יום חמישי , אפריל 18 2024

חדשות טלוויזיה:דקסטר,האוס,בי בי סי ועוד

1. שוב זה קורה לרשת הכבלים פרימיום SHOWTIME. חודש וחצי לפני הבכורה הטלוויזיונית דלף לרשת האינטרנט פרק פתיחת העונה הרביעית של "דקסטר", הסדרה המובילה של הרשת. אלפי הורדות כבר נרשמו בשעות שחלפו.

פרקי פתיחת העונה השנייה, שדלפו לפני כשנתיים גם כן כחודש לפני השידור, לא פגעו משמעותית ברייטינג של השידור הטלוויזיוני. וזו כנראה הנחמה העיקרית של רשת שואוטיים בימים אלה. אלא אם כן נופתע ונגלה שמדובר בהדלפה מכוונת מצד גורמים ברשת ליצירת באזזז.

בינתיים הנה תמונות סטילס מפרק פתיחת העונה.

2. פרויקט עתידי של רשת שואוטיים נחשף בסוף השבוע : "אוליבר סטון: ההיסטוריה הסודית של אמריקה", סדרה תיעודית בת עשרה פרקים שתעלה ברשת בשנת 2010. היוצר הקולנועי, שאהב להתעסק באירועים היסטוריים בסרטיו ( רצח קנדי, מלחמת וייטנאם, ניקסון, בוש ) יעשה זאת גם על המסך הקטן.

הפעם סטון יציג אירועים היסטוריים , שלטענתו לא זכו לתשומת הלב הראויה, וינסה לבחון אותם מזווית רחבה יותר. בין הנושאים: החלטת הנשיא טרומן להפיל את פצצת האטום ותפקידה של אמריקה במערכת הבין-לאומית לאחר נפילת הקומוניזם.

3. הנה עוד רמז/ספוילר לפתיחת העונה השישית של "האוס". העונה החמישית תעלה ב-הוט ב-1 בספטמבר, ואם טרם צפיתם בה ואינכם אוהבים ספוילרים, אנא דלגו לסעיף הבא.

לא דילגתם? אוקיי, על אחריותכם. כזכור, בסיום העונה החמישית המעולה אושפז האוס בבית חולים פסיכיאטרי לאחר שהזה יממה שלמה של גמילה מכדורים וסקס עם קאדי. אבל האם האוס באמת איבד את שפיות דעתו או שמישהו גרם לו לאבד אותה?

האתר SNAKESONACANE.COM מציג לנו פתק בכתב ידו של האוס, שבו נאמר: "גרמו לי במזיד לחשוב שאני משוגע". הממממ. מה זה בדיוק אומר? היכנסו לאתר ונסו לחשוב, ובמקביל תוכלו ליהנות גם משעון שסופר אחורה עד לפתיחת העונה השישית ( ב-21 בספטמבר ) ומתמונה של האוס משחק אותה סופרמן.

ואם שכחתם או פספסתם, הטריילרים המעולים לעונה השישית עלו כאן בפופ טארטס לפני כשבועיים.

4. הנה סטילס מהעונה השלישית של "קליפורניקיישן. המממ

5. רשת BBC מכינה דוקו דרמה על התמוטטות בנק ההשקעות האמריקני "ליהמן בראדרס", ההתמוטטות שסימלה עבור רבים את תחילת המשבר הכלכלי הגלובאלי.

השחקן המוערך ג'יימס קרומוול יגלם את שר האוצר בממשל בוש, הנרי פולסון.

הדרמה, בת 60 דקות, תשודר בסתיו הקרוב בבריטניה תחת השם "הימים האחרונים של ליהמן בראדרס". תתלווה אליה סדרה דוקומנטרית בת שלושה פרקים על ההתמוטטות הכלכלית הגלובאלית שתיקרא THE LOVE OF MONEY , "אהבת הכסף".

6. הרשת הבינלאומית של בי בי סי, BBC PRIME, המשודרת גם בישראל, תעבור מיתוג מחדש בנובמבר הקרוב ותהפוך ל- BBC ENTERTAINMENT .

המהלך ילווה בהעלאת 800 שעות שידור חדשות של דרמה, קומדיה ותכניות בידור נוספות מבית הבי בי סי.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה

הדוקטור הבכיר מ'הדסה' הלחין להקת הרבנות הצבאית ותומר מתנה מבצעים "ריבה ריבך" להקת הרבנות הצבאית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.