יום שישי , מרץ 29 2024

אוגוסט בערוץ יס קולנוע ישראלי

 

היילייטס אוגוסט 2015 – yes קולנוע ישראלי

יום הולדת לזאב רווח >> 14-22/8

9 ימים, 25 סרטים, עשרות דמויות, הקרנות בכורה – חגיגה שאסור לפספס!

צפו בפרומו לספיישל: https://youtu.be/gShiSD9oUPA

ערוץ yes קולנוע ישראלי חוגג יום הולדת 75 לזאב רווח, אחד מכוכבי הקולנוע האהובים ביותר בישראל.

שחקן, במאי ותסריטאי שליצירתו ולעשרות הדמויות שגילם לאורך השנים יש מקום של כבוד בפנתיאון הישראלי.

בין הסרטים שישודרו: בית"ר פרובנס (בכורה בערוץ!), טיפת מזל (בכורה בערוץ!), גונב מגנב פטור, אדון ליאון , רק היום , חסמבה ונערי ההפקר, פנתר לבן , המובטל בטיטו, יופי של צרות ועוד

מיתה טובה שבת, 22.8 ב-22:00 בכורה טלוויזיונית חגיגית !

הדרמה הקומית עטורת הפרסים ושוברת הקופות של שרון מימון וטל גרניט בכיכובם של זאב רווח, לבנה פינקלשטיין, אילן דר ועליזה רוזן.

שנת אפס רביעי, 5.8, ב- 22:00 בכורה בערוץ לסרטו המופתי של יוסף פיצ'חדזה (לנגד עיניים מערביות, סוכריות) בכיכובם של מוני מושונוב, שרה אדלר, קרן מור ומנשה נוי.

וביום השלישי 25.8 שלישי ב- 22:00 בכורה טלוויזיונית לסרט הנועז ויוצא הדופן של משה איבגי כבמאי. בהשתתפות: משה איבגי, הילה פלדמן, שרון אלכסנדר, אפרת בן צור ולימור גולדשטיין.

קאלט ישראלי 23-29.8 במשך שבוע נשדר כל לילה שני סרטים, שמגדירים מחדש את המילה פולחן.

ממלך הסלים ועד עזית הכלבה הצנחנית נציע מסע בנבכי הקאלט הישראלי.

זמן קסם שבת, 29.8 החל מ- 15:15 שבת קסומה לסוף החופש הגדול עם סרטים ישראליים שעוסקים בקסם ובכישוף. ישודרו הסרטים אנשים כתומים, הבן של אלהים, עפולה אקפרס ועוד.

יום הולדת לזאב רווח >> 14-22/8

זאב רווח הוא אולי כוכב הקולנוע האהוב בישראל, עם עשרות סרטים ודמויות שנכנסו לפנתיאון. בשנים האחרונות גם המבקרים לא יכלו לעמוד בקסמו של זאביק, שלקח חלק ברנסנס בקולנוע הישראלי החל משנות האלפיים, והוא וסרטיו החלו לזכות בפרסים ובהערכה שהם היו ראויים לה. אחד ההישגים המשמעותיים ביותר בקריירה המופלאה של זאב רווח היא היכולת לייצר ולהציג כמות אדירה של דמויות אהובות וזכורות. מראשית דרכו ב"הסיירים" ו"לול" דרך סרטי הבורקס של שנות ה-70, הדרמות החברתיות של שנות ה-80 כגון "המובטל בטיטו", ו"בובה" ועד סרטיו האחרונים כמו "בית"ר פרובאנס" ו"מיתה טובה". זאב רווח הוא אייקון ישראלי שהדמויות שעיצב נשארו בזכרון של כל ישראלי שצפה בסרטיו.

לרגל יום הולדתו ה- 75 של זאב רווח ערוץ Yes קולנוע ישראלי גאה לשדר תשעה ימים עם מיטב הסרטים והדמויות של זאב רווח, ובסיומם בכורה טלוויזיונית חגיגית לסרט "מיתה טובה".

בנוסף נשדר בשידור יומי את סדרת הדרמה "המשאית" החל מ-14.8

זאב רווח מככב כאברהם החולם לקנות משאית חדשה עבור בנו ניסו (סמי הורי), שמצדו חולם להגר לאל.איי ולהצטרף אל אחיו חיים שבדיוק מגיע לירוחם. בסדרה מככבים גם שלום אסייג ולירז צ'רכי.

מיתה טובה יום שבת 22.8 בשעה 22:00

בכורה טלוויזיונית ללהיט הקופתי וזוכה הפרסים של שי מימון וטל גרניט. בדרמה קומית מרגשת עד דמעות נאספו מיטב השחקנים של דורם, בהנהגתו של זאב רווח, להביא לחיים סיפור על מוות. עם: לבנה פינקלשטיין, עליזה רוזן ואילן דר. תקציר העלילה: קבוצה של חברים בדיור מוגן בירושלים ובראשם יחזקאל (זאב רווח), בונה מכשיר להמתת חסד

עצמית בכדי לעזור לחברם החולה. כשהשמועה בדבר המכשיר עוברת מפה לאוזן, בקשות נוספות לעזרה מגיעות אל החבורה. ישראל 2014.

בית"ר פרובנס יום חמישי 20.8 בשעה 22:00

דרמת כדורגל קטנה ומשעשעת שזיכתה את זאב רווח בפרס אופיר על משחקו. קבוצת כדורגל קטנה, בית"ר גבעת צורים מליגה ג', שמצליחה בדרך נס להשתחל לשמינית גמר גביע המדינה בכדורגל למשחק היסטורי נגד מכבי תל אביב. ניסיונותיו של מנהל הקבוצה (רווח) להעמיד קבוצה ראויה למשחק מציבים אותו, ואת כוכבה הצעיר (איתי תורג'מן שכה גם הוא בפרס אופיר על תפקידו בסרט) מול שורה של דילמות. עם: אלי אלטוניו, אסנת חכים ודאנה איבגי. במאי: אורי ענבר (שתיקת הצופרים). ישראל 2002.

טיפת מזל יום שבת 15.8 בשעה 22:00

בכורה בערוץ למלודרמה סוחטת הדמעות שביים זאב רווח. בכיכובם של זאב רווח, זהבה בן, אריה מוסקונה וז'אק כהן. עלילה: ז'וז'ו בן שושן, זמר יהודי מצליח במרוקו, מחליט לעלות לישראל יחד עם אשתו ובתו ויוי. לילה לפני המסע לישראל, אשתו מחליטה לעזוב יחד עם המאהב שלה לצרפת. ז'וז'ו נאלץ לעלות עם בתו לישראל ללא אשתו, ונתקל בקשיים של העולים החדשים בישראל הצעירה של שנות ה-50'. הוא מתבייש לספר לבתו את האמת על אמה, ואומר לה כי היא הייתה חולה ומתה במרוקו. בתו גדלה והופכת לזמרת בעלת קול נדיר, וכאשר ז'וז'ו נופל למשכב, היא מחליטה לעבוד אצל אמרגן שפל על מנת לממן לו ניתוח יקר בצרפת. במאי : זאב רווח , 1992.

פירוט הסרטים בספיישל:

יום שישי 14.8

13:30 תלווה לי את אשתך. בכורה בערוץ! קומדיה. ששון קונה מסעדה, אך את הקליינטים גונבת בעלת עסק מתחרה. על מנת למשוך לקוחות, מפיץ ששון שמועה כי אשתו אלמנה פנויה. עם: זאב רווח, אריה מוסקונה, יונה אליאן. במאי: זאב רווח. ישראל, 1988

15:05 חמש מאות אלף שחור. קומדיה. בדרנים כושלים מגייסים כסף מאנשי העולם התחתון להפקת "מחכים לגודו". כשההפקה נכשלת, הם נרדפים ע'י הפושעים. עם: שלישיית הגשש החיוור, שייקה אופיר, זאב רווח. במאי: שייקה אופיר. ישראל, 1977.

16:35 פעמיים בוסקילה. קומדיה. זאב רווח בתפקיד כפול של שרברב אילתי ושל אחיו התאום- הומוסקסואל החי בפריז. שני האחים מגלים זה את זה לאחר שמסתבר להם שירשו 40 מליון דולר. עם: גאולה נוני. במאי: זאב רווח. ישראל, 1998.

18:10 אדון לאון. בכורה בערוץ! קומדיה. אדון לאון מגיע לארץ עם אשתו ובתו. בתו השחקנית מתאמנת לתפקיד בסרט בעזרת תינוקה של חברתה, ואביה, שבטוח שזה תינוקה של בתו, מסבך את העניינים. עם: משה איבגי, זאב רווח. במאי: זאב רווח. ישראל, 1982

21:40 ראיון עם זאב רווח שצולם במיוחד לרגל חגיגות יום הולדתו, עבור ערוץ YES קולנוע ישראלי.

22:00 חגיגה בסנוקר. קומדיית הקאלט האהובה. זוג נוכלים מסתבכים עם המאפיה, עם הרב, עם הכלה ועם עצמם. על מנת להתיר את הסבך הם יעשו הכל. עם: זאב רווח, יהודה ברקן, יוסף שילוח, טוביה צפיר, טליה שפירא. במאי: בועז דוידזון. 1975.

23:40 המובטל בטיטו. קומדיה. בטיטו מפגין שוב ושוב מול שעריו הסגורים של המפעל. שלא בכוונה הוא פורץ לביתם של פעילי מפלגה, מגלה סודות שמורים, ומכאן הכל מסתבך. עם: זאב רווח, אריה מוסקונה. במאי: זאב רווח. ישראל, 1987

יום שבת 15.8

10:15 ראיון עם זאב רווח ש.ח.

10:25 שבלול. קומדיה מוסיקלית של חבורת לול. מערכונים ושירים שהם אבן דרך בתרבות הישראלית. בכיכובם של אריק איינשטיין, אורי זוהר, שלום חנוך, ג'וזי כץ, זאב רווח ועוד. במאי: בועז דוידזון. ישראל, 1970.

11:40 פעמיים בוסקילה

13:15 המובטל בטיטו

14:45 חגיגה בסנוקר

16:25 משכנתא בכורה בערוץ! דרמה קומית עם ניחוח חברתי מהיוצרים של "מיתה טובה". לבני (אלי פיניש) ואסתר (הילה סורג'ון פישר) יש אהבה גדולה אבל אין הרבה מזל. בני נאלץ לסגור את הפיצוציה שלו, אסתר מפוטרת מעבודתה כמנקה ואז מגיעה שיחה מהבנק המאיים לעקל את דירתם אם לא יפרעו את חוב המשכנתא שלהם. עכשיו

צריכים השניים לחפש דרכים יצירתיות לשלם במהירות את החוב. בתפקידי אורח: זאב רווח ואוולין הגואל. כתבו וביימו: טל גרניט ושרון מימון. זוכה פסטיבל ירושלים. ישראל 2006.

17:20 גונב מגנב פטור. בכורה בערוץ! קומדיה. ששון וז'אקו הם צמד נוכלים. כאשר ששון משתחרר מהכלא, הם נוקמים בקצין המשטרה שלכד אותו, ופותחים במעשי מירמה תוך התחזות לדמויות שונות. עם: שייקה אופיר, זאב רווח. במאי: זאב רווח. ישראל, 1977.

18:50 יופי של צרות. לבושה שמלת כלולות, בורחת עפרה שוסטר מתחת לחופתה, שניות לפני שלייזר המשקפופר והמגמגם עונד לה טבעת. היא שוכרת חדר ברמת גן אצל פינקלשטיין האלמן ומציגה עצמה כסטודנטית. באותה הזדמנות משכיר פינקלשטיין את אותו החדר עצמו לארמנד, המתחזה לאיש שרותי הבטחון….וזוהי רק ההתחלה של קומדיית הטעויות הזו, שתסתבך ובסוף תיפתר.

22:00 טיפת מזל. בכורה בערוץ (פירוט בעמוד הקודם).

23:55 ספר נשים. קומדיה. ויקטור ומישל הם תאומים שהקשר ביניהם נותק. ויקטור גונב כסף ונמלט אל אחיו. החלפת הזהויות מסבכת את המצב. עם: זאב רווח, גבי עמרני. במאי: זאב רווח. ישראל, 1984

יום ראשון 16.8

22:00 בובה. בכורה בערוץ! דרמה. לאחר שלקה בהלם קרב, יורד בובה דרומה והופך אחראי מזנון דרכים. למקום נקלעים רחל ואלי, ובין השלושה נרקמת מערכת יחסים המערערת את חיי כולם. עם: זאב רווח, חני נחמיאס. במאי: זאב רווח. ישראל, 1987.

יום שני 17.8

22:00 פנתר לבן. דרמת אגרוף סוחפת, בכיכובו של זאב רווח. אלכס- מתאגרף רוסי ניאו-נאצי, פוגש את דוד אוחנה- מאמן טברייני, שלוקח אותו תחת חסותו. במקביל, אלכס מתאהב בבתו של דוד. בימוי: דני רייספלד. עם: יבגני אורלוב. 2013.

יום שלישי 18.8

22:00 העולם מצחיק. סרט האנסמבל המצליח של שמי זרחין. בסדנת כתיבה מטורללת בספריה בטבריה, עלילות רבות נארגות לתוך סיפור של משפחה אחת, עיר אחת ועולם אחד עצוב ומצחיק. עם: אסי לוי, אלי פיניש, דני שטג,

זאב רווח, ועוד רבים וטובים. במאי : שמי זרחין , ישראל 2012.

יום רביעי 19.8

22:00 הכבוד. סאגת פשע ישראלית, במרכזה קרב בין שתי משפחות פשע מרוקאיות הנמצאות "על הכוונת" של היחידה למלחמה בפשיעה של משטרת ישראל : ליאון מרציאנו ראש משפחת מרציאנו (זאב רווח), האחים ברדוגו ראשי משפחת ברדוגו (עמוס לביא ושמיל בן-ארי) ולמולם "שטרודל" ראש המחלקה למלחמה בפשיעה ממשטרת ישראל (אורי אברהמי). קרב האיתנים בין משפחות הפשע מתחיל כסכסוך על אחזקת בתי קזינו במזרח אירופה ומוביל לטרגדיה עקובה מדם. גם בישראל קיים עולם שלם של "משפחות", "ראשי משפחות", "קודים", "סולחות" ו"חלוקת טריטוריות" . "כבוד" שאוב מהמציאות הישראלית המתרחשת למול עינינו וחלקים נכבדים ממנה כבר הגיעו לכותרות הראשיות בעיתונים. הסרט מביא את הדרמה האמיתית של המשפחות; סיפורי האהבה, השנאה, הכבוד והבחירה שלהם בפשע כאלטרנטיבה לכוח ולשלטון. במאי : חיים בוזגלו, ישראל 2011.

יום חמישי 20.8

22:00 בית"ר פרובנס. פירוט בעמוד 2

יום שישי 21.8

13:30 לא לעלות יותר בכורה בערוץ! ששון (זאב רווח, שגם ביים את הסרט) הוא נהג אוטובוס החי בשכונת עוני. ששון ואשתו (גאולה נוני) מתקשים להביא ילדים לעולם. בעזרת חברו הטוב (ז'אק כהן) עובר ששון לדיור טוב יותר ומשתתף בטיפולי הפוריות של אשתו אצל רופא מומחה (גדעון זינגר) אך ככל שהזמן חולף הוא מתחיל לחשוד שאולי בכלל אשתו בוגדת בו. 1979.

15:05 שבלול

16:20 פצעי בגרות. דרמה. ריקנות שולטת בחייו של דורון. כשהוא פוגש נערה כלבבו, מתברר כי היא אשכנזייה, עשירה ותפוסה. כדי להרשימה, הוא מסכן את עצמו. עם: דורון ציוני, דליה שימקו, שרון אלכסנדר. במאי: זאב רווח. 1980

17:45 בית"ר פרובנס

19:10 משכנתא

20:05 יופי של צרות

21:35 תכנית מצעד – הדמויות האהובות ביותר שגילם זאב רווח בסרטיו .

22:00 צ'ארלי וחצי. מקומדיות הפולחן הגדולות בכל הזמנים. צ'רלי, בן השכונה הנחשלת, מכיר את גילה בת

העשירים, אך הוריה מתנגדים לקשר. צ'רלי מרים ידיים, אך גילה לא מוותרת. עם: יהודה ברקן, זאב רווח, אלישבע מיכאלי. במאי: בועז דוידזון. 1974

23:40 טיפת מזל

01:35 בובה

יום שבת 22.8

08:35 סיירים. דרמה. 4 יוצאים ללכוד את סובחי, מנהיג המחבלים. תוך שהוא מנצל את שאננות הישראלים, הוא מנסה לברוח, וה- 4 משלמים את המחיר. עם: אלי גורליצקי, אסי דיין. במאי: מיכה שגריר. ישראל, 1967.

10:05 חסמבה ונערי ההפקר. הרפתקאות. ע"פ ספרו של יגאל מוסנזון. אלימלך זורקין הוא מראשי העולם התחתון, לצדו כנופיית "המטפחת השחורה". מנגד חבורת חסמבה, נחושים לנצחם. עם: שלמה ארצי, זאב רווח. במאי: יואל זילברג. ישראל, 1971

11:30 טעות במספר. קומדית טעויות. זאביק ושארול הם יועצי השקעות, הנאלצים לברוח לאחר שהפסידו את כספו של לקוח. אשתו של זאביק מגלה את התרמית ויוצאת בעקבותיו. עם: זאב רווח, שייקה אופיר. במאי: זאב רווח. ישראל, 1979.

13:05 אדון לאון

14:50 העולם מצחיק

16:55 צ'ארלי וחצי

18:35 הכבוד

20:35 שרגא קטן. בכורה בערוץ! – דרמה. בחסות האלכוהול שוכבת סופיה, בת ה 17 מקרית שמונה, עם צוות מילואימניקים. כשהיא נכנסת להריון, אף אחד אינו שש לקחת אחריות. עם: זאב רווח, ניצה שאול, יוסף כרמון. במאי: זאב רווח. ישראל, 1978

22:00 מיתה טובה. בכורה טלוויזיונית. פירוט בעמוד 2.

23:30 רק היום. סרטו של זאב רווח. קומדיה רומנטית ע"פ מיטב המסורת. בעל דוכן בשוק מחנה יהודה מסייע לסטודנטית ירושלמית שאהובה העשיר נטש אותה. בין השניים מתפתחים יחסים רומנטיים. עם: אפרת לביא, אילן דר וזאב רווח שגם ביים. 1976.

01:00 פנתר לבן

שנת אפס יום רביעי 5.8 בשעה 22:00 בכורה בערוץ!

בכורה בערוץ לסרטו המופתי של יוסף פיצ'חדזה (לנגד עיניים מערביות, סוכריות) בכיכובם של מוני מושונוב, שרה אדלר, קרן מור ומנשה נוי. העלילה מספרת את סיפורם של שבעה אנשים שונים, אשר חייהם משתנים כאשר פוגשים זה בזה באקראי. ישנם מספר קווים עלילתיים: אנה (שרה אדלר), אם חד-הורית לילד (צוקי רינגרט), אשר מנסה לשרוד תחת מצוקה כלכלית, אבטלה וקשיי מגורים; אדי (מוני מושונוב), עיוור שכלב הנחייה שלו נהרג בתאונת דרכים; ראובן (מנשה נוי) ומיכל (קרן מור), זוג החווה נישואין דלים וקשים; פרנק (דני גבע), טכנאי רדיו המנסה לגלות את הביוגרפיה של אביו, אותו מעולם לא הכיר; ומתי (דן תורן), איש עסקים החוזר לארץ במטרה לדאוג לאביו המבוגר. כל אחת מהדמויות מגיעה ל"נקודת אפס" בחייה, ומתחילה מסע לעבר מציאת משמעות החיים, מסע אשר מתאפשר עקב המפגשים הדרמטיים ביניהן. ישראל , 2004

וביום השלישי יום שלישי 25.8 בשעה 22:00 בכורה בערוץ!

בכורה בערוץ לסרט הבכורה הנועז ויוצא הדופן של משה איבגי כבמאי. בהשתתפות: משה איבגי, הילה פלדמן, שרון אלכסנדר, אפרת בן צור ולימור גולדשטיין. עלילה: סרט וביום השלישי מתרחש בתל אביב, ספק הזויה, ספק מציאותית, בה אלימות שחיתות ואנרכיה הם הנורמה החברתית. בתוך הכאוס מצטלבים נתיבי חייהן של שבע דמויות שונות במשך שלושה ימים. המפגשים האקראיים בין הדמויות, יולידו גאולה מפתיעה לחלקן. זהו סיפור אפוקליפטי על חברה ישראלית סדוקה המנסה נואשות לאחות מחדש את רסיסיה. ישראל , 2011.

קאלט ישראלי 23-29.8 כל לילה שני סרטים

יש סרטים ישראלים שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות, סרטים שהם צפיית חובה. מציצים, גבעת חלפון אינה עונה, חגיגה בסנוקר וצ'רלי וחצי הם סרטים כאלה. ויש סרטים ישראליים שאתה לא יכול שלא לצפות בהם כי הם קצת אחרים , לעיתים משונים …בקיצור , – קאלט.

במשך שבוע נשדר כל לילה שני סרטים, שמגדירים מחדש את המילה פולחן. ממלך הסלים ועד עזית הכלבה הצנחנית נציע מסע בנבכי הקאלט הישראלי שלא נס ליחו . יהיה חם.

יום ראשון 23.8

23:35 ימים של אהבה דרמה מוזיקלית. סרטו של מנחם גולן, שזכה להצלחה קופתית. סיפור אהבתם של כוכב רוק מצליח (נירו לוי) ובחורה מבית עני עם כשרון שירה גדול (מאיה בוסקילה). עם: מורן אטיאס, נטלי עטיה, יוסף שילוח, צחי נוי ועוד. 2005.

01:20 בלק ג'ק בכורה בערוץ! סרט הפשע המחוספס בכיכובו של גדי סבן. בלאק ג'ק הוא הכינוי של ג'קי, בחור צעיר ופושע חביב אשר מסתבך כמעט בכל דבר שידו נוגעת – לרבות הימורים. ומכאן גם כינויו בלאק ג'ק. אבל לאחר שג'קי משתחרר ביחד עם שותפו לפשע ראובן, השניים נשבעים לא לחזור יותר לחיי הפשע ומחליטים לפתוח מגרש למכוניות משומשות. אבל האם ג'קי יצליח לצעוד על דרך הישר או שמא יחליט לחזור לאותן דרכים רעות וחלקלקות שפעם ניתבו את חייו ישר לבית הסוהר?

יום שני 24.8

23:55 קומפוט נעליים. בכורה בערוץ! קומדיה אנינה על סוחר מכוניות מקבל צו למילואים ומגוייס למחלקת פינוי מוקשים. ביחד עם חבריו למחלקה הם מפנים את המוקשים, אך לא תמיד בדרך שגרתית. עם: יהודה ברקן, גבי עמרני, אריה מוסקונה. במאי: יהודה ברקן. ישראל, 1985

01:25 סופר בוי בכורה בערוץ! תום אבני הוא גיבור העל הישראלי סופר בוי. כבר נשמע טוב, לא? לאחר שהוא נפצע בתאונת דרכים פוגש תום בן ה-12 חוקר מוח שהופך אותו לגאון וחזק במיוחד, מה שמעלה את קרנו בעיני חבריו. חנוך רוזן, מלך הפנטומימה הישראלי, מביים ובתפקיד אורח לוהט – להקת היי פייב. ישראל, 1998

יום שלישי 25.8

23:25 עזית הכלבה הצנחנית. סיפורה של הכלבה שמביסה את האויב הערבי ומצילה את מדינת ישראל לפי ספרו של הרמטכ"ל לשעבר, מוטה גור. עזית הכלבה נקשרת לאורי, חייל הצנחנים, אהובה של תמי. כשאורי נתפס בידי כנופיה ערבית, מגויסת הכלבה לחילוצו. עם: יוסי פולק, גדעון זינגר, מונה זילברשטיין. במאי: בועז דוידזון. ישראל, 1972.

00:55 מחפשת בעל על ארבע. קומדיה. דניאלה, שמחפשת "בן זוג" לכלבתה, מוצאת גם כלב, וגם את מיקי, נוכל שרימה אותה ואת אילן בן זוגה. אך לה זה לא ממש מפריע… עם: יהודה ברקן, איילת קורץ, אילור הרפז.

במאי: שמעון אזולאי. 1993

יום רביעי 26.8

23:55 אחד באפריל קומדיה. תחרותן של ציפי ופיצי, נסיכות מארץ חלומות הילדים, ארץ מסטיק, במטרה לזכות בכתר למשך עונה כמלכת המסטיק, תחרות הנערכת ב-1 באפריל. עם: ציפי שביט, ספי ריבלין. במאי: מנחם זילברמן. ישראל, 1989

01:20 חתולים על סירת פדלים אימה קומי. מילי ונעם יוצאים לחגוג את אהבתם על סירת פדלים בפארק הירקון. כשדיקסי החתול נופל בטעות למים הופך השייט הרומנטי לקרב עקוב מדם. עם: מיכאל מושונוב, דנה פרידר. במאים: נדב הולנדר, יובל מנדלסון. 2012.

יום חמישי 27.8

23:30 מלך הסלים – דובי גל כתב, ביים ומככב בתפקיד הראשי!!! שמשון (גל), פקיד דואר אפור, נותר לבד לאחר שאשתו נטשה ולקחה את בנם. בדרך מופלאה הופך שמשון לכוכב כדורסל ענק אך האם יספיקו הישגיו על הפרקט בכדי להשיב אליו את בנו? נוקב ומטלטל! עם: רבקה מיכאלי, גילת מואב. ישראל, 1988

00:55 מלך של קבצנים פעולה. סרט הקונג פו העברי הראשון! בהשראת "ספר הקבצנים" של מנדלי מוכר ספרים. רוסיה של המאה ה- 16, פישקה (שחר סורק) הוא יהודי שהופך ללוחם ולמנהיג האמיץ של הבריגדה היהודית. עם: עמוס לביא ורובי פורת שובל. במאי: אורי פסטר. 2006.

יום שישי 28.8

23:30 – ריקוד מסוכן – מנחם גולן עושה זאת שוב בדרמת מחול רומנטית הרוקמת בעדינות אין קץ את סיפור אהבתם של יוסי דוידי (זוהר ליבה), צעיר מובטל בן 24 משדרות, שמבלה את הלילות על רחבת הדיסקוטק, ואנבל (אליאנה בקייר) בת להורים אמידים שלומדת בלט, וביחד הם מנסים להיות "אלופי הריקוד". עם מיטב בוגרי תןכניות הריאליטי-ריקודים שהיו פופולאריות באותה התקופה. בימוי: מנחם גולן. 2007

00:55 – חמש חמש – מוסיקלי. קבוצת חיילים הנשלחת לחופשה במושב מגוייסת מיד לעבודות משק. או אז מארגנים החיילים למושבניקים לקח שלא יישכח במהרה. עם: זהרירה חריפאי, יעקב בודו, שולה חן. במאי:שמואל אימברמן. ישראל, 1980

יום שבת 20.8

23:40 דואר צבאי חוף אילת – בכורה בערוץ -קומדיה. גרשון בורח עם פילגשו למלון באילת במסווה של שירות מילואים, בעוד אשתו לא טומנת ידה בצלחת, ובורחת עם מאהבה לאותו המלון. עם: דובי גל, אילנה שושן. במאי: דובי גל. ישראל, 1989

01:00 ילדי קניון הזהב בכורה בערוץ! פנינה קולנועית שאין להחמיץ! הסרט שבישר את ראשית הפיכתה של ראשון לציון לעיר הקניונים הרשמית של ישראל. צחי נוי, סיגלית פוקס, מיטל דוהן ומיכל זוארץ הם כמה מהדמויות הבוגרות המובילות בסרט שהוא למעשה סיפור ילדים המתאר את הרפתקאות החופש הגדול של שלי, ילדה קטנה ומצוננת קלות. בימוי: דניאל אסף, אשרי הילזרנט. ישראל, 1996.

זמן קסם שבת 29/8 החל מהשעה 15:15

אחד הדברים הנפלאים בקולנוע הוא הקסם. איך תמונות וקול שמוקרנות מולנו תופסות חיים משל עצמן והופכות לסיפור מרגש, מצחיק, עצוב או מפתיע שסוחף את הצופה להאמין ולהדהות עם הסרט. האפקט (גם הויזואלי וגם הרגשי) מתעצם פי כמה כאשר הקסם הוא אלמנט נוכח בסרט.

צביקה הדר (עפולה אקספרס), גילה אלמגור (שחור), ריטה שוקרון (אנשים כתומים), מכרם חורי (הבן של אלוהים) או תיקי דיין (סימה וקנין מכשפה) כולם עוסקים ומונחים ע"י הקסם והכישוף, דרכו הם מנסים להתעלות על החיים הרגילים, בסרטים שהם מהטובים והאהובים בקולנוע הישראלי.

אז לרגל סוף הקיץ, ערוץyes קולנוע ישראלי גאה להציג את זמן קסם, שבת של סרטים העוסקים בכישוף ובקסם.

שבת 29.8

15:15 סימה ועקנין מכשפה קומדיה. סימה וקנין מחליטה להרחיב את ביתה ורק שכן אחד מתנגד. היא מקללת אותו והקללה מתגשמת. בעקבות הסיפור היא מקימה עסק לקללות וברכות. עם: תיקי דיין, איציק כהן. במאי: דרור שאול. ישראל, 2003.

16:55 הבן של אלוהים סרט מסע קסום של ארז תדמור וגיא נתיב. אברהם (מכרם ח'ורי שזכה בפרס אופיר על תפקידו) הוא ראש מועצה לשעבר וניצול שואה, שיוצא ליוון לחפש קוסם שהציל אותו. אל המסע מצטרף בנו (זהר שטראוס), זמר ראפ שחזר בתשובה. 2014.

18:35 שחור הסרט המצליח והמוערך של שמואל וחנה אזולאי הספרי. זוכה 6 פרסי אופיר. רחל, בת למשפחה ממוצא מרוקאי, מתקשה לקבל את עיסוקם של בני משפחתה בכישוף המסורתי -שחוּר. עם: רונית אלקבץ, עמוס לביא, יעקב כהן. 1994.

20:20 עפולה אקספרס הסרט המצליח והקסום שביימה ג'ולי שלז וכתב עמית ליאור. זוכה 6 פרסי "אופיר". דוד ובתיה עוברים מעפולה לתל-אביב במטרה להגשים את חלומו של דוד להיות קוסם. עם: צביקה הדר, אסתי זקהיים ואורלי פרל. 1997.

22:00 אנשים כתומים סרטה המהפנט של חנה אזולאי הספרי,שכתבה ביימה ומככבת בסרט המגולל את סיפורה של סבתא זוהרה (ריטה שוקרון), שבמשך שנים נוהרים בני העדה המרוקאית אליה לביתה ביפו כדי שתחלום את העבר של משפחותיהם במרוקו. 2014.

יש לבדוק גם

המשטר

המשטר The Regime "המשטר" ("The Regime") היא דרמה פוליטית מבית HBO. הסדרה נכתבה והופקה על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.