יום שישי , מרץ 29 2024

"אבודים" מסתיימת: רשימת הספוילרים הקורעת מכולן

פרק הסיום של "אבודים" מתקרב בצעדי ענק.

הנה תחילה צמד היוצרים והכותבים דיימון לינדלוף וקרלטון קיוז בהופעה קורע מצחוק אצל דייויד לטרמן. הם מקריאים את רשימת "עשרת הספוילרים הגדולים של הפינאלה של אבודים"

הנה הודעת דובר הוט על השידור הישיר של פרק הסיום בבוקר יום שני

סדרת הטלוויזיה הגדולה וחשובה של העשור, "אבודים", מגיעה לסיומת הגדולה והחגיגית באירוע טלוויזיוני חד פעמי, שישודר בשידור ישיר לצד השידור מארה"ב בלילה שבין ה-23-24 למאי, ב-HOT3.

הסוף שכולם מחכים לו לאחר שש עונות מותחות, מלאות בספקולציות, תיאוריות קונספירציה וניסיונות הדלפה ישודר החל מהשעה 05:00 לפנות בוקר שעון ישראל, ויכלול (בדיוק כמו בשידור האמריקאי) פרק Recap מיוחד בן שעה וחצי המסכם את 6 העונות של הסדרה המובילות לפרק הסיום הכפול והמסקרן שישודר אחריו בשעה 07:00 לפנות בוקר שעון ישראל.

הסדרה שהפכה לנכס צאן ברזל טלוויזיוני וקטפה כל פרס ותואר אפשריים – מגיעה אל קו הסיום לאחר ציפייה מורטת עצבים, שבסופה ייסגרו כל הקצוות.

הדרמה על ניצולי טיסת אושייניק 815, שמצאו עצמם על אי בודד רווי סודות ותופעות בלתי אפשריות, גרפה רייטינג ממוצע של 16 מיליון צופים לפרק והפכה לקאלט הכולל אתרי אינטרנט, בלוגים, חוברות קומיקס, משחקי מחשב ותערוכות. יוצר הסדרה ג'יי ג'יי אברהמס הפך לנער הזהב של הוליווד וכוכביה (ביניהם מת'יו פוקס, אוונג'לין לילי, חורחה גארסיה, מייקל אמרסון, טרי אוקווין) הפכו לאלילים, לא פחות.

עבור מעריצי "אבודים" מדובר בבשורה מרגשת במיוחד שכן הם יזכו לצפות בספיישל הסיום לצד עמיתיהם מארה"ב באותו הזמן בדיוק. בנוסף – ניתן יהיה לצפות בספיישל הסיום שישודר גם באותו הערב (שני) החל מ-22:05 ב-HOT3.

מיד בסיום השידור בערב, תשודר תוכנית מיוחדת של "ג'ימי קימל" שתוקדש לסיום הגדול של "אבודים" בסימן "Aloha To Lost". בספיישל המיוחד של קימל יתארחו צמד מפיקי "אבודים" דיימון לינדלוף וקרלטון קיוז, שיופיעו במספר מערכונים לצד כמה מחברי הקאסט של הסדרה. משעמם בטח שלא יהיה שם.

יש לבדוק גם

עכשיו בנטפליקס: התנ"ך, עוגה 3, המשחק היפה ועוד

עוגה או לא עוגה- עונה 3 קבוצה חדשה של אופים מנסה להערים על שופטים מפורסמים …

אין תגובות

  1. אוהד

    כרגיל נראה את זה באדיבות הרשת
    ובהזדמנות זאת אני רוצה להודות לצוות קיו על 6 עונות נפלאות
    וגם תודה לאינדיאנית

  2. מצטרף לדבריו של אוהד.

  3. אפי טריגר

    אגב, יש לכם מושג מי האינדיאנית, והאם הם עדיין ביחד?

  4. אוהד

    היתה פעם כתבה על כל החברה שעושים תרגומים
    הם בעיקר צולמו מהגב כדי לא לחשוף את זהותם והאינדיאנית זלפי דעתי זאת אשתו של המתרגם והוא עדיין מקדיש לה את האהבתו בכל תחילת פרק אז נראהלי שהם עדיין ביחד

  5. הו, מספר 2 הכי משעשע.

    את העונה האחרונה ראיתי ללא תרגום פרט לפרק האחרון, ומה התבאסתי מכך שדווקא בו לא נראה לא שלוגי ולא האינדיאנית שלו. זה לא "אבודים" בלעדיהם.
    וכן, גם הפעם נצפה באדיבות האינטרנט – עם כל הכבוד (ויש כבוד) לשידור הישיר בארץ, הרי שהוא כולל להבנתי גם את הפסקות הפרסומות המייגעות. עדיף לחכות שעתיים-שלוש ולצפות בגרסה נטולת הפרעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.