יום חמישי , מרץ 28 2024

אוגוסט בערוץ !E

 

סקס עם ברודי / SEX WITH BRODY

החל מ- 3.8, ימי שני ב- 22:40 סדרה חדשה בבכורה!

חביב הבנות וחובב הסקס ברודי ג'נר (האח של קנדל וקיילי והבן של קייטלין ג'נר), מגיש תכנית אולפן על אחד הנושאים המסעירים ביותר בהיסטוריה של המין האנושי – מין ואינטימיות.

ג'נר, הקומיקאית סטיבי ראין והמטפל הזוגי והמיני ד"ר מייק דוו, משתפים אותנו בדעותיהם וחוויותיהם, מקבלים שיחות טלפון ממאזינים ומארחים סלבס בטוק שואו רדיופוני, משעשע ומחכים, על מין וכל מה שקשור אליו. בתכניות יתארחו כריסטינה מיליאן (3.8), אפריל רוז (10.8), נאדין וולסקז (17.8) וג'ואנה קרופה (24.8).

מדור התגובות / The Comment Section

החל מ- 13.8, ימי חמישי ב- 22:15 סדרה חדשה בבכורה!

תכנית קומית חדשה, בהפקתו של ג'ואל מקהייל (מרק הוליוודי), שתסקר את הסיפורים הגדולים של השבוע האחרון, ואת כל התגובות המצחיקות והמוזרות ביותר שנכתבו עליהם ברשתות החברתיות.

הקומיקאי מייקל קוסטה ינחה את התכנית, שלא תחשוש לצלול לאזורים ההזויים ביותר ברשת,

ותיתן זווית חדשה לאירועים שהעסיקו אותנו בימים האחרונים.

סדרות רצות

אני קייט / I Am Cait

ימי שישי, ב- 16:00 בכורה!

https://youtu.be/Mxxe7rwVWeU

"אני קייט" – סדרה דוקומנטרית חדשה, מרגשת מסקרנת ופורצת דרך, שעוקבת אחר קייטלין ג'נר (שנקראה בעבר ברוס ג'נר – הפטריארך של משפחת קרדשיאן), ומתעדת את חייה החדשים כאישה טרנסג'נדרית. הסדרה מספרת את סיפורה האינטימי של קייט, כשהיא מנסה להבין ולהתרגל אל המצב "הנורמלי החדש" שלה. שמונת פרקי הסדרה מלווים את קייט כשהיא חווה לראשונה את החיים במגדר המתאים לה – זה שתמיד הרגישה שייכת אליו, ויבחנו את משמעות התהליך שלה בעייני האנשים הקרובים אליה, את השפעתו על מערכות היחסים שלה, ואת האתגרים החדשים שיעמדו בפניה.

סטיוארט והמילטון /STEWARTS & HAMILTONS

ימי שישי ב-16:45, בכורה!

https://youtu.be/kmvmptlrHfM

סדרת ריאליטי העוקבת גם היא אחר משפחה מוזרה ומתוסבכת, מעיין "משפחת בריידי" גרסת המציאות. בלאגן, צחוקים, כיף והמון אהבה, במשפחה כזו שיכולה להיווצר רק בהוליווד. הסדרה סובבת סביב משפחתו (המעט מורכבת) של המוזיקאי האגדי רוד סטיוארט, גרושתו, דוגמנית העבר אלאנה סטיוארט, הגרוש שלה, השחקן ג'ורג' המילטון (זורו/הסנדק 3/שושלת), וילדיהם: קימבלי סטיוארט, אשלי המילטון, שון סטיוארט ואחיהם למחצה, ג'ורג' המילטון ג'וניור.

קימברלי סטיוארט: בתם של רוד ואלאנה, בלונדינית יפהפיה, שגדלה באור הזרקורים, השיקה ליין אופנה, והיתה דוגמנית מצליחה, עד שסדר העדיפויות שלה השתנה לחלוטין עם לידת בתה דלילה. עכשיו כשבתה החלה ללמוד בבית הספר, קימברלי מרגישה מוכנה להתרכז שוב בחיי האהבה שלה ובקריירה בעולם האופנה, במקביל לפעילות חברתית.

אלאנה סטיוארט: לאלאנה יש סיפור סינדלרה אמיתי. היא גדלה בבית פשוט וצנוע בטקסס עד שעברה לדגמן ולשחק בלוס אנג'לס. היא נסחפה פעמיים למערכת יחסים עם אגדות הוליוודיות, רוד סטיוארט וג'ורג' המילטון, אך שתי מערכות נישואין אלה קמלו, והיא עברה גם שתי מסכות גירושין מתוקשרות. כיום, כשהיא סופרת מוערכת ופילנטרופית ידועה, אלאנה נחושה לעשות הכל כדי לשמור וללכד את משפחתה המורכבת.

ג'ורג' המילטון: ג'ורג הוא שחקן מפורסם מתור הזהב של הוליווד. רודף שמלות ידוע ואב לשני ילדים שהם הפכים גמורים זה מזה– ג'ורג' ג'וניור ואשלי. בנוסף הוא תפקד כאב החורג של ילדיו של רוד (סטיוארט), חברו הקרוב. במקביל למשימה למצוא בת זוג מושלמת, הוא עובד על מערכות היחסים שלו עם אשלי, ורואה בטיפול בג'ורג' ג'וניור בן ה-15, ניסיון נוסף באבהות.

אשלי המילטון: נער פרוע בעברו, בנם של ג'ורג' ואלאנה, נגע בתהילה מיד אחרי שסיים את לימודי התיכון בתחילת שנות ה-90, עם שני להיטים במצעדי הפזמונים ומספר תפקידים בטלוויזיה ובסרטי קולנוע שוברי קופות. אחרי התמכרות והתדרדרות ארוכה (הוא גם היה נשוי לאז מישהי, הוא לא ממש זוכר למי, מי זאת שנון דוהרטי? והיתה עוד אחת), והתפכחות וגמילה, הוא עושה כיום את צעדיו הראשונים בחזרה לתעשייה. השנה הוא יופיע בסרט "איירון מן 3" וישתתף בפרויקט הקולנועי החדש של השחקן/תסריטאי/במאי וורן בייטי. בנוסף הוא שואב כוחות מהעיסוק המחודש במוסיקה, ופועל לחתום בלייבל חדש.

שון סטיוארט: בנם של רוד ואלאנה, הוא בעל עבר מרשים של שלל רומנים שערורייתיים והמון בלגאנים. היום הוא מנסה לצאת מהצל של אביו וליצור לעצמו שם, עם יזמות של מספר פרויקטים, ביניהם ליין הביגוד Dirty Weekend וגם התחיל במערכת יחסים חדשה עם הגולשת המקצועית אנסטסיה אשלי.

ג'ורג' המילטון ג'וניור: אחיו למחצה של אשלי הוא ההפך הגמור ממנו. מעודן, ממוקד ושאפתן, ג'ורג'

בן ה-15 מתכונן על קריירה פוליטית. הוא מנסה לאזן בין לימודיו בפנימיה הצבאית בחיבתו למין היפה. למרות הבדלי הגיל הקיצוניים עם אביו, הם פתוחים זה עם זה באופן מוחלט (ומצחיק בהחלט) בכל התחומים.

פרק 2. קימברלי נחושה להרחיב את אופקיו של שון ולהכניס לו קצת פרופורציות, ולוקחת אותו איתה לסייע לנפגעי האסון בטהיטי. בינתיים, אשלי נאלץ לבחור בין התלות בחברו הקרוב לבין הזוגיות החדשה שלו, וג'ורג' לוקח את ג'יי. טי. ופבלו להרפתקאה בוגאס. שישי 7.8, 16:45 בכורה!

פרק 3. קימברלי ושון לא מפסיקים להתעמת בעקבות סירובו לתת לאסון טיהיטי לשנות את השקפתו על החיים. בינתיים ג'ורג' מנסה לגרום לג'יי. טי. להפסיק לנסות להתבגר כל כך מהר, ואשלי שנגמל רק לאחרונה, נשבר כשהוא לומד על הרגלי העישון של חברתו החדשה. שישי 14.8, 16:45 בכורה!

פרק 4. קימברלי חוששת שדין מפתח אליה רגשות ומחליטה לסדר לו דייט עם חברתה. שון משכנע את ג'יי. טי. לקחת את מכונית הבנטלי היקרה של אביו לסיבוב דאווין, אבל נהיגתו הפזיזה מכניסה אותם לצרות. שישי 21.8, 16:45 בכורה!

פרק 5. קימברלי מזמינה את אלי לחופשה משפחתית. שון עורך מסיבת יום הולדת גדולה לכלבו דיוק, וג'יי. טי. מספר בדיחה חסרת טעם, ונאלץ להתמודד עם השלכותיה. שישי 28.8, 16:45 בכורה!

רוכבים עם כוכבים / HOLLYWOOD CYCLE

ימי שלישי, ב-22:15 בכורה! שידור נוסף: בימי שישי, ב-17:30

https://youtu.be/3CIC6xTwN54

סדרת ריאליטי המספקת הצצה לעולמם הסודי של מדריכי הספינינג, במכון הספינינג הכי לוהט בהוליווד, כשכל מדריך נחשב לרוק סטאר, ואנשים (ובעיקר נשים) יעשו הכל כדי לתפוס מושב

אופניים בשיעור הכי שווה. עולם סקסי, תחרותי ואכזרי להפליא, שלעיתים מזכיר כת דתית. העונה עוקבת אחר שלושת המדריכים המובילים במכון "סייקל האוס", שאפתנים וכריזמטיים, ששואפים להמשיך וללמד את השיעורים הכי פופולריים ומיוזעים, ואחרי קבוצת מדריכים מתלמדים צעירים, השואפים לזכות בפוזיציה הנחשקת: להיות המדריך/ה החדש/ה במכון.

פרק 2: אדם ולארה מציעים לארון את תפקיד המאמן הראשי בסניף החדש שייפתח בקרוב בסנטה מוניקה, וזאת מבלי להיוועץ קודם בנישל, דבר שגורם לקרע בין האחים. שלישי 4.8 22:15 בכורה!

פרק 3: ברנדון גורם לדרמה גדולה כשמתגלה העבר הרומנטי שלו ושל ניק, ושאנון מגלה שארון כנראה לא שהשאיר את רדיפת השמלות שלו בעבר. שלישי 11.8 22:15 בכורה!

פרק 4: נישל מקבלת הצעה משתלמת במיוחד ממשקיע, שאם תסכים לה תאלץ לעזוב את סייקל האוס לתמיד. ברנדון מתכנן מהלך דרמטי במכון, ולא בוחל בשום אמצעי כדי להשלים אותו, כולל "לגנוב" את הסלבס שמתאמנים אצל נישל. שלישי 18.8 22:15 בכורה!

פרק 5: כשסרפינה וצ'אד מגלים את התזמון הנוח של מערכת היחסים הרומנטית החדשה של שאנון, הם מתחילים לפקפק בשיקולים לבחירת מדריך/ה חדש/ה לסייקל האוס. שלישי 25.8 22:15 בכורה!

יש לבדוק גם

יום האישה ב-yes

  יום האישה 2024 ב-yes       שיתוף פעולה עם 'שבוע הנערה הישראלית' וסרטי דוקו על נשים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.