יום שישי , מרץ 29 2024

חדשות טלוויזיה: מאי בערוצי הסדרות של YES

אורים ותומים

החל מה- 15/5 ימי ראשון ב- 22:00

בערוץ yes Drama HD

פרקים זמינים גם ב- VOD

אורים ותומים היא סדרת דרמה חדשה, מותחת ומצוינת,  שמתרחשת בישיבה התיכונית הבדיונית הר-צור שבפרוזדור ירושלים, מוסד אליטיסטי ותובעני שמחנך את מיטב בניה של הציונות הדתית.

הסדרה עוקבת  אחרי חיי המורים, הרבנים, התלמידים וההורים בישיבה. בשנה שבה הישיבה עוברת תהליך של חילוף משמרות,  אחוזי ההרשמה יורדים והולכים ובעיות כלכליות מאיימות על קיומה של הישיבה. ראש הישיבה הוותיק פורש ואת מקומו תופש חתנו הצעיר. והוא נחוש לחולל מהפכה חינוכית למורת רוחו של הסגל הוותיק.

אך דווקא כאשר נראה שרוחות חדשות של פתיחות ורוך מנשבות בישיבה, הישיבה עוברת משבר קשה. גופתו של אחד התלמידים נמצאת במאגר המים הסמוך. התעלומה של מותו לא נותנת מנוחה לאחד התלמידים והוא מנסה לחקור מה קרה שם.

הסודות והשקרים שנחשפים תוך כדי החקירה שלו מאיימים לזעזע את אמות הסיפים של הישיבה שבה יש כלל אחד שאסור להפר : לא לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ.

הדמויות הראשיות:

יעקב – תום חגי

בן למשפחה מזרחית מהקטמונים. תלמיד מצטיין במקיף הדתי שהתקבל להר צור על מלגה ומגלה שהר-צור היא סביבה תחרותית בהרבה ומלטפת פחות.

יעקב הוא שלומפר, פזור דעת , ונוטה לרחפנות. אבל הוא גם נער סקרן וחקרן והוא כל הזמן דוחף את האף שלו למקומות שאסור.

במקום שבו אין ספר חול אחד לרפואה יעקב מרגיש צמא אדיר לחקור ולחוות את העולם שבחוץ. אנשים כמו יעקב לא היו מתקבלים פעם למעלה נתיב. הוא מרוקאי מקריית גת, נמוך קומה ומעט רופס. בוגר לשעבר, עיתונאי בתחילת דרכו, חשף את האפליה העדתית במקום ובכך פתח ליעקב ולכשכמותו אפשרות לימוד במוסד האליטיסטי.

ביני מלצר – תום אבני

נער הפוסטר של מעלה נתיב. נצר לשושלת של מצטיינים כפייתיים. מוכשר מבריק ירא שמיים ויפה תואר. לכאורה חסר פגמים. אבל המאמץ העצום שהוא משקיע בלהיות מושלם גובה ממנו מחיר כבד. הוא מדחיק וסותם ובולע. תמיד עושה את הדבר הנכון. ובינתיים, בפנים, מתבשלת אצלו סערה איומה שהולכת לטלטל אותו עד היסוד.

ר' אלישע- צחי גראד, הוא ר"מ וותיק בהר צור. מהשנה הראשונה לקיומה. אלישע הוא בוגר ישיבות חרדיות. קפדן וסגפן. שלא מאמין בליטוף של התלמידים. להיפך. יש לו לשון חדה וגישה קשוחה. אלישע ראה בעצמו מועמד לרשת את הרב גרנט בראשות הישיבה והוא הרגיש מתוסכל כאשר ר' חיים הועדף על פניו. מתחת לסרקזם שלו יש מרירות ותחושה קשה של החמצה. הוא נשוי ללא ילדים.

ר' גרנט- יהורם גאון

הרב יחיאל גרנט, 70, רב תובעני ומחמיר שהכריזמה שלו גרמה לתלמידיו להאמין שההקפדה והחדירה לפרטיות הם רק כלי להתעלות רוחנית, ושהעול הנפשי שמוטל עליהם ישתלם לבסוף. לאחר שעזב הרב גרנט את ראשות הישיבה, הרב הקשיש מסתובב בה כמלך שנושל מתפקידו, אבל באותה נשימה הוא עדיין מנסה לנהל אותה מאחורי הגב של חתנו הרב חיים.

ר' חיים – דני גבע ראש ישיבת הר צור ואחד מבוגריה. מתמנה לראשות הישיבה ומנסה לחולל בה מהפיכה חינוכית. אך נתקל בהתנגדות עזה של הממסד הוותיק. ר' חיים הוא איש אמת. מאמין בכנות ופתיחות מעל הכל. אבל הכנות שלו עומדת למבחן קשה כאשר הוא מבין שכדי להציל את הישיבה שבה למד הוא יצטרך לשקר להסתיר ולא לתת לסודות מחייו לצוף אל פני השטח.


מילדרד פירס Mildred Pierce

ימי רביעי מה- 18/5 ב- 22:00

בערוץHD yes Drama

פרקים זמינים גם ב- VOD

מילדרד פירס היא מיני סדרת דרמטית בת 5 פרקים בהפקה של HBO, המבוססת על רומן של ג'יימס מ. קיין מ-1941 בעל אותו השם.

זוכת האוסקר קייט ווינסלט מככבת בתפקיד הראשי בתור מילדרד פירס, ולצידה אוון רייצ'ל ווד ("המתאבק") כבתה הדיוה המוזיקאית וידה, גאי פירס כמאהבה, הופ דייויס וזוכת האוסקר הטרייה מליסה ליאו.
במאי: טוד היינז (מועמד פעמיים לאוסקר על "רחוק מגן עדן" ו"אני לא שם”)

המיני סדרה מבוססת על ספרו הקלאסי של ג'ייימס מ. קיין "מילדרד פירס" ומתרחשת בתקופת המיתון הגדול בארה"ב בשנות ה-20, העלילה נעה סביב חייה של מילדרד, פרודה טריה המנסה לשקם את חיה ולזכות באהבתה של ביתה. מילרד פותחת מסעדה לבדה ומכירה גבר חדש ומסעיר הנכנס לחייה.

המיני סדרה היא פרוייקט של היינז יחד עם המפיקה כריסטין ואשון, שסיפרה שכשהיינז שלח אותה לקרוא את הספר היא הופתעה לגלות שבניגוד לסרט הקלאסי מ-1945 בכיכובה של ג'ואן קרופורד, אין בספר המקור שום תעלומת רצח. היינז עצמו, מעריץ גדול של הסרט, קרא לראשונה את הספר ב2008, והופתע למצוא אותו שונה לחלוטין מהסרט – ספר העוסק במיניות של הדמות הראשית, יחסים בין אם לבת ומלא בניואנסים עדינים, וכל זאת על רקע מפולת כלכלית המזכירה מאד את הימים הנוכחיים.  ווינסלט, בהתאם, לא ראתה את הסרט כדי לא לקלקל את הופעתה ולבסס את הדמות של מילדרד כפי שהיא מופיעה בסרט – אשה מורכבת שהעצמאות שלה לא היתה אופיינית לתקופה בה חיה.

מה שמשך אותה לתפקיד היו היחסים האינטנסיביים בין מילדרד לוידה, יחסים שהוכתבו מאהבה על גבול האובססיביות של האמא לבתה.

היינז ו-ואשון ניגשו למי שהיתה הבחירה הראשונה שלהם לתפקיד – קייט ווינסלט, שלראשונה עשתה תפקיד טלויזיוני. בחירתה הוכרזה זמן קצר אחרי זכייתה באוסקר, מה שהדהים רבים שלא חשבו ששחקנית קולנוע בקאליבר שלה תעשה תפקיד טלויזיוני, ועל כך השיבה ווינסלט:
"Film, schmilm. I’m telling you, television is so much harder".

"מעולם לא עלה בדעתי, מעבר לאותו רגע שקיבלתי את חמשת התסריטים, ש'וואו זו טלויזיה ולכן איכשהו זה יהיה אחרת'" אמרה ווינסלט, "נכון, היה לנו הרבה יותר חומר לצלם, והיינו צריכים לעבוד מהר יותר, אבל הנחישות ורמת הריכוז שהיינו צריכים להביא למסך, בגלל מוגבלויות אלו, היו הרבה יותר אינטנסיביות, בכנות, יותר אינטנסיביות מכל סרט שאי פעם השתתפתי בו".

עלילה:

המקום הוא קליפורניה, השנה היא 1931. מילדרד פירס (זוכת האוסקר קייט ווינסלט), היא אמא צעירה עם כישרון אפיה, שנשארת "עגונה" לאחר שזרקה את בעלה מהבית. היא מוכרחה למצוא עבודה, באמצע השפל הכלכלי הגדול של המאה העשרים, כדי לפרנס את בתה בת ה- 11, ווידה (רייצ'ל ווד) ובתה בת ה- 7, ריי. חברת כוח האדם שהיא מבקרת בה מתגלה כלא מועילה כשכל העבודות שמוצעות לה לא הולמות אותה לדעתה.

מילדרד מחליטה לפתוח מסעדה משלה, ופתאום מרגישה שמצאה את ייעודה. למילדרד כעת יש הכל לכאורה- היא מגלה מה זאת אהבה בשנית כשהיא מתחילה לפתח רומן לא צפוי עם וולי בורגן (פירס), שותף עסקי של בעלה לשעבר. העסק החדש שהיא פתחה מצליח יותר מכפי שציפתה, ובעוד רוב אמריקה נמצאת במחסור, היא מתחילה להרוויח הון. רק דבר אחד חסר לה, הדבר שאותו היא רוצה הכי מהכל- שהבת שלה, ווידה, זמרת אופרה מוכשרת, תרכוש לה כבוד. היא מנסה ללא הרף להרוויח מווידה אהבה, אך לווידה המרוכזת בעצמה, לא בדיוק מתחשק ליישר את ההדורים.

הסדרה זכתה לביקורות מפרגנות, שהחמיאו לה על הניואנסים הדקים ועל משחקה המרשים של ווינסלט, בסאלון כתבו על הסדרה שהיא "יצירת מופת שקטה ושוברת לב", ב-People כתבו שמדובר ב"גילום אפי של דמות מעוררת השראה", בלוס אנג'לס טיימס פירגנו "טוד היינז נתן לנו לא רק כלי עשיר ומלא ניואנסים לקאסט מהשורה הראשונה – אלא גם מתנה נדירה ויקרה מפז: מלודרמה אמריקאית על מעמדות".

בניו יורק טיימס רשמו עליה שהיא "נאמנה עד אין קץ לספר המקורי של קיין" והסופר סטיבן קינג שביקר את הסדרה עבור ניוזוויק רשם שווינסלט וווד "חורכות את המסך" וש"ווינסלט מנצחת בהליכה את קרופורד".

אנשי החוק 2

ימי שני החל מה- 16/5 ב- 21:30

ב- yes Action HD

שימו לב: הפרק הראשון ישודר בהקרנת בכורה במוצאי יום העצמאות ב10/5 בשעה 21:00

גם ב- yes Action וגם ב- yes Drama

פרקים זמינים גם ב- VOD

סדרת המשטרה שנלחמת בפשע בישראל חוזרת בעונה שניה ומלאת אקשן!

במרכזי הערים המפויחות ובפרברים המטופחים, בריכוזי האוכלוסיה ולאורך הגבולות, 24 שעות ביממה ללא הפסקה – כוח המשטרה מתפקד כקו דק המפריד בין מדינה דמוקרטית לבין אנרכיה. "אנשי החוק" מביאה את סיפורם של השוטרים המרכיבים את הכוח.

בכל פרק תתמקד התוכנית בעיר אחת ותציג את הבעיות הייחודיות לאזור דרך תיעוד פעולותיהם של השוטרים בשטח. גם בעונה השניה התוכנית תשמור על תמהיל בין עבודת השיטור השגרתית והיום יומית ובין פעולות משטרה יזומות וקריאות בהולות לעזרה. צוות ההפקה יתלווה לשוטריםות במשך עבודתם השגרתית ויתעד את הפעולות המקצועיות הדרושות כדי לשמור על החוק החל בבדיקות סמים וחיפושים דרך מרדפים ומעצרים ועד חקירות בשטח ומבצעים יזומים.

העונה הראשונה של "אנשי החוק" זכתה לתהודה רבה בקרב הצופים, ואף דווח שבעקבות הצלחתה עלו באופן ניכר אחוזי הגיוס למשטרה.

ליידי גאגא: המופע

The Monster Ball Tour עבור HBO

יום שלישי ה- 10/5 ב- 22:00 מוצאי יום העצמאות

ב- yes Drama HD

זמין גם ב- VOD

ליידי גאגא: המופע, או בשמו האנגלי:Lady Gaga Presents: the Monster Ball Tour: At Madison Square Garden הוא מופע שצולם במשך שני לילות עבור רשת HBO.

זהו מופע ראשון מהטור העולמי של הזמרת, והוא ישודר בישראל יומיים בלבד אחרי השידור בארה"ב ב-HBO!

ליידי גאגא, זוכת חמישה פרסי הגראמי, היא אחת האומנים המרתקים והמיוחדים של השנים האחרונות, היא הפכה לסנסציה עולמית בן לילה ומכרה למעלה מ-13 מיליון עותקים מאלבומה The Fame. הסינגל הנוכחי שלה Born This Way הוא השיר ה-1,000 בתולדות המצעד האמריקאי שנכנס הישר למקום הראשון, וכבש את מצעדי ההורדות באייטונז.

ההופעה, על פי גאגא, מתארת את ניסיונה של גאגא ומעריציה (המכונים "המפלצות הקטנות" – Little Monsters) להגיע לנשף המפלצות.

המופע יכלול את להיטיה הגדולים וביצוע ללהיט החדש Born This Way. מעבר לשירים, גאגא אפשרה לצוות הצילום הצצה נדירה אל חייה הרחק מאורות הבמה והוא כולל גם הצצה אל ההכנות למופע עצמו ומה באמת קורה מאחורי הקלעים של ההופעה.

גאגא עצמה חשפה את קיום המופע בזמן הריאיון האייקוני שלה בתוכנית של ג'יי לנו (ו-HBO אישרו למחרת את הידיעה) ורשמה בטוויטר בזמן הצילומים למופע: "איזה חלום! מצטלמת למופע שלי ל-HBO, זה חלום שהתגשם".

נשיאת HBO סו נייגל אמרה: "ליידי גאגא היא הכישרון המוזיקלי הכי מרתק וייחודי בעולם כיום. אנחנו מתרגשים במיוחד מכך שהיא יוצרת עבורנו אלמנטים מיוחדים שיהפכו את ההופעה לחוויה מיוחדת ועוד יותר בלתי נשכחת לצופינו".

עיתוי המופע אינו מקרי והוא משודר לפני יציאת אלבומה החדש Born This Way שיצא ב-23 במאי. את המופע ביימה לוריאן גיבסון, שאחראית לכוראוגרפיה ברוב הקליפים של גאגא, כולל "פוקר פייס", "פפראצי", "Bad Romance" ו"טלפון".

המופע ישודר כחלק משידור מוצאי יום העצמאות, שיכללו גם את פרק הבכורה של העונה השניה של "אנשי החוק".


הגליידס The Glades

ימי שלישי החל מה- 3/5 ב- 22:45

בערוץ yes Action HD

הגליידס היא דרמת פשע קומית (ורומנטית לפרקים) על ג'ים לונגוורת' (השחקן האוסטרלי המעלף מאט פסמור, "בנות מקלאוד") בלש מהרחובות הקשוחים של שיקגו, המוצא את עצמו מועבר לעבוד באזור הביצות של דרום פלורידה- הגליידס, ומגלה שהחיים הפשוטים והשלווים שהוא חשב שצפויים לו, הם בדיוק ההפך…

לונגוורת', בלש נאה בעל טונות של קסם אישי, חטף מהמפקד שלו כדור הישר לישבן, כשהוא חשד בו (לשווא) שהוא שוכב עם אשתו, סיטואציה שאחריה ברור לו ולממונים עליו שהוא חייב לעבור. אחרי חבילת פיצויים נדיבה ממשטרת שיקגו הוא מוצא את עצמו בפאלם גליידס, עיירת נופש באזור הגליידס בפלורידה.

לונגוורת' שחיפש את החיים הפשוטים, חושב שבזכות ההעברה הוא יחליף את החיים הלחוצים בחיים שלווים ורגועים יותר (הוא מקווה שהדבר היחיד שיצטרך לעבוד עליו הוא השיזוף שלו וכישורי הגולף), ואת הפושעים וחוטפי התיקים באליגטורים נשכנים.

אבל במהרה הוא מגלה שהמקום לא בדיוק שקט כפי שחשב… הוא מופתע מהמספר הגבוה של מקרי הרצח באזור, מה שהופך את העבודה שלו ללחוצה ומתוחה אפילו יותר משיקגו.

ההתרברבות שלו, השנינות העוקצנית והביטחון העצמי המופרז, מכעיסים ומעצבנים כמעט את כל מי שמסביבו. ואף על פי כן, האינטליגנטיות שלו והדרך בה הוא מצליח לפתור מקרי רצח מסובכים הופכים אותו לתוספת חשובה במחלקה המשטרתית של פלורידה.

לונגוורת' גם מוצא אהבה חדשה במקום, וגם היא לא בדיוק באה לו בקלות. שמה קלי (קילי סנצ'ז, ניקי מ"אבודים")  אחות בבי"ח שגם לומדת בבי"ס לרפואה, ואם מסורה לילד בן 12.

את בנה, ג'ף, היא מגדלת לבד מאז שאביו נשלח לכלא, ומאז הוא לא מפסיק לנסות אותה ולמתוח את הגבולות, בזמן שהוא מנסה להסתגל למצב המוזר של הוריו (הסיבה מדוע ריי, בעלה, נמצא בכלא עדיין לא נחשפת). ג'ים מצליח לשעשע/לעצבן את קלי בחיזוריו, והיא מאוד מסתקרנת ממנו ומהקשר שיכול להיות ביניהם, למרות שהסלידה שלה משוטרים. היא מדי פעם מזכירה את הרצון שלה להיפרד מריי אבל לא רוצה להיות מאותן הנשים שמגישות לבעל שלהן מסמכי גירושים בעודו בכלא.

ד"ר קרלוס סנצ'ז (קרלוס גומז, ראול מ- ER  הפרמדיק ההומו) פתולוג זיהוי פלילי ואבא ובעל מסור, הוא קולגה וחברו הטוב של ג'ים.  האינטואיציות וההתעקשות של ג'ים מציקה לו לעיתים, בעיקר כשזה מגיע לפתירת מקרי רצח בהם הוא צריך להוכיח שוב ושוב את התיאוריות שלו. לד"ר סנצ'ז יש עוזר במעבדה- דניאל גרין (ג'ורן וול) סטודנט חנון בן 23, שעושה את ההתמחות שלו במעבדה. לונגוורת' נעזר בו לא מעט בפיענוח מקרי הרצח, והוא מבחינתו נלהב (אולי יתר על המידה) "מהתפקיד", מהמעורבות במקרים ומהקרבה למשטרה אותה הוא מוצא מגניבה ומעניינת.

המפקדת של לונג'וורת', קולין מאנוס (מישל הרד, "חוק וסדר: מדור מיוחד") היא מנהלת קשוחה וחריפת לשון, שלמרות שלונג'וורת עולה על עצביה, מאפשרת לו מרחב פעולה משום שהוא מביא תוצאות. אבל ברגע שהוא עובר את הגבול היא לא מהססת להעמיד אותו במקום.

בכל פרק לונגוורת' מתמודד עם מקרה אחר (גופת אישה כרותת ראש שנמצאה באגם, גופה שנמצאה במטוס נטוש, רצח של מדיום רוחני, בדיוק כשמדיום אחר ניבא שחבר של לונגוות' ימות בקרוב ועוד), בזמן שהוא מנסה לנהל את חייו החדשים.

בעקבות הצלחתה רשת A&E חידשה את הסדרה במהרה לעונה שניה – עונת הבכורה של הסדרה היתה המשדר הנצפה ביותר בתולדות הרשת (פרק הפתיחה הביא עימו 3.6 מיליון צופים) והיא חודשה לעונה מלאה של 13 פרקים.


קאסל 3 Castle

ימי שלישי החל מה- 17/5 ב- 22:00

בערוץ yes Action HD

מי חשב שלפענח מקרי רצח יכול להיות דבר כזה מהנה?

ריצ'ארד קאסל (ניית'ן פיליון, "פיירפלי") הוא סופר מתח ומסתורין מפורסם, ש"הרג" את הדמות הראשית בסדרת הספרים שלו וכעת יש לו מעצור כתיבה. הוא נקרא לעזור למשטרת ניו יורק לפתור מקרה רצח של חקיין המחקה את ספריו, ומתלווה לבלשית הנחושה קייט בקט (סטנה קטיק, "גיבורים", "היחידה"), חוקרת מוות מעולה, שנמשכת לתיקי חקירה מיוחדים והצטרפה לכוחות המשטרה בעקבות רצח אימה. קאסל, שרואה בבקט פוטנציאל לשאוב ממנה השראה לדמות חדשה בספריו (הבלשית ניקי היט), משתמש בקשריו, ומקבל אישור להמשיך ולהתלוות לבקט בחקירותיה.

העונה השלישית מתחילה באופן די מפתיע, כשבקט והצוות שלה מתפרצים לתוך דירה אפלה ומבולגנת, זירת רצח, הם מוצאים לא רק את הגופה שרועה על מיטה, אלא גם דמות נוספת שעומדת מעליה עם אקדח – ככל הנראה הרוצח שלה. רק שמתברר שהדמות הזו, היא לא אחרת מאשר… קאסל, אותו הם לא ראו כבר חודשים. לבקט אין ברירה אחרת והיא נאלצת לאסור את קאסל עד שהיא תצליח להוכיח את חפותו.

שוב מצטלבות דרכיהם של קאסל ובקט וכבר בפרק השני הם מחפשים יחד אחר מי שרצח מדיום מפורסמת, תוך כדי שהם מתווכחים ביניהם האם יכולות על טבעיות באמת קיימות אצל אנשים מסוימים או שהכל זיוף. כשמגיע מכתב מהנרצחת בו כתוב שהיא חוזה את מותה, זה משנה את התמונה והם חייבים להחליט מי כתב את המכתב- האם היא עצמה, או הרוצח…

כך ממשיכה העונה, כשבכל פרק מקרה רצח מוזר ומזעזע אחר אותו צריך לפענח, כמו: גופה של רופא שנמצאת בארון קבורה של מישהו אחר, רצח שמערב אקדחים עתיקים וכדור בן 200 שנה, רצח של "שוטר" שמתגלה בעצם כחשפן שלובש תלבושת של שוטר בהופעותיו, רצח של אדם שזכה בלוטו ב- 117 מיליוני דולרים ונמצא מת ליד הכספת המרוקנת שלו, מקרה בו אישה עשירה נרצחה עם אקדח מסמרים, אדם שנמצא מת בתוך תנור פיצה ועוד ועוד מקרים.

בעונה זו עוברים על בקט וקאסל דברים לא קלים מבחינה נפשית:

קאסל נאבק ברגשותיו לג'ינה, אשתו לשעבר שחזרה לתמונה, ובקט מתמודדת עם חקירת הרצח של אמא שלה (שלא הולכת חלק) ופצעים ישנים נפתחים מחדש. אנחנו מגלים מי היא החברה החדשה של אספוזיטו וראיין מחליט להציע נישואין לג'ני.

במסגרת קו העלילה מסוף העונה השניה בו "גל חום", רב המכר בגילומה של "ניקי היט" הופך לסרט הוליוודי, מתארחת השחקנית לורה פרפון (דונה מ"מופע שנות ה-70") בפרק 11 בתפקיד נטלי רודס, שחקנית הוליוודית צעירה שעומדת לגלם את דמותה של ניקי היט,  המצטרפת לבקט וקאסל (כחלק מ"השיטה שלה") בניסיון לחקור לעומק את הדמות אותה היא מגלמת בסרט.

שחקנים אורחים במהלך העונה: אלון אבוטבול בתפקיד השגריר הסורי, לי טרגסן ("אוז", "עקרות בית נואשות"), לאנס הנריקסון ("הנוסע השמיני"), כוכב הקאנטרי והאקס של ג'וליה רוברטס לייל לאבט כסוכן קונספירטיבי, ז'יל מאריני ("סקס והעיר הגדולה: הסרט") ואדריאן פסדר ("גיבורים") בתפקיד אורח כסוכן FBI הנחוש לעצור טרוריסטים אפילו במחיר של סילוקם של קאסל ובקט.

Wipeout – המהדורה המיוחדת

שבת ב-17:05 החל מה- 21/5

ב-yes Comedy HD

זמין גם ב- VOD

האנשים הטובים לבית Wipeout הבינו את מצוקתנו ואת הקושי לחכות עד שהקיץ יגיע, ולכן פינקו אותנו במהדורה מיוחדת – המחולקת לשתי תימות Winter Wipeout ו-Spring Wipeout.

וכשמם כן הן – מהדורת החורף, הWinter Wipeout מביאה את רוח הWinter Wonderland-  למסלול המכשולים המצחיק ביותר בעולם – עם מתקנים חדשים שכולם שלג, ברד, קרח, כדורי שלג המותזים על המשתתפים והמים החמימים הוחלפו במי קרח.

בין המתקנים החדשים ניתן למצוא את "מדרגות הקרח מהגיהנום" שיקשו על המתחרים לטפס עליהן, "מכת הקרח"  שמטאטאת את המתחרים לתוך המים, ו"זינוק הקרח" שיעיף אותם באויר.

והמתקן האכזרי מכל? "הבית של סבתא" – בית אחד שאף אחד לא רוצה לבקר בו…

ה-Spring Wipeout, מהדורת האביב,  מכילה מתקנים כמו "המדרגות המפחידות" שכל צעד בהן יכול לשלוח את המתחרים למים הקרים שמתחת, "Bed Bug" שורצת חרקים ענקיים ואימתניים שיעשו הכל כדי להעיף את המתחרים, ה"ספרינג פלינג" שיעיף אותם באויר ו"המטבח של ווייפאאוט" בו הם יתמודדו עם נקניקיות ענק וקורנפלקס רטוב במיוחד…

האנטומיה של גריי – הפרק המוזיקלי
Grey's Anatomy – Song Beneath The Song

יום שני ה- 30/5 ב- 21:15

בערוץHD yes Drama

הפרק המוזיקלי של האנטומיה של גריי.

"שיר מתחת לשיר" הוא פרק מיוחד של האנטומיה של גריי המשלב לאורכו שירה (בקולם של שחקני הסדרה), המשמשת כביטוי לצפונות ליבם של הדמויות / מוזיקת רקע, כשכל השירים הם ביצועים שלהם לשירים שהפכו לאייקוניים בזכות הופעתם ב"האנטומיה של גריי" (אחת הסדרות הכי מוזיקליות בטלויזיה), כולל "How To Save A Life" ו"Chasing Cars".

הרקע לאירועי הפרק (זהירות ספויילר) הוא תאונת הדרכים של קאלי טורז, המגיעה במצב אנוש לביה"ח. בעוד אוהביה ויקיריה מנסים להציל אותה על שולחן הניתוחים, בשל פגיעת המוח שלה, בת דמותה מתבוננת מהצד ושרה יחד עם הרופאים. על מנת להציל את התינוק שלה ושל מארק (ושל אריזונה) מגיעה לסיאטל גרייס ד"ר אדיסון מונטגומרי (קייט וולש בהופעת אורח מ"מרפאה פרטית"). (סוף ספויילר)

הפרק המוזיקלי היה בתכנון בזמן היום השלישי לצילומי הפיילוט לסדרה לדברי היוצרת שונדה ריימס, כמעריצה שרופה של מחזות זמר ושל הפרק המוזיקלי של "באפי", ריימס נידנדה למפיקה בפועל "אני לא יכולה לחכות לעשות פרק מוזיקלי". הרשת אמרה לה ש"מדובר ברעיון הכי טיפשי בעולם".

אבל בזמן שביתת התסריטאים, כשריימס וחבריה השביתו את ההפקה ויצאו להפגין, היא החליטה לארגן קונצרט משותף לקאסט של מרפאה פרטית/האנטומיה של גריי על מנת לגייס כספים עבור כל אנשי הצוות שנפגעו מהשביתה. וכששרה רמירז (קאלי), זוכת טוני בעברה, פתחה את הפה והפילה  את האולם, ריימז ידעה שהיא חייבת לחזור אל הפרק. היה זה גם הרעיון של רמירז שכל הביצועים בפרק יהיו לשירים שהפכו לאייקוניים בזכות הסדרה.

אמריקן איידול – הגמר הגדול

יום שישי ה- 27/5 ב- 22:00

בערוץHD yes Drama

שימו לב: יום השידור אינו סופי והוא יושפע מהשידור בארה"ב (כרגיל: פחות מ-24 שעות אחרי)

"אמריקן איידול", הסדרה הנצפית ביותר באמריקה, המציאה את עצמה מחדש בעונה הנוכחית, עם נבחרת חזקה במיוחד, הדחות מפתיעות ופאנל שופטים מחודש הכולל את סולן "אירוסמית'" סטיבן טיילר וג'ניפר לופז.

פרק הגמר צפוי להיות כשעתיים וכמיטב המסורת לארח חלק מהשמות הגדולים ביותר במוזיקה כיום.

פרטים מדוייקים יותר על יום השידור ימסרו בהמשך.

תאריכי עליית וירידת סדרות

עונות וסדרות חדשות במאי:

תאריך

סדרה

יום

שעה

ערוץ

3/5

הגליידס

שלישי

22:45

yes Action HD

10/5

ליידי גאגא: ההופעה

שלישי

22:00

yes Drama HD

10/5

אנשי החוק 2 – בכורה

שלישי

21:00

yes Action HD

16/5

אנשי החוק 2

שני

21:30

yes Action HD

15/5

אורים ותומים

ראשון

22:00

yes Drama HD

17/5

קאסל 3

שלישי

22:00

yes Action HD

18/5

מילדרד פירס

רביעי

22:00

yes Drama HD

21/5

Wipeout – המהדורה המיוחדת

שבת

17:05

yes Comedy HD

מסתיימות במאי:

תאריך

סדרה

יום

שעה

ערוץ

3/5

קאסל 2

שלישי

22:00

yes Action HD

3/5

אפיזודס

שלישי

21:55

yes Comedy HD

28/5

SNL  36

שבת

22:00

yes Comedy HD

11/5

טרמיי

רביעי

22:00

yes Drama HD

27/5

אמריקן איידול 10

שישי

22:00

yes Drama HD

25/5

קפריקה

רביעי

20:00

yes Sci Fi HD

31/5

מחסן סודי 13 2

שלישי

20:45

yes Sci Fi HD

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

אין תגובות

  1. יוסי

    חודש חלש. נגמרים דברים טובים ואין כמעט התחלות חדשות. זה הזמן לרוקן את היס מקס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.