקווה", "שבעה חטאים" ו"הנהג של מיס דייזי". פרימן שיחק נשיא בסרט:"פגיעה קטלנית".

שלישי6/11, בשעה 23:15

ברק אובמה: סיפורו של זוכה הבחירות לנשיאות ב-2008 בארה"ב. אובמה שגדל בהוואי ובאינדונזיה הצליח להתרומם מעל מכשולים ודעות קדומות ולשבות את ליבם של הציבור באמריקה עד שהפך לאיש החזק בעולם. אובמה מתמודד לנשיאות השנה ולכן הוא הביוגרפיה החותמת את הספיישל ומחזירה אותנו אל הנשיאות במציאות.

"ספיישל נשיאים בקולנוע". ימים ראשון עד שלישי 4-6/11 בשעה 21:00

בנוסף, נשדר מרתון של כל התוכניות ביום הבחירות עצמו – 6 בנובמבר, החל מהשעה 18:30

שחקנית עם דעה – סלבריטאיות בפוליטיקה

האם בהוליווד ניתן למצוא משמעות מעבר לחיי הזוהר? כמה מהנשים הכי חזקות בהוליווד לא מסתפקות בשוברי קופות וברומנים מאחורי הקלעים ומנצלות את מעמדן כדי להשפיע, לשנות ולקדם מטרות פוליטיות וחברתיות החשובות להן. במסגרת הספיישל נשדר ביום שישי, 2/11, החל מ- 16:00 את הביוגרפיות הבאות:

נטלי פורטמן >> בשעה 16:00 (ש.ח: שבת 3/11, 17:55)

סיפורה של השחקנית היפהפייה בעלת הקשר הישראלי שהתפרסמה בגיל צעיר בסרט "לאון" נפרש בביוגרפיה חדשה המלווה אותה מאז ילדותה בירושלים, ועד לזכייתה המרגשת באוסקר על המשחק הטוב ביותר על תפקידה ב"ברבור שחור" בשנה שעברה כולל ראיון עם במאי הסרט- דארן ארונופסקי. פורטמן היא תומכת נלהבת בזכויות החיות, פעילה במפלגה הדמוקרטית ואפילו זכתה בפרס מVH1- על היותה פעילה למען הזולת.

סוזן סרנדון / SUSAN SARANDON בכורה! >> בשעה 16:45 (ש.ח: שבת 3/11, 18:40)

זוכת האוסקר- סוזן סרנדון יצרה נישה הוליוודית של נשים סקסיות מבוגרות וחזקות. בגיל 40+ סרנדון התפרסמה בקלאסיקות כמו "איש מת מהלך" ו"תלמה ולואיז" והיא ממשיכה בשיא הכוח. סרנדון ידועה כאקטיביסטית חברתית ופעילותה נרחבת החל ממחאה על הפלישה לעירק, תמיכה במועמדים פוליטיים בבחירות וכלה בעבודה הומניטרית נגד רעב עולמי עליו זכתה בפרס! .לאחרונה נפרדה מבן זוגה ב23 השנים האחרונות טים רובינס אך הפרידה רק חיזקה את סרנדון. הביוגרפיה תכיל קטעים ממיטב סרטיה כולל: "מופע האימים של רוקי". בנוסף יהיו ראיונות עם בני זוגה לשעבר, קווין קוסטנר וכריס סרנדון שינסו לתאר את סוד קסמה.

סקרלט ג'והנסון >> בשעה 17:30 (ש.ח: שבת 3/11, 19:30)

סיפורה של אחת השחקניות הזוהרות ביותר על המסך כיום נפרש בביוגרפיה חדשה המלווה אותה מילדותה בניו יורק, דרך התבגרותה על המסך, הקריירה כזמרת ועד למקומה הנוכחי כאחד מסמלי הסקס הבולטים של זמנינו, ג'והנסון היא שגרירת כבוד של Oxfam ארגון המסייע למיגור עוני בעולם. בנוסף היא פעילה פוליטית בתמיכתה במפלגה הדמוקרטית. עם ראיונות מבמאים שעבדו עימה: ג'ון פברו ("איירון מן"), ליסה קרוגר ופול וויץ.

יום הולדת חמישים לדמי מור וג'ודי פוסטר

דמי מור בת 50 >> יום ראשון, 11/11 בשעה 21:00

סיפור הצלחתה ונפילתה של מור – מילדותה המורכבת, דרך עלייתה בשנות התשעים למעמד השחקנית הכי יקרה בהוליווד עם שורת להיטי ענק כמו: רוח רפאים", "בחורים טובים" ו"הצעה מגונה ומשכורת של 10 מיליון דולר לסרט. מאז ידעה הקריירה של מור עליות ומורדות קיצוניות אפילו בסטנדרטים של הוליווד – גירושים סוערים מברוס וויליס , נישואין מפתיעים לאשטון קוצ'ר הצעיר ממנה ב-15  שנה שמיצבו אותה בתור הקוגרית האולטימטיבית של אמריקה, כישלונות קולנועיים צורבים, קאמבקים סקסיים והדובדבן – פרידה פומבית ומשפילה מקוצ'ר בחסות מיטב צהובוני אמריקה, סכסוך מתוקשר עם בנותיה וסחרחורת שמועות מטורפת שמרכזה  אלכוהוליזם, קוקאין ואנורקסיה! עם ראיונות מפי המפיק האגדי ג'רי צוקר ("טיסה נעימה") שרון סטון ואמיליו אסטבז שמספרים על היכרותם ועבודתם עם מור.

"דמי מור: ביוגרפיה". ראשון, 11/11, בשעה 21:00 (ש.ח: שבת 17/11 15:15 ובשני 19/11 19:45).

ג'ודי פוסטר בת 50 >> שני, 19/11 החל מהשעה 21:45

21:45 "ג'ודי פוסטר: ביוגרפיה" פוסטר מככבת על המסך מגיל שלוש אבל את הפריצה הגדולה שלה עשתה בגיל 14 בסרט" נהג מונית". מעריץ מושבע של הסרט החליט לחקותו וניסה להתנקש בנשיא דאז, רייגן ונכשל. לאחר הטרגדיה עברה פוסטר לגלם דמויות בוגרות יותר כמו בסרטים:" הנאשמים" ו"שתיקת הכבשים". על שני הסרטים קיבלה אוסקר אך משחקה בשתיקת הכבשים הביא לה את התהילה והחופש למצוא פרויקטים מאתגרים, ובשנים האחרונות בעיקר הפיקה וביימה סרטים. (ש.ח: שלישי 20/11 18:00)

23:40 "שתיקת הכבשים: הסיפור האמיתי" כל האמת על הסרט "שתיקת הכבשים", ראיונות בלעדיים והצצה מעמיקה אל התפניות המפתיעות והדרך הקשה מאחורי אחד הסרטים המפחידים, המשפיעים והמצליחים ביותר ביקורתית וקופתית של שנות ה-90.

עונות חדשות לסדרות האהובות בנובמבר

חמים על החמות 2 / Monster In-Laws בכורה!

ממתק קואצ'ינג-ריאליטי נכנס לקודש הקודשים המשפחתי ומראה מה קורה כשהאיבה המסורתית לחמות הופכת למלחמת עולם שלישית…

הסדרה שגורמת לך לבכות ולצחוק בו זמנית חוזרת בעונה שנייה ומאלצת אתכם להעריך מחדש את היחסים עם החותנת. התוכנית מציגה מקרים בהם זוגות אוהבים מתמודדים עם שנאה גלויה של ההורים לבני-הזוג של ילדיהם. סכסוך זה מוכר עוד מימי הבראשית ועומד כמיתוס בתודעה החברתית. גיבוריה של הסדרה עייפו מן העלבונות ומן המתחים המחלחלים לקשר בעקבות יחסיהם הבעייתים עם  הורי בני הזוג. אל דאגה- כדרך להשגת שלום בית, התוכנית מזעיקה מומחה ליחסים, "קואצ'ר" שמעביר את הגיבורים סמינר מזורז ואפקטיבי המלמד אותם כיצד בכל זאת לסבול אחד את השני.

תקציר פרק ראשון >> יום שישי ה-23/11

פלון וסטיב מהעונה הקודמת עדיין סובלים מאימה של פלון שמנסה להפריד בניהם. האם סטיב ימכור את המכונית שלו כדי להוכיח לחמותו שהוא לא רוצה את כספה של פלון?

תקציר פרק שני >> יום שישי ה-30/11

לינדה ידועה בכנותה הברוטאלית והיא הכי אוהבת להתעלל במישל, אשתו של בנה ג'ים. סבתו של ג'ים גוססת ומבקשת מהמשפחה לעשות שלום-בית לפני שתמות. האם יצליחו להגשים את משאלתה האחרונה של סבתא?

חמים על החמות – עונה 2. החל מה- 23/11 בימי שישי ב-18:00. בכורה!

שרדתי 5 / I SURVIVED S5 בכורה!

הסדרה הותיקה והאהובה חוזרת עם עונה חדשה של סיפורי הישרדות מצמררים שתעמיד אתכם בדילמה- מה אתם הייתם עושים במקומם?האם זה מזל, מקריות או אינסטינקט בסיסי לשרוד?

העונה החדשה מתמקדת בסיפורים קיצוניים במיוחד שמדגימים, לעתים באופן בלתי נתפס, את מלוא יכולתו של הרוע האנושי. התכנים שמציעה התוכנית לא תמיד קלים לצפייה, אך הם מיטיבים לבטא את כוחה של הרוח האנושית דרך סיפורי הישרדותם, כנגד כל הסיכויים, של הניצולים. הניצולים יכולים לתאר את החוויה ולנסות ולהסביר מה הכוח המניע במצבי אלה וכיצד שרדו את החוויה וזכו לספר עליה.

תקציר פרק ראשון >> יום חמישי ה-15/11

עונה חדשה לסיפורי הישרדות קיצוניים ומצמררים-בין השורדים הפעם: פורץ מטריד אישה בדירתה, דוב פוצע גבר ומשאיר אותו מדמם למוות ובת 16 נחטפת.

תקציר פרק שני >> יום חמישי ה-22/11

עונה חדשה לסיפורי הישרדות קיצוניים ומצמררים-בין השורדים הפעם:  זוג נשים מותקפות מינית בצידי הדרך , אסון טורנדו מפיל משאית הישר לתוך ביתו של גבר ובת 9 נחטפת לשלושה ימים כאשר עיניה מכוסות.

שרדתי – עונה 5. החל מה-15/11 בימי חמישי ב-22:30. בכורה!

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.