יום ראשון , מאי 5 2024

חדשות טלויזיה: דם אמיתי, הפמליה, קינג וסיינפלד

1. אחרי שנים של דשדוש, עושה רושם שרשת הכבלים- פרימיום HBO חוזרת למשחק, ובגדול. העונה השנייה של סדרת הערפדים "דם אמיתי" ממשיכה להפתיע גם את מנהלי הרשת בנתוני הצפייה ההולכים ומשתפרים שלה מדי ערב.

ביום ראשון האחרון, בתשע בערב, שודר בארצות הברית הפרק הרביעי של העונה השנייה, וזכה לנתון צפייה לא שגרתי של 3.9 מיליון צופים בשידור הראשון.
יוצר הסדרה אלן בול אמר באחרונה בראיון עיתונאי, שהוא מגדיר את הסדרה כ"פופקורן טלויזיוני". "נשים אוהבות את הסדרה בגלל הדמויות והרומנטיקה, גברים בגלל הסקס והאלימות"- הסביר בול.

אחרי "דם אמיתי" שודר ב-HBO הפרק השני של הדרמה הקומית החדשה HUNG , שזכה ל-3.6 מיליון צופים- עלייה של 29% לעומת פרק הבכורה ששודר שבועיים לפני כן.
בעשר ושלושים הגיע הממתק, שרבים כל כך חיכו לו- פרק פתיחת העונה השישית של "הפמליה". גם כאן נרשם נתון יפה- 3.4 מיליון צופים- פתיחת העונה הנצפית ביותר של "הפמליה" זה שנתיים.
ערב ראשון בהחלט מסתמן כערב החזק של HBO בעונה הנוכחית.

2. סטיבן קינג חוזר למסך הקטן. בימים אלה נשלמות העבודות על תסריט למיני סדרה, שתבוסס על רומן האימה של קינג CELL ( בישראל יצא בהוצאת "מודן" בשם "סלולאר" ). הספר מספר על מתקפה מאורגנת על הטלפונים הניידים בארצות הברית – בשעה מסוימת ביום מסוים משדרים הניידים אות אלקטרוני לבעליהם, שהופך אותם לזומבים רצחניים.

מי שמעבד את הספר למיני סדרה בת ארבע שעות הוא מייק האריסון, שאחראי לעיבוד הטלוויזיוני המוצלח שנערך לפני כמה שנים לספר "חולית".

עדיין לא ברור איזו רשת תשדר את המיני סדרה.

3. בואו נעבור לבריטניה. על ההחלטה להפוך את העונה השלישית של "טורצ'ווד" ( סדרת הבת של דוקטור הו ) למיני- עונה בת חמישה פרקים עם סיפור אחד גדול כתבתי לפני כשבועיים. כזכור, כוכב הסדרה ג'ון בארומן ראה בכך עונש לסדרה, היוצר שלה ראסל טי. דייויס דווקא ראה בכך אתגר. בד בבד הועברה "טורצ'ווד" מ"בי בי סי 2" ל" בי בי סי 1", הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הבריטי.

ובכן, נתוני הרייטינג של המיני עונה , ששודרה מדי ערב בשבוע שעבר, מעידים על כך שההחלטה הייתה מוצלחת: קהל הצופים של הסדרה כמעט הוכפל, הגיע ל-6 מיליון בני אדם בערב הבכורה ונשאר יציב גם בימים הבאים. בשבוע הבא תגיע המיני-סדרה לצפון אמריקה, ותשודר בערוץ "בי בי סי אמריקה".

אחרי הנתונים המצוינים, עונה רביעית של "טורצ'ווד" היא רק עניין של זמן. השאלה היא מה יהיה הפורמט שלה.

4. ונסיים בחידה: מה בער לג'רי סיינפלד לצלם סרט פרסומת לחברת בנייה אוסטרלית? לא ברור, אבל התוצאה חביבה ביותר. קבלו:

יש לבדוק גם

התנגדות – הם השיבו מלחמה

התנגדות – הם השיבו מלחמה Resistance: They Fought Back מקובל לחשוב שבשואה היהודים הלכו "כצאן …

אין תגובות

  1. הילה

    השאלה החשובה היא מתי טורצ'ווד ודם אמיתי מגיעות אלינו??? ומה קורה עם ד"ר הו 5 שכבר התחיל בבריטניה?

  2. אפי טריגר

    דוקטור הו 5 לא התחיל בבריטניה. יש סדרת ספיישלים עם דייויד טננט, עד עכשיו היו שניים ואמורים להיות עוד שניים או שלושה. דוקטור הו 5 , עם השחקן החדש, תחל רק באביב 2010

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.