יום שישי , אפריל 19 2024

עוד פרומואים ועוד חדשות טלוויזיה

1. נתחיל בשני פרומואים מצויינים לעונה השישית של "האוס", שתחל ברשת "פוקס" ב-21 בספטמבר עם פרק כפול. אם טרם ראיתם את העונה החמישית דלגו על שני הפרומואים, כי הם חושפים את ה"קליפהאנגר" הגדול של סוף העונה החמישית. הפרומו השני הוא הרחבה של הראשון, אבל צירפתי את שניהם, כי אני אוהב פרומואים אמריקניים.

אפרופו האוס- השחקן הותיק ג'יימס ארל ג'ונס יתארח בעונה השישית כדיקטטור של מדינה אפריקנית , שהופך למטופל ב"פרינסטון פליינסבורו". בקריירה העשירה שלו זוכרים לארל ג'ונס בעיקר את העובדה שהוא הקול של דארת' ויידר ושהוא גם הקול שמכריז : THIS IS CNN.

2. שני פרומואים קצרים חדשים ונהדרים לעונה הרביעית של דקסטר

3. הנה שני פרומואים לגירסה החדשה של "מלרוז פלייס", שתעלה ב-8 בספטמבר ברשת THE CW

4. ואפרופו רשת סי דבליו- נשיאת הרשת דון אוסטרוף הודיעה כי היא זונחת סופית את התכניות להפיק סדרת בת, ספין אוף, ל"אחת שיודעת" ( גוסיפ גירל ). זאת אחרי שהרשת לא הייתה מרוצה מהפיילוט שצולם לסדרה, שאמורה הייתה להיקרא "לילי" והתרכזה באימה של סרינה כשהייתה צעירה בשנות השמונים של המאה הקודמת.

לעומת זאת ברשת מרוצים מאוד מהחייאת המותג 90210 ומהפרקים הראשונים של "מלרוז פלייס" המחודשת, והם מחפשים מותגים נוספים ישנים שזקוקים לניעור ולרענון טלוויזיוני. אוסטרוף סירבה לפרט, אבל הדגישה שמדובר בסדרות ישנות שמתרכזות בדמויות נשיות, בדומה לבברלי ולמלרוז.

5. נסיים בברכת מזל טוב לאנה פקווין וסטיבן מויר, הלא הם סוקי וביל הערפד מ"דם אמיתי", שהודיעו אמש על אירוסיהם. אהבה אמיתית בדם אמיתי, כיפאק היי.

יש לבדוק גם

עכשיו בפריים וידאו: Going Home With Tyler Cameron

אוהבים תוכניות על כוכבי ריאליטי, שעוברים לחווה? קבלו את Going Home With Tyler Cameron, עכשיו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.