יום שישי , מרץ 29 2024

עזיבות ב"חוק וסדר" וב- "האוס"

שתי עזיבות משמעותיות בפוסט שלנו הפעם:

תחילה, וינסנט ד'אונופריו, דיטקטיב רוברט גורן בשבילכם, עוזב את "חוק וסדר: כוונה פלילית" , הסדרה שנבנתה סביבו לפני כתשע שנים.

דמותו תעזוב את הסדרה בפרק הכפול של פתיחת העונה התשיעית, אי שם בחורף 2010.

את מקומו של ד'אונופריו יתפוס ג'ף גולדבלום, שהצטרף לסדרה במשרה חלקית בעונה השמינית. גולדבלום וד'אונופריו חילקו ביניהם את העונה חצי חצי, ומעתה גולדבלום יופיע בכל הפרקים בדמות דיטקטיב זאק ניקולס, שהוא בעל קווי אישיות דומים לאלה של דיטקטיב גורן.

בהודעה שפרסם ד'אונופריו נאמר: "אחרי שמונה עונות, ובעקבות הצטרפותו של גולדבלום, אני חש שהגיע הזמן לבחון הזדמנויות משחק אחרות. אני עוזב בתחושה שאני משאיר את הסדרה בידיו האמונות של ג'ף ומודה למפיק דיק וולף על ההזדמנות שניתנה לי".

לכל מי שמודאג, האם עיזבתו משמעה גם מותו של דיטקטיב גורן, מרגיע ד'אונופריו ואומר: "לכל המעריצים הנאמנים! לא אופתע אם גורן יצוץ מדי פעם בפעם בפרקים של הסדרה".

חדשות מסעירות לאוהדי "האוס". אם אינכם רוצים להיתקל בספוילרים נא הפסיקו לקרוא כעת!

המשכתם? על אחריותכם !

השחקנית ג'ניפר מוריסון, הלא היא דוקטור אליסון קמרון, תיעלם מהסדרה בפרק שישודר באמריקה בנובמבר הקרוב.

זה קורה דווקא אחרי דיווחים מוקדמים, שלפיהם קמרון וצ'ייס ישובו לצוות המצומצם המקיף את האוס, אחרי שתי עונות שבהן עבדו בתפקידים אחרים בבית החולים "פרינסטון פליינסבורו".

אז למה קמרון עוזבת?

המפיקה בפועל קייטי ג'ייקובס מסבירה, שהזרעים לעזיבתה של קמרון ייזרעו בפרק שישודר ב- 5 באוקטובר. בפרק הזה משתתף השחקן ג'יימס ארל ג'ונס בתפקיד דיקטטור אפריקני, שמקבל טיפול מעורר מחלוקת על ידי הצוות של האוס.

"התגובה של קמרון היא לתפוס מרחק מהצוות, מבית החולים וגם מבעלה צ'ייס"- מסבירה ג'ייקובס ומוסחיפה- "בסדרת הדרמה שלנו לכל פעולה יש משמעות ותוצאה".

שימו לב לניסוח שלי: "מוריסון תיעלם מהסדרה". בכוונה לא כתבתי "תעזוב את הסדרה", כי לא ברור עדיין, אם היא תעזוב לצמיתות או רק לכמה פרקים.

" לו רציתי להודיע שמוריסון עוזבת את הסדרה, הייתי מפרסמת הודעה בזו הלשון"- מסבירה ג'ייקובס ומוסיפה- " האמת היא שעדיין אין לנו מושג כיצד תסתיים העונה השישית מבחינת קמרון".

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: "טור פרידה"

טור פרידה סרט של רוני ניניו תקציר: כרמי, עיתונאי תל אביבי, נקרע בין חיי האהבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.