יום חמישי , אפריל 18 2024

חדשות קולנוע : שני עדכוני אווטאר

1.   הבלוגרית הנחשבת ניקי פינק דיווחה אמש, שהכנסות הסרט אווטאר ברחבי העולם , כולל אמריקה, חצו את קו שמונה מאות מיליון הדולרים !

בשלושה עשר ימי הקרנתו הראשונים באמריקה שמר אווטאר על ממוצע של יותר מ- 18  מיליון דולר ליממה, ממוצע יוצא דופן לכל הדעות. עד לרביעי בלילה נאמדה ההכנסה של הסרט בצפון אמריקה ב- 268.8  מיליון דולר.  בשאר העולם הכניס הסרט , לפי ההערכות, 525.3  מיליון דולר, עד ליום רביעי.

בחישוב פשוט מתברר, ש"אווטאר" חצה אמש, ביום האחרון של השנה האזרחית, את קו 800 מיליון הדולרים. הישג מרשים , שמחזק את מעמדו של היוצר והבמאי ג'יימס קמרון כ"מלך העולם".

עכשיו, אחרי שמרבית המבקרים בעולם ( מינוס כמה אידיוטים ישראלים ) גמרו את ההלל על הסרט, ואחרי שהוכח כי הציפיות הגבוהות לא התמוטטו בקופות, מדברים רבים על האפשרות , ש"אווטאר" יהיה אחד מעשרת המועמדים בקטגוריית "האוסקר לסרט הטוב ביותר".

אם הוא יזכה, תהיה זו הפתעה, כי היו בשנה האחרונה סרטים טובים ממנו, אבל זו לא תהיה הפתעה מרעישה. זאת לאור ההיסטוריה של האקדמיה, שאוהבת לעיתים לצ'פר בפרס סרטים שעשו קופה יוצאת דופן. ראו מקרה "טיטאניק" ו"שר הטבעות: שיבת המלך".

2.   נשיא ארצות הברית ברק אובמה, רעייתו מישל ובנותיהם סשה ומליה  החליטו לבלות את בוקר השלושים ואחד בדצמבר בהקרנה של "אווטאר". המשפחה הנשיאותית, הנופשת בהוואי, הגיעה ב- 09:20 לבית קולנוע בעל מסך בטכנולוגיית תלת מימד וצפתה בסרט יחד עם חברים קרובים.

עובדה מעניינת- הסרט מוגדר כ- PG13  , כלומר "מומלץ להימנע מהגעה לקולנוע עם ילדים בני פחות מ- 13 ללא השגחת הוריהם". ולמרות זאת החליטו הנשיא ורעייתו לאפשר למליה בת ה- 11 ולסשה בת ה- 8 לצפות עימם בסרט.

כתב CBS   בריאן מונטופולי תהה באתר האינטרנט של הרשת, מה הייתה דעתו של הנשיא על העלילה הפוליטית של הסרט. ספוילר ספוילר למי שטרם צפה- ב"אווטאר" בני האנוש האכזריים מנסים להבריח את גזע הנא'בי מאדמתו המקודשת.

הממממ.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

אין תגובות

  1. רועי

    אובמה נהג בדיוק כפי שה-PG13 מבקש…אני לא מבין מה הבעיה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.