יום שישי , מרץ 29 2024

חדשות טלוויזיה: אוקטובר בערוץ ניקלודיאון

אוקטובר 2011 בערוץ ניקלודיאון

כלב חשאי סדרה חדשה ó

חבורת הגופים סדרה חדשה ó

הפינגווינים ממדגסקר פרקים חדשים ó

אפיק 47 ב-yes ערוץ 84 ב-HOT

כלב חשאיT.U.F.F. Puppy סדרה חדשה!

ימי ראשון- חמישי, החל מה 9 באוקטובר בשעה 10:50

סדרת אנימציה שגיבורה הראשי הוא כלב רפה שכל אך נחוש בשם דאדלי פאפי, העובד כסוכן חשאי עבור ארגון הביון T.U.F.F (Turbo Undercover Fighting Force). השותפה שלו היא חתולה בשם קיטי קאטסוול והשניים פועלים בעיר הבדיונית פטרופוליס המאוכלסת כולה על ידי חיות. פאפי ההיפר אקטיבי מתהלך עם חולצה שחורה בלבד ונוטה ללעוס באופן כפייתי את הישבן שלו. ניתוח הד.נ.א. שלו מראה כי הוא עירוב מושלם של כל סוג כלב הידוע לאדם. מכיוון שלכל זן של כלב יש מיומנות ייחודית משלו, כישוריו הטבעיים של פאפי הופכים אותו לסוכן מופלא ביותר. על אף אישיותו האקצנטרית והילדותית אומץ הלב שלו וכישוריו הופכים אותו לנכס אמיתי. קיטי קאטסוול היא הסוכנת מספר אחת בארגון וחברתו הטובה ביותר של דאדלי. היא מיומנת במגוון אמנויות לחימה ובשימוש בכלי נשק שונים, נוטה לקוצר רוח ובהלה, וידועה כמי שסבלה מימי הולדת טראומטיים בילדותה.

אוייבם הגדול ביותר של השניים הוא ארגון הרשע D.O.O.M בהנהגתו של העכברוש המרושע Verminious Snaptrap. באופן אירוני, על אף היותו עכברוש, הוא סובל מאלרגיה לגבינה. כמו דאדלי פאפי גם הוא היפר-אקטיבי, ילדותי ולא חכם במיוחד, ובאחד מפרקי הסדרה מתברר שהוא עדיין מתגורר עם אימו.

חבורת הגופים Bubble Guppiesסדרה חדשה!

ימי ראשון-חמישי, החל מה-4 באוקטובר בשעה 06:25

סדרת אנימציה לפעוטות ובמרכזה הרפתקאותיה של קבוצת ילדים דמויי בתולות ים. החבורה המזמרת מתגוררת בעיירה התת-מימית באבלטאקי ובין חבריה ניתן למצוא את גיל, אחד ממנחי התכנית וסולן קבוע. גיל הוא שטותניק בעל שיער כחול וזנב ירקרק מנוקד; מולי החכמה, המנחה הנוספת של התכנית וסולנית קבועה השרה את שירי הפופ של התכנית עם מיקרופון הדג הכחול שלה. למולי שיער ורוד,חזיית ביקיני כחולה וזנב כחול וגלי. היא חברתו הטובה ביותר של גיל; דימה הטומבוי, סולנית קבועה של שירי הריקודים בתכנית וחברה טובה של מולי; נוני, הדמות החכמה בתכנית שכמעט לעולם לא מחייכת. לנוני שיער כתום וזנב ירוק עם פסים. כמו כן הוא חובש מסיכת צלילה כחולה המשמשת לו ככל הנראה כמשקפיים;

מדי פרק תיתקל החבורה בסוגיה זו אחרת, תדון בה בסיועו של המורה מר גרופר, תשיר שירים בנושא ותבקר בחנות שבה עזרים ופתרונות.

הפינגווינים ממדגסקר- The Penguins of Madagascar

עונה חדשה!

ימי ראשון-חמישי, החל מה-9 באוקטובר בשעה 10:00

פרקים חדשים לסדרת האנימציה המצליחה.  גם הפעם נמשיך לעקוב  אחר הרפתקאותיהם של ארבעת הפינגווינים:  סקיפר, מנהיגם של הפנגווינים המחזיק בחיבה מיוחדת לקפה עם דג, קובלסקי, האסטרטג האנליטי של הקבוצה, פרייבט, הטירון הרגיש  וריקו, המומחה לנשק ולנפצים המתקשר באמצעות גניחות וילללות. ארבעת החברים, המבצעים יחדיו משימות שונות ומשונות על מנת להגן על ביתם בגן החיות של סנטרל פארק, זוכים לאופוזיציה מתמדת מצד שלישייה של למורים: ג'וליאן, מורט ומוריס המאמינים כי גו'ליאן הוא שליטו הבלעדי של גן החיות.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.