יום שישי , אפריל 19 2024

חדשות טלוויזיה: מאי בערוצי הסדרות של הוט

* כל הסדרות המובילות של HOT3 – מעכשיו באיכות צפייה מושלמת גם בערוץ HOT3 HD *

תכנים חדשים:

ילדי ראש הממשלה סדרה חדשה

הדרמה החדשה של HOT, מאת שחר מגן ונעה רוטמן, בכיכובם של מיכאלה עשת, אלונה טל, רמי הויברגר, מארינה מקסימיליאן בלומין, גילה אלמגור, לי בירן, איתי תורג'מן, אוולין הגואל ,שרון אלכסנדר ועוד.

"ילדי ראש הממשלה" עוקבת אחר משפחתו של ראש הממשלה, שאול אגמון (רמי הויברגר), בשנה הראשונה לכהונתו. הכניסה לבית בירושלים משנה את חייהם של אשתו דיתי (מיכאלה עשת) וילדיו לבי (אלונה טל) וגולן (לי בירן) מן הקצה אל הקצה. עלילת הסדרה מתמקדת בסיפור התבגרותן של שתי נשים סביב ראש הממשלה- הרעייה והבת הבכורה. שתי הנשים חוות טלטלה עם בחירתו של אבי המשפחה, ומתמודדות כל אחת בדרך שונה עם העולם החדש שנקלעו אליו.

בניגוד לאבי המשפחה, המינוי נכפה על בני משפחת אגמון, והם נתונים מעתה תחת זכוכית מגדלת ציבורית. כל אחת מהדמויות נכנסת לבית כלא פרטי משלה (מאבטחים, מצלמות ושערים חשמליים ילוו אותם מעתה), ומחפשת את הכוחות לפרוץ אותו.

עוד משתתפים: מארינה מקסימיליאן בלומין כאלין, מזכירת הלשכה הכוחנית; גילה אלמגור כאמו חדורת המוטיבציה של ראש הממשלה; אוולין הגואל כעמליה בילצ'יק, אם הבית שמעריצה את גברת רבין וגם את שגאל; שרון אלכסנדר כחיליק הגנן; איתי תורג'מן כקובי דהן, כוכב תוכנית הסאטירה המצליחה של המדינה, "ישראל השנייה", שמתמחה בחיקוי של ראש הממשלה וגם מנהל רומן עם הבת של המשפחה הראשונה; נינה קוטלר כמזכירת אשת ראש הממשלה; שרית וינו אלעד כאחותו התימהונית של ראש הממשלה, ועוד רבים.

יוצרי הסדרה: שחר מגן ("חשופים") ונעה רוטמן

תסריטאי ראשי: שחר מגן

תסריטאית: נעה רוטמן

במאי: אלון בנארי ("מתי נתנשק", "קצרים")

הפקה: רם לנדס – "קודה הפקות" ("חשופים", "מחוברות")

החל מה-17.5, ימי שלישי, בשעה 22:30 (שידור נוסף ביום שישי ב-22:00, ויום שבת ב-24:05), ב-HOT3 וב-HOT VOD

חיים בלתי צפויים – עונה 2 – Life UneXpected עונה חדשה

הדרמה האהובה, מהיוצרים ליז טיגלאר ("אחים ואחיות") וגארי פלדר ("אל תוציא מילה"), של רשת "CW" וחברת "CBS", חוזרת בעונה חדשה, שהסתיימה לאחרונה בארצות-הברית. אחרי עונת בכורה מוצלחת, שזכתה לעידוד המבקרים וביססה קהל מעריצים קבוע, חוזרת הסדרה המתוקה והמרעננת לעונה נוספת.

במרכז העלילה ניצבת הנערה לקס, שלאחר 15 שנים בין שורה של משפחות אומנות בפורטלנד, מחליטה לקחת שליטה על חייה ולהפוך עצמאית, אך החוק מוביל אותה חזרה, או יש לומר- לראשונה, להשגחתם המלאה של הוריה הביולוגיים. לקס, שנמסרה לאימוץ עם לידתה, אך מעולם לא אומצה, מתאחדת עם אמה קייט ואביה בייז, שלא רק התנכרו אליה, אלא גם אחד לשני מאז אותו לילה בתיכון שהוביל ללידתה. כעת, קייט היא מגישת רדיו מצליחה, בעוד בייז אמנם מנהל בר משלו, אך לא ממש יודע לנהל שום דבר בחייו.

השלישייה הזו יוצרת משפחה לא מתפקדת ובהחלט לא רגילה, שאף הופכת יותר מסובכת בעקבות האירוסין של קייט והמגיש שלצדה בתוכנית הרדיו- ריאן. היא ובייז מתקשים להפוך להורים-ברגע, ולגדל את בתם שרק עכשיו למדים להכיר, בעוד ריאן נאלץ להתמודד עם העובדה שהאהבה שלה לבייז, שעל פניו נדמית כאהבה אחת גדולה לויכוחים וריבים- לא נעלמה עם השנים. ובינתיים, בין כל המהומות מסביבה, לקס עצמה מנסה להשתייך למשפחה הישנה-חדשה שלה, לקבל את העבר וההווה יחד, ולעיתים קרובות נקרעת בין חבריה הותיקים, נערים חסרי בית, שנזרקו ממשפחות אומנה ממש כמוה, ובין המשפחה שמעולם לא הייתה לה.

כשהמשפחה יוצאת הדופן הזו מתחילה לצמוח ביחד, וכולם מגדלים את כולם, לקס מעודדת את אביה לגלות את אהבתו לאויבת המושבעת שלו- קייט, וכזכור, בפינאלה המותח של העונה הקודמת, בייז ניסה לעצור את חתונתה, אך זה היה מאוחר מדי. בעונה החדשה, השלישייה המשונה הופכת כעת לרביעייה עוד יותר משונה, כשריאן מצטרף רשמית למשפחה הכי לא צפויה שיש, ויחד הם עומדים לעבור שורה של אתגרים חדשים. אחרי אסון לא צפוי, בייז נאלץ לחפש עבודה אצל אביו התובעני, בעוד גם קייט עוברת מהפך מקצועי, ועלולה לאבד את מקומה בתחנת הרדיו. בינתיים, היחסים בין לקס לבן-זוגה באג מסתבכים, והיא נשאבת לסיפור אהבה יוצא דופן שמעמיד אותה בסיכון.

בסדרה מככבים בריט רוברטסון ("צעקה 4"), שירי אפלבי ("רוזוול"), כריסטופר פולאה ("מד מן"), אוסטין באסיס וקר סמית' ("דוסון קריק"), כשהעונה מצטרפת לצוות השחקנים אמה קואלפילד ("באפי ציידת הערפדים").

החל מה-5.5, ימי חמישי, בשעה 20:30 (שידור נוסף ב-01:00, יום שבת ב-13:50 ו-18:15, וביום ראשון ב-15:25 ו-19:00), ב-HOT3

האחות ג'קי – עונה 3 – Nurse Jackie עונה חדשה

הקומדיה השחורה ועטורת השבחים, זוכת שני פרסי ה"אמי", בכיכובה של אידי פאלקו, של רשת הכבלים המובילה "Showtime" וחברת "Lionsgate", שבה בעונה חדשה, שעלתה לפני חודש בלבד בארצות-הברית.

בטקס פרסי ה"אמי" האחרון גרפה "האחות ג'קי" שני פרסים, בראשם פרס השחקנית הקומית הטובה ביותר שהוענק לפאלקו על משחקה בסדרה. ג'קי הוכתרה לאחרונה כ"מכורה הטובה ביותר על המסך" על-ידי ה"לוס אנג'לס טיימס", שציינו ש"על המסך מכורים באים והולכים, אך אף-אחד מהם לא משתווה לאחות ג'קי. יש בה אמת ראויה לשבח ובלתי ניתנת לעצירה, שנכנסת מתחת לעור". ה"ניו-יורק דיילי ניוז" כתבו עם עליית העונה החדשה ש""האחות ג'קי" מוגשת מצוין על-ידי צוות השחקנים, שמוכיח שהקומדיה הטובה ביותר שוכנת בדברים הכי לא מצחיקים".

את הקומדיה השנונה, מחממת הלב והמצחיקה הזו, מובילה פאלקו בדמותה של ג'קי פייטון, אישה מבריקה הרחוקה מנורמאליות. ג'קי היא אחות בבית-החולים "אול סיינטס" שבניו-יורק, שמנווטת ומאזנת בכישרון רב את חדר המיון אחוז הטירוף והשוחק. היא מלהטטת בין חולים, רופאים ואחיות, ועושה כל שביכולתה בכדי לספק לחולים את הטיפול הטוב ביותר, עם צדק רפואי משלה, ומחוץ לנורמות של מערכת הבריאות המתפוררת.

ג'קי היא אשת משפחה וחברה מסורה וחסרת מנוחה, אך היא מחביאה חולשה למשככי כאבים, רומן אסור מחוץ לנישואין, ואת העובדה שהיא בכלל נשואה ואם לשתי בנות מחבריה לעבודה. כשהחבאת האמת נהיית יותר ויותר מסובכת, והשקרים הולכים ונערמים, גם למדחיקנית כמו ג'קי החיים נהפכים מאתגרים ומסוכנים, כשהתוצאות של החלטותיה המסובכות- או שוברות לב או קורעות מצחוק.

בפינאלה המטלטל של העונה הקודמת, האמת המכוערת החלה לסגור על ג'קי, כשהמאהב שלה, אדי, מאיים להתוודות על הרומן שלהם בפני בעלה, קווין, בעוד קווין עצמו וחברתה הקרובה ד"ר אוהרה מגלים על חיבתה של ג'קי לכדורים, ומחליטים לקחת את העניינים לידיים. אך גם האנשים הקרובים לג'קי לא יודעים שהתערבות בחייה לא הולכת לעצור את מי שהפכה לאשפית השקרים הלבנים. העונה החדשה נפתחת בדיוק בנקודה שקודמתה הסתיימה, כשג'קי סגורה בשירותי ביתה, מתלבטת מול השתקפותה במראה, בעוד קווין וד"ר אוהרה מחכים מחוץ לדלת לאחר שהתעמתו עמה. ג'קי פותחת עונה עם שקר נוסף, כשהיא מתריסה בפניהם ומצהירה שהיא לא מכורה לסמים. בינתיים, בית-החולים בכוננות גבוהה עקב סגירתם של מספר מוסדות רפואיים בסביבה, אך דווקא באווירה מלחיצה כמו זאת ד"ר אוהרה מסרבת לעבוד יחד עם חברתה לשעבר ג'קי. העניינים מתוחים, אך רק ג'קי יודעת איך להסתיר את המצב בצורה הטובה ביותר.

לצדה של פאלקו מככבים בסדרה פיטר פצ'ינלי ("דמדומים"), איב בסט ("נאום המלך"), מריט וובר ("סטודיו 60"), פול שולץ ("הסופרנוס"), דומיניק פומוסה, אנה דיאוור סמית' ("רייצ'ל מתחתנת"), סטיבן וואלהם וארג'ואן גאפטה. במהלך העונה יגיעו להופעות אורח ג'ודית לייט ("מי הבוס", "בטי"), ג'יבנגה אקינגבה ("הסמויה") וג'יימי אלכסנדר ("קייל XY").

החל מה-17.5, ימי שלישי, בשעה 23:00 (שידור נוסף ביום שישי ב-22:35, וביום שבת ב-24:40), ב-HOT3 וב-HOT VOD

המשרד – עונה 7 – The Office עונה חדשה

הגרסה האמריקאית של הקומדיה המצליחה, זוכת ארבעה פרסי ה"אמי" ופרס "גלובוס הזהב", של רשת "NBC" וחברת "Universal", שבה בעונה האחרונה של כוכב הסדרה סטיב קארל.

7.7 מיליון איש צופים בממוצע בימים אלה בעונתו השביעית של הסיטקום המוקומנטארי, שביסס לעצמו במהלך שש עונותיו מעמד של סדרת קאלט, וחזר בעונתו החדשה בסתיו האחרון. השנה הייתה מועמדת הסדרה לארבעה פרסי "אמי" נוספים ולפרס "גלובוס הזהב", וממש לאחרונה חודשה לעונה נוספת.

העונה, ובמיוחד לכבוד עזיבתו של קארל, צפויה שורה ארוכה ומדוברת של הופעות אורח מיוחדות. קתי בייטס שבה לתפקידה כג'ו, המנכ"לית האימתנית. יוצר וכוכב הפורמט המקורי ריקי ג'רווייס מתארח בדמותו של דיוויד ברנט, המקבילה של מייקל סקוט (קארל) בבריטניה. וויל פארל, שכיכב לצדו של קארל ב"והרי החדשות", מגיע לתפקיד אורח למספר פרקים כדיאנג'לו וויקרס, המחליף הזמני של מייקל, שיוכיח שבדיוק כמוהו, גם הוא לא הולם לתפקיד הבוס. לאחרונה פורסם כי בפרק סיום העונה המצופה, שיהיה ארוך מהרגיל, ושג'רווייס אף יתרום בכתיבתו, יתארחו וויל ארנט ("משפחה בהפרעה"), ריי רומנו ("גברים בגיל הזה"), ג'יימס ספיידר ("בוסטון ליגל") וקתרין טייט ("דוקטור הו")- כולם יגיעו להיבחן למשרה הפנויה שמשאיר אחריו מייקל סקוט.

בעונה החדשה, מלבד החיפוש אחר היורש של מייקל, מתוך וגם מחוץ לכותלי המשרד, יתרחשו מספר מאורעות חגיגיים נוספים. אחרי יותר מעשור של הפקה, שנרמז עליה בעונות הקודמות, נחשף הסרט המסתורי של מייקל, שבו משתתפים כל אנשי המשרד, ואפילו אהבות ישנות שלהם- האקסית של ג'ים, קארן (ראשידה ג'ונס, "מחלקת גנים ונוף"), חברתו האיומה לשעבר של מייקל, ג'ן (מלורה הארדין, "מונק"), והארוס לשעבר של פאם, רוי. דני קורדריי (טימותי אוליפנט, "צדק פרטי"), גבר נוסף מעברה של פאם, שהעונה זוכה לקידום מקצועי, חוזר לחייה, כעת כאיש מכירות מתחרה וערמומי. בהחלטה כמובן מאוד לא נבונה, מייקל מחליט ליצור קשר עם בנות-הזוג שלו לשעבר, ומחזיר לחייו את הולי (איימי ראיין, "נראתה לאחרונה"), שבהמשך חוזרת למשרד רשמית. במקביל, אנדי מנסה להרשים את ארין, שבכלל מפתחת קשר עם עובד אחר במשרד, בין-השאר בעזרת העלאת המיוזיקל "סוויני טוד" בתוך המשרד.

הסדרה, שמבוססת על הפורמט הבריטי המוערך ועטור הפרסים של ריקי ג'רווייס וסטיבן מרצ'נט ב"BBC", נוצרה בגרסתה האמריקאית המוצלחת על-ידי גרג דניאלס ("מחלקת גנים ונוף", "המלך היל"). הסדרה, בסגנון דוקו-ריאליטי ייחודי, נותנת לצופים להיות זבוב על הקיר הכי מטופש בארצות-הברית- של המשרד הלא מוצלח לניירת "דאנדר מיפלין" שבסקרנטון, פנסילבניה. העלילה מגוללת את קורותיהם של עובדי המשרד, כפרודיה על עולם המשרדים המודרני.

סטיב קארל הוא המנהל האזורי מייקל סקוט, הבוס חסר הטאקט והכישורים של המשרד, שמוביל בגאווה את ה"דוקומנטארי" בהתלהבות בלתי ניתנת לריסון. מייקל מאמין שהוא הבדרן של המשרד, המנטור המנוסה והמקצועי של הקולגות שלו, והחבר החביב של עובדיו. אין לו מושג שהעובדים, קבוצה של דמויות אקלקטיות, משונות ומוקצנות, סובלים את התנהגותו הלא הולמת רק בגלל שהוא זה שחותם להם על המשכורות. מייקל, שמנסה פעם אחר פעם להתחבב ולהרשים, לבסוף מוצג כאבסורדי, אווילי ופתטי.

לצדו של קארל מככבים בסדרה ראיין ווילסון ("הרוקר"), ג'ון קרסינסקי ("לצאת לדרך"), ג'נה פישר ("מחליקים אותה"), בי. ג'יי. נובאק ("ממזרים חסרי כבוד") ואד הלמס ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס").

החל מה-19.5, ימי חמישי, בשעה 22:55 (שידור נוסף ביום שבת ב-12:35 ו-19:50), ב-HOT3

ממפיס ביט – Memphis Beat סדרה חדשה

דרמת הפשע החדשה, של רשת הכבלים "TNT" וחברת "WB", מבית ההפקות של ג'ורג' קלוני וגרנט הסלוב ("גברים שבוהים בעזים"), ובכיכובו של ג'ייסון לי, הפכה לאחת מהפתעות השנה בטלוויזיה האמריקאית.

נתון גבוה של 4.7 מיליון איש בממוצע צפו בעונת הבכורה של הסדרה, שעלתה השנה בהובלתו של לי ("דוגמה", "ונילה סקיי"), מה שהביא לחידושה בספטמבר האחרון לעונה נוספת, שצפויה לעלות בקיץ הקרוב. ה"הוליווד ריפורטר" טענו ש"אפילו כשיש רוויה מסדרות שוטרים, מגיעה "ממפיס ביט" עם דמות מרעננת, סביבה מרעננת, ומראה וסאונד מרעננים, שמוכיחים כנגד כל הסיכויים ששחקנים טובים וביצוע מלא חיים מנצחים את הפורמט". ה"ניו-יורק פוסט" כתבו "הסדרה המצוינת הזאת מכניסה רוח חדשה בדרמות השוטרים, גורמת לך להמשיך לנחש, ופס-הקול שלה מהפנט".

ברוכים הבאים לממפיס, עיר כל-כך עשירה ברקע היסטורי ותרבותי, שהיא דורשת סוג ייחודי של שוטרים על-מנת לשמור אותה בטוחה. ג'ייסון לי הוא דווייט הנדריקס, בלט משטרה מצליח אך חריג, בזכות הקשר האינטימי שלו עם העיר, תשוקה למוזיקת הבלוז, וקירבה עמוקה לאמו. הנדריקס, ג'נטלמן דרומי המכנה את עצמו "השומר של ממפיס", מכיר את העיר על כל פניה, והוא האדם המושלם לגונן עליה, כבודה, תושביה, ההיסטוריה וסצנת הבלוז שלה.

למרות האינסטינקטים החדים שלו כבלש, המסירות הרבה שלו למולדתו מפצה על סגנון העבודה שלו- משוחרר, קליל, רגוע, ובעיקר לא הולך יד ביד עם הבוסית החדשה והתובענית טניה רוס (זוכת "גלובוס הזהב" אלפרה וודארד, "פחד ראשוני"). אך דווייט מקווה לסחוף אותה בקצב משלו, במיוחד כשהוא עולה לבמה במועדון המקומי לשיר פזמון אגדי אחד או שניים של המנטור שלו- יליד העיר אלביס פרסלי.

לצדם של לי ווודארד מככבים בסדרה די. ג'יי. קוואלס ("רוד טריפ"), סיליה ווסטון, סם הנינגס ("להציל את גרייס"), לאנרד ארל הווז ואברהם בנרובי ("ER"). במהלך העונה מגיעה ג'ולייט לואיס ("פסגת הפחד") לתפקיד אורח כאישה שבעלה נעדר, ושולחת את הנדריקס לאתר אותו על מנת לאחד את משפחתה.

החל מה-13.5, יום שישי, בשעה 23:35, ב-HOT3

חמש שעות מפריז

סרט דרמה, זוכה פרס פסטיבל חיפה, בבימויו של לאון פרודובסקי ("טרויקה"), ובכיכובם של דרור קרן והלנה ירלובה. יגאל הוא נהג מונית מבת-ים, וחובב שנסונים. לינה היא מורה למוזיקה, שחלמה להיות פסנתרנית. שניהם ויתרו על חלומותיהם, אך ליגאל נותר חלום אחד- לטוס לפריז. הבעיה היא שהוא גם מפחד מטיסות. אבל אז הם נפגשים, לאט-לאט מתאהבים, ומגלים שגם באמצע החיים אפשר לאהוב כמו בסרט צרפתי. דווקא אז החיים מעמידים אותם למבחן.

שחקנים: דרור קרן, הלנה ירלובה, ולדימיר פרידמן, מיכי ורשביאק, לנה סחנוב, אריאל קרושין, יורם טולדנו, דנה גלוזמן, דורית לב-ארי. בימוי: לאון פרודובסקי (ישראל, 2009).

10.5, יום שלישי, בשעה 22:30 (שידור נוסף ביום שישי ב-22:00, וביום שבת ב-20:05), ב-HOT3

תכנים בשידור נוסף:

ואלס עם באשיר

סרט אנימציה דוקומנטארי, בבימויו של ארי פולמן ("קלרה הקדושה"), שזכה בשישה פרסי אופיר, קטף את פרסי "גלובוס הזהב" ו"סזאר" בקטגוריות הסרט הזר הטוב ביותר, ואף היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריה זו, לצד עיטורו בפרסים בינלאומיים. מלחמת לבנון, צבעונית והזויה כמו שמעולם לא נראתה, מוצגת בסרט ייחודי זה שנעשה בטכניקת "קאטאאוט" (על-ידי המאייר דוד פולונסקי ובמאי האנימציה יוני גודמן), תוך שילוב ראיונות, זיכרונות ורגעים סוריאליסטיים המבוססים על זיכרונותיו וחוויותיו של פולמן עצמו ממלחמת לבנון, כשבמרכז העלילה עומד הטבח במחנות הפליטים סברה ושתילה.

מדבבים: ארי פולמן, מיקי לאון, אורי סיון, יחזקאל לזרוב, רוני דייג, שמואל פרנקל, זהבה סולומון, רון בן-ישי, דרור חרזי. בימוי: ארי פולמן (ישראל, 2008).

6.5, יום שישי, בשעה 22:50, ב-HOT3

המתמחה סלבס – עונות 7-8 – The Apprentice

שתי עונות הסלבס הראשונות של אחת מתוכניות הריאליטי הנצפות ביותר באמריקה, של רשת "NBC", בהגשתו של איש העסקים והמיליארדר דונלד טראמפ. קבוצה של ידוענים מתמודדים על הזדמנות לעבור את ראיון העבודה האולטימטיבי של טראמפ (וגם בעונג להיות "מפוטרים" על-ידו), במטרה לגייס כספים עבור ארגוני צדקה, ולזכות בתואר- המוח העסקי הטוב ביותר. בכל פרק הסלבריטאים, שמפוצלים לשתי קבוצות, מתחרים ביניהם בשלל משימות ואתגרים עסקיים, כשבכל פעם אחד מנציגי הקבוצה המפסידה- יפוטר. לצדו של טראמפ שופטת בתו, אשת העסקים והחברה איוונקה טראמפ. בין הידוענים שמשתתפים בעונות הסלבס- פירס מורגן, ג'ואן ריברס, ג'ין סימונס, נדיה קומנצ'י, קלואי קרדשיאן ודניס רודמן.

החל מה-12.5, ימים ראשון-חמישי, בשעות 09:35, 13:10 ו-17:40, ב-HOT3

מדיום – עונה 3 – Medium

עונתה השלישית של דרמת העל-טבעי האהובה, זוכת פרס ה"אמי", של רשת "CBS", בכיכובה של פטרישיה ארקט. הסדרה עוקבת אחר אליסון דובואה (ארקט), מדיום העובדת כיועצת במשרד התובע המחוזי של פיניקס, אריזונה. מבוססת על דמות אמיתית העונה לאותו שם, לדובואה יש כישרון לדבר עם המתים, כמו גם לחזות אירועים מהעבר ומהעתיד בחלומותיה. היא משתמשת ביכולותיה בכדי לפצח מקרים פליליים במשרדה, כשחלומותיה לרוב מעניקים לה רמזים על אנשים נעדרים. כשדובואה נוגעת בדמויות מחלומותיה, היא מסוגלת לראות את נשמותיהן. אליסון מנסה ללהטט בין עבודתה המלחיצה ובין תפקידה כאישה לג'ו ואם לשלוש בנות, בעוד שאחת מהן, כך נדמה, מפתחת כוחות דומים לאלה של אמה.

החל מה-15.5, ימים ראשון-חמישי, בשעות 11:10 ו-16:55, ב-HOT3 וב-HOT VOD

בטי – עונה 3 – Ugly Betty

עונתה השלישית של הדרמה הקומית הקאלטית, של רשת "ABC", המבוססת על הטלנובלה הקולומביאנית "אני בטי המכוערת". הסדרה עוקבת אחר בטי סווארז הצעירה, בת למשפחה ממוצא מקסיקני, משכונת קווינס שבניו-יורק. לבטי חוש אופנה לקוי עד לא קיים, אך היא מפצה עליו באומץ לב, טוב ונאיביות מקסימה, עד שהיא זוכה לתפנית מפתיעה בחייה. בטי נוחתת בעולם שונה לחלוטין משלה, כשהיא משיגה עבודה במגזין האופנה היוקרתי "מוד", השוכן בלב מנהטן, שם היא נבחרת למרות חוסר ניסיונה לשמש כעוזרת האישית של עורך המגזין המתחיל וההפכפך דניאל מיד, בנו של הבעלים. העונה, בטי ומארק נכנסים לתוכנית "יאטי" לעורכי עיתונות, שם מכירה בטי אהבה לא צפויה. לינדזי לוהן מגיעה לתפקיד אורח מדובר כמלכת הכיתה של בטי בנעוריה, שחוזרת לחייה עם כוונות מפתיעות.

החל מה-17.5, ימים ראשון-חמישי, בשעה 19:45, ב-HOT3

גברים בגיל הזה – עונה 1 – Men of a Certain Age

לקראת עליית העונה החדשה, הזדמנות לצפות בעונת הבכורה של הדרמה הקומית של רשת הכבלים "TNT" וחברת "WB". מבית היוצר של "כולם אוהבים את ריימונד", זוכי ה"אמי" מייק רויס וריי רומנו, זוכה שלושה פרסי "אמי", שמככב לראשונה בתפקיד דרמטי, המסמן את שובו למסך מאז סיומו של הסיטקום המצליח "כולם אוהבים את ריימונד". בבכורת הסדרה צפו 5.4 מיליון איש בארצות-הברית, היא זכתה לביקורות משבחות, ובטקס פרסי ה"אמי" האחרון הייתה "גברים בגיל הזה" מועמדת לפרס. העלילה עוקבת אחר שלושה גברים בשנות הארבעים לחייהם, אשר מתמודדים יחד עם המציאות המורכבת של משבר גיל העמידה, בצורה ריאליסטית, אפרורית אך גם מחממת לב ומרגשת. ג'ו הוא גבר חברותי אך נוירוטי, גרוש ואב לשניים, שחלם בצעירותו להיות שחקן גולף מקצועי, אך לבסוף מוצא את עצמו מנהל חנות לאביזרי מסיבות, מתגורר במלון וסובל מבעיית הימורים. שני חבריו הטובים הם אוון (אנדרה בראוור, "רצח מאדום לשחור"), איש משפחה שסובל מסוכרת, השמנת-יתר ובעיקר תסכול כאחד העובדים בסוכנות הרכב של אביו, וטרי (סקוט באקולה, "זינוק לאתמול"), שחקן כושל וקשה-יום, שמעביר את זמנו בין עבודות זמניות ונשים צעירות.

החל מה-29.5, ימים ראשון-חמישי, בשעות 14:40 ו-21:15, ב-HOT3

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.