יום חמישי , אפריל 18 2024

לייט נייט: עכשיו קונאן, והמתח בעיצומו

אוקיי, אחרי שנפרדנו מג'יי , הגיע הזמן להתמקד באמת בקונאן. מחר הוא יחל בהגשת "דה טונייט שואו" , בתקווה להישאר בתפקיד המגיש לפחות שבע עשרה שנים…


מעריצי קונאן השרופים מכירים את זה: החשש שקונאן יתמתן , משום שקיבל משבצת שידור משפחתית יותר. החשש שהטירוף הג'ינג'י המוכר לא ישוב.


ובכן, קונאן, כידוע, מקפיד להדגיש מעל לכל במה , שהוא אינו מתכוון להשתנות. הוא אמר זאת בפרידה מתכניתו הקודמת, "לייט נייט", והוא אמר זאת גם השבוע, בתכנית הניסיון שהקליט באולפן החדש.


אתר TVSQUAD מדווח, שתכנית הניסיון שהוקלטה השבוע נראתה לקהל דומה מאוד ל"לייט נייט" של קונאן. הוא יצא לבמה, רקד בטירוף ושוב הדגיש במונולוג שהוא "לא ישתנה".


הקריין שלו, אנדי ריכטר, לא יושב לצידו על הספה ( כפי שהיה ב"לייט נייט" ) אלא נשאר בעמדת הקריין המסורתית.


עוד התרשמויות מהפיילוט אפשר לקרוא כאן.


ולסיום עוד קטנה על כבוד בטלויזיה האמריקנית: שלא במקרה המתחרה הישיר של ג'יי לנו בשבע עשרה השנים האחרונות, דייויד לטרמן, החליט בשבוע האחרון שלא להציג תכניות חדשות. מדובר במחוות כבוד ליריב, שניצח אותו בקרב על "דה טונייט שואו" ופורש ממנה כשהוא בשיאו. והמחווה בהחלט יפה- הוא פינה את הבמה בערב הסיום של לנו ( שבהתאם זכה לרייטינג שיא במשבצת ) אבל החליט שלא להילחם גם בימים שקדמו לפרידה, ובהם אירח לנו רבים ממשתתפי "דה טונייט שואו" לאורך השנים.


אצילות אינה מילה גסה , גם בעסקי הטלויזיה.


אבל לא לדאוג, לטרמן לא איבד את יצר התחרות. מחר הוא ישוב למרקע עם תכניות חדשות, בדיוק מול הבכורה של קונאן. לטרמן יודע, שזו ההזדמנות אולי האחרונה שלו לעקוף ברייטינג את המשבצת היוקרתית.



יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: "לא ייצאו מזה בלא כלום"

מתוך שידורי סקיי ניוז אוסטרליה

אין תגובות

  1. עמית צור

    סביר להניח שהוא יצליח לעקוץ את קונאן. אני חושב שג'יי וקונאן פונים לסוג לגמרי שונה של קהל, ולדעתי רוב הקהל של ג'יי יעדיף לנדוד ללטרמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.