יום שישי , אפריל 19 2024

סתיו 2009: המבחן של "מלרוז פלייס"

זהו זה, חברים. עונת הסתיו מתחילה רשמית.

בשנים עברו, רשתות הברודקאסט שמרו את פרקי הבכורה של הסדרות החדשות והסדרות החוזרות לשבוע שלאחר טקס האמי.

בארבע- חמש השנים האחרונות החלו הרשתות הצעירות יותר, כמו FOX ו – THE CW , לשדר את הסדרות החדשות עוד לפני טקס האמי כדי לצבור צופים , לפני שהתחרות הופכת צפופה יותר ויותר.

אמש ( שלישי ) עלו ברשת THE CW העונה השנייה של "90210" ופרק הבכורה  של "מלרוז פלייס" המחודשת.  הערב יתבררו נתוני הרייטינג המדויקים של שתי הסדרות, וברשת יידעו האם ההימור על קהל נשי, ששומר אמונים לסדרות האהובות עליו מהניינטיז, אכן הוכיח את עצמו.

"90210" יצאה בשנה שעברה לדרך עם פרק בכורה בעל נתוני רייטינג נאים יחסית לרשת המשדרת. אלא שהצפייה הידרדרה והסדרה לא ממש הצליחה לייצר באזזז. לקראת סוף העונה הוזעק שחקן נוסף למשבצת "החתיך הרע" , ובסיום העונה הראשונה נחתך מהסדרה באכזריות השחקן שגילם את אית'ן, ושלפחות לפי התכנית המקורית אמור היה להיות ממובילי הסדרה.

אולי הבעיה הגדולה ביותר של "90210" הייתה השילוב של שחקניות העבר ג'ני גארת' ושנון דוהרטי. מעריצי הגירסה הראשונה העדיפו לשמוע יותר על עלילותיהן של קלי וברנדה מאשר על הקאסט הצעיר והחדש. בהמשך העונה הצטרפה טורי ספלינג, הלא היא דונה, וחובבי הרטרו חגגו.

ובכלל, כש"90210" משודרת באותה הרשת יחד עם "אחת שיודעת" ( גוסיפ גירל ) הלוהטת, לא נשאר מספיק באזזז לכולם.

האם הלקחים נלמדו לקראת השקת "מלרוז פלייס"? את זאת נדע רק בשבועות ובחודשים הקרובים. אמנם, גם ל"מלרוז" גויסו שחקני עבר- לורה לייטון בתפקיד סידני, תומאס קלברו בתפקיד מייקל מנסיני וג'וזי ביסט כג'יין- אבל הקאסט הצעיר שנבנה סביבם נראה לוהט במיוחד.

במקביל הדליפו היוצרים כבר בשלב מוקדם של פיתוח הפיילוט את העובדה, שהפרק הראשון מסתיים ברצח מסעיר. הרצח הזה ילווה את דיירי הקומפלקס במלרוז פלייס לאורך העונה כולה. ייתכן מאוד, שרבים מהדיירים יתבררו כחשודים, ולצד התככים והסקס נצטרך גם לפתור תעלומת רצח.

השאלות שעליהן נקבל תשובה חלקית הערב, עם פרסום נתוני הרייטינג: האם "90210" מצליחה להתאושש מעונת פתיחה בינונית? האם "90210" תשמש מקפצת רייטינג ל"מלרוז פלייס" ? האם "מלרוז פלייס" תמשוך צופים רבים לאורך זמן?

רק כדי לסבר את האוזן וכהכנה לפרסום הנתונים הערב, אחוז צפייה של 2.5 ומעלה לרשת הקטנה THE CW ייחשב להצלחה בינונית. 3 אחוזים ומעלה בהחלט יהיו הצלחה מסחררת.

בעוד כשבועיים יצטרפו כל הרשתות עם כל הסדרות החדשות לקלחת של הסתיו, והתחרות של "90210"| ו"מלרוז פלייס" על לב הצופים תלך ותגבר.

בינתיים אתם יכולים ליהנות מההשוואה הזו של אתר TV GUIDE בין סגל "מלרוז פלייס" המקורית לסגל הסדרה החדשה.

יש לבדוק גם

100 יום לאולימפיאדה

  האחים וורנר מציינת אבן דרך ממשמעותית ומציעה הצצה ראשונה לתהליך ההפקה של אולימפיאדת פריז  …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.