יום שלישי , אפריל 16 2024

חדשות טלוויזיה: דצמבר בערוץ ניקלודיאון

דצמבר 2010 בערוץ ניקלודיאון

בובספוג היום הטוב בשנה! ó

הסוד של מיה עונה חדשה ! ó

אפיק 47 ב-yes ערוץ 84 ב-HOT

בובספוג – היום הטוב בשנה- יום שכולו צהוב!

יום ראשון, ה-9 בדצמבר החל מהשעה 09:10. תוכניות המצעד יחלו בשעה 12:05

כמו בכל שנה, וכמו בכל המדינות בעולם בהן משודרת התכנית "בובספוג" גם בישראל נחגוג את  "היום הטוב בשנה" במסגרתו משודר מבוקר ועד לילה מרתון פרקים של תכנית הדגל של הערוץ, "בובספוג מכנסמרובע".

הסדרה המונפשת שמגזין TIME  האמריקני כינה "אחת מסדרות הטלוויזיה הגדולות של כל הזמנים", זוכה לכבוד המגיע לה ביום שידורים מיוחד. מרתון מיוחד המורכב מעשרת פרקי בובספוג  האהובים שיבחרו צופיו של הערוץ.

הדמות בובספוג נוצרה על ידי הביולוג הימי והמורה לטבע סטיב הילנבורג שהלך ללמוד את אומנות האנימציה ומשם צמחה דמותו של בובספוג. אגב, ממש כמו דמותו של בובספוג, גם הילנבורג היה בעברו טבח במסעדת פירות ים. את דמותו של בובספוג (שבמקור אגב נקרא SPONGEBOY אבל השם כבר היה תפוס) מדבב השחקן טום קני. בישראל מדבב את בובספוג השחקן עידו מוסרי. התכנית בובספוג מכנסמרובע עלתה לראשונה לשידור בשנת 1999 וכבר אז נחשף כי תאריך הולדתו של בובספוג הוא 14 ביולי, 1986.

הסוד של מיה עונה חדשה לסדרת המקור!

ימי ראשון-חמישי, החל מה- 26 בדצמבר בשעה 6:50

עונה חדשה לסדרת האנימציה האינטראקטיבית המסייעת בפיתוח המיומנויות ללימוד חשבון. גיבורי הסדרה, מיה ומטר, מהווים יחדיו צוות הצלה הנחלץ לעזרתן של דמויות שונות המאותתות להן מיקום פנטסטי מקביל. כל מפגש כזה מאלץ את הצמד להתעמת עם בעיות מתחומים שונים שהדרך לפתרונן כרוכה בפעילות חשבונית.

הפקת מקור בשיתוף עם מט"ח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית).

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: מי הן שלוחותיה של איראן ?

סרטון חדש בערוץ היוטיוב של צה"ל בשפה האנגלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.